Ik ook, weet niet wie Tom is, maar er zitten er nu 2 in mijn irritatiezone, en dat zijn Lenie en Sonjaquote:
Dat lekkertjequote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ook, weet niet wie Tom is, maar er zitten er nu 2 in mijn irritatiezone, en dat zijn Lenie en Sonja
Check de OP maar, Tom zat net met Ashley te discussiërenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ook, weet niet wie Tom is, maar er zitten er nu 2 in mijn irritatiezone, en dat zijn Lenie en Sonja
Tomquote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vind niemand daar lekker, dus nu weet ik het nog niet![]()
Bij mij zaten ze nog binnen, moest resfreshenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tom
Zit nu buiten met Sonja
Ashley en Ariana
Oh daar heb ik geen last van, kan idd niet verstaan wat hij zegt, maar Sonja ratelt en ratelt aan 1 stuk door. BB is trouwens ook slecht verstaanbaarquote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:20 schreef Koos1958 het volgende:
Tom is de persoon die totaal onverstaanbaar is
Dit Is Tomquote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Oh daar heb ik geen last van, kan idd niet verstaan wat hij zegt, maar Sonja ratelt en ratelt aan 1 stuk door. BB is trouwens ook slecht verstaanbaar
Geen lelijke jongen, maar lekker? Neuuuhquote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tom
Zit nu buiten met Sonja
Ashley en Ariana
Oh echt..quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:24 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja alleen die neusbel moet uit. ow en hij rookt
Boeit het dat ie onverstaanbaar is, was niet van plan om een goed gesprek te voeren mocht ik um ooit in mijn toko hebbenquote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Boeit het dat ie onverstaanbaar is, was niet van plan om een goed gesprek te voeren mocht ik um ooit in mijn toko hebben
Is Dilano niet lekkerder?quote:
Meer Tom voor mijquote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Geen lelijke jongen, maar lekker? Neuuuh
ja 2 minpuntjesquote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh echt..Dat is wel weer jammer ja..
Vind het wel mee vallen, maar heb voiume master aan staan..quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Boeit het dat ie onverstaanbaar is, was niet van plan om een goed gesprek te voeren mocht ik um ooit in mijn toko hebben
Ben dan wel een heteroseksuele man maar vind dat een gewoon standaard uitziende kerel. Niet iemand waarvan ik denk dat het een casanova is. Maar veel vrouwen hier vinden hem ontzettend knap dus mss ben ik fout :-)quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Geen lelijke jongen, maar lekker? Neuuuh
Dat dusquote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:25 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Is Dilano niet lekkerder?
Los van dat het mijn kind had kunnen zijn..
.
. Never mind.
Lijkt een beetje iemand waarbij je denkt ochgod.........en dat is niet best.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:24 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja alleen die neusbel moet uit. ow en hij rookt
Die heeft volgens mij "Mattel" in zijn nek staanquote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:25 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/Ciw_koeglfG/
.
. Never mind.
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die heeft volgens mij "Mattel" in zijn nek staan
Is ook wel een mooierd vind ik. ( jammer wel dat je die glazenruimte niet te zien krijgt)quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:25 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/Ciw_koeglfG/
.
. Never mind.
In mijn eigen leeftijdscategorie heb ikquote:
Oef.....quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:26 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
In mijn eigen leeftijdscategorie heb ik. Lenie
. en
. Danny
. om uit te kiezen.
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:26 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
. en
. Danny
. om uit te kiezen.
Is het daar niet superwarm door de studiolampen?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:28 schreef Snensie het volgende:
Raar hoor die griet met haar hotpants midden in de winter.
Volgens mij heeft Lenie ook nog een broer, Truus heet die, maar het kan zijn dat ik een de war ben met een heel andere familiequote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:26 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
. en
. Danny
. om uit te kiezen.
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:26 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
. en
. Danny
. om uit te kiezen.
Dat was het eerste shirt van dit seizoen.... Natuurlijk moest jij het zijn.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die heeft volgens mij "Mattel" in zijn nek staan
Hey Ruud! Heb je er zin in? Ik moet echt nog wennen hoor.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Lenie ook nog een broer, Truus heet die, maar het kan zijn dat ik een de war ben met een heel andere familie
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:29 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat was het eerste shirt van dit seizoen.... Natuurlijk moest jij het zijn.
Ja, ik ook. Hoiquote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Ruud! Heb je er zin in? Ik moet echt nog wennen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |