Dacht dat het aan m'n pc lag.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:32 schreef GGMM het volgende:
Volgens mij gaat het nu wel weer
Dat was even spannend
Humorquote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:45 schreef onlogisch het volgende:
Zo, daar ben ik weer. Heb ik nog iets gemist?
FOUR MORE YEARS!!!!quote:
Domme debiel.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
FOUR MORE YEARS!!!!
FOUR MORE YEARS!!!!
FOUR MORE YEARS!!!!
FOUR MORE YEARS!!!!
FOUR MORE YEARS!!!!
Is dit een mannetjequote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
De Harvard-studenten van het Legioen@:rambodirk
Al besprokenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Over 4 jaar weerquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:05 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Je zou hier maar op gestemd hebben
Van Hanegem speelde bij FC Utrecht toen hij Jung Mo van PSV belachelijk maakte.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Het IQ van Van Hanegem is dan ook gelijk aan zijn schoenmaat.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van Hanegem speelde bij FC Utrecht toen hij Jung Mo van PSV belachelijk maakte.
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Dat zo'n Christian Flokstra het morele geweten van Nederland gaat spelen vind ik dan wel weer grappig, met zijn kale knar.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:05 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Je zou hier maar op gestemd hebben
FlokstraGodquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zo'n Christian Flokstra het morele geweten van Nederland gaat spelen vind ik dan wel weer grappig, met zijn kale knar.
Is dit de dunne broer van Remco Breukerquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:21 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zondag kerk @:Kingroland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |