Die praat wel heel erg plat Belgisch iddquote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:50 schreef Koos1958 het volgende:
Ik versta die tom zo gigantisch slecht
lijkt er wel opquote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:52 schreef Gerrie_55 het volgende:
Gaat ze nou bij ieder ding het stotteren als excuus gebruiken
Ik kan mij best voorstellen, dat ze daar onzeker over is.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:52 schreef Gerrie_55 het volgende:
Gaat ze nou bij ieder ding het stotteren als excuus gebruiken
En als ze eraf valt stuitert zequote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:52 schreef Gellarboy het volgende:
Oh gawd, gaat die Ariana dat stotteren echt drie maanden lang haar hele identiteit maken?
"Op die evenwichtsbalk staan is lastig voor mij want ik stotter."
Girrrrrllllll....
Sonja heeft wel gelijk in deze ... wellicht was het alleen niet stiekem, maar gewoon snel.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:54 schreef Harry het volgende:
Ashley: wij hebben het recht om dit te doen. Andersom zouden wij het misschien ook zo hebben. Maar het is het spel!
Sonja suggereert dat ze na het spel stiekum de doosjes gingen pakken. "Omdat je denkt dat je genomineerd gaat worden."
Ariana: dat is jouw gevoel, dat vind ik heel jammer.
Ze wil een lans breken voor stotterende mensen en laten zien dat je mee kunt doen/winnen met een 'handicap'. Maar sta er dan ook en kom uit die slachtofferrol.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:56 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus had dan niet het huis ingegaan als het stotteren een handicap voor je is.
Helemaal met je eens. Ze speelt het slachtoffer nuquote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:57 schreef JDB94 het volgende:
Wat een bullshit je beperking zo 'gebruiken', slachtoffer rol aanpraten
Dat!quote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:57 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ze wil een lans breken voor stotterende mensen en laten zien dat je mee kunt doen/winnen met een 'handicap'. Maar sta er dan ook en kom uit die slachtofferrol.
Het lullige isquote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Sonja heeft wel gelijk in deze ... wellicht was het alleen niet stiekem, maar gewoon snel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |