Zal nog wel een flinke bonus constructie in het salaris verwerkt zijn. Bij behalen CL of iets dergelijks.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:41 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Wat ik lees is nu 15 miljoen, daar 75% van af kom je uit op 3.75.
Lagen allebei voortdurend op de grond te krijsen, in dat opzicht had Klaas gelijk.quote:
Ga nou niet je PSV-broeder aan lopen vallen, geen likes meer voor jou. Ik weet toch niet hoe al die kneuzen daar heten, was de eerste die me te binnenschoot.quote:
maar wel een 'discussie' willen starten hierquote:Op woensdag 17 januari 2024 14:35 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik weet toch niet hoe al die kneuzen daar heten, was de eerste die me te binnenschoot.
Beste Ajax aankoop in jaren maar het was er omheen ook van een heel aardig niveau, ik hoop dat Henderson de aanzet is om er nog wat interessants bij te halen van de zomer want alleen hij erbij is niet genoeg.quote:Op woensdag 17 januari 2024 14:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lagen allebei voortdurend op de grond te krijsen, in dat opzicht had Klaas gelijk.
Voetballend vond ik Tadic wel beter, Bilal is sneller maar Tadic had nét iets meer rendement!
Werd toch flink gehapt door de boys uit Amsterdamquote:Op woensdag 17 januari 2024 14:38 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
maar wel een 'discussie' willen starten hier
je werd vooral ff op je plek gezet zo te zien. Maargoed. Whatever floats your boat zal ik maar zeggenquote:Op woensdag 17 januari 2024 14:39 schreef ISVV het volgende:
[..]
Werd toch flink gehapt door de boys uit Amsterdam
Ja, ontzettend. Wederom, de wens is de vader van de gedachte. Ik ben nog altijd niet zo overtuigd van een grote toegevoegde waarde van Henderson, met name omdat de rest niks voorstelt.quote:Op woensdag 17 januari 2024 14:41 schreef Bofjijff het volgende:
P
[..]
je werd vooral ff op je plek gezet zo te zien. Maargoed. Whatever floats your boat zal ik maar zeggen
Deze winter moet je alleen in actie komen voor buitenkansjes zoals Henderson kennelijk.quote:Op woensdag 17 januari 2024 14:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beste Ajax aankoop in jaren maar het was er omheen ook van een heel aardig niveau, ik hoop dat Henderson de aanzet is om er nog wat interessants bij te halen van de zomer want alleen hij erbij is niet genoeg.
Denk dat PSV dit seizoen maar weer eens bewijst wat de kracht is van een goed team. Individueel staat geen enkele middenvelder hoogstwaarschijnlijk in de basis op het komende EK.quote:Op woensdag 17 januari 2024 14:43 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ja, ontzettend. Wederom, de wens is de vader van de gedachte. Ik ben nog altijd niet zo overtuigd van een grote toegevoegde waarde van Henderson, met name omdat de rest niks voorstelt.
Maar ik snap natuurlijk dat Ajax hier verdedigd wordt, ik zou in het PSV-topic hetzelfde doen. En nogmaals, ik hoop dat Ajax en PSV elkaar de komende jaren weer uit gaan dagen en dat daarmee het niveau van de Eredivisie weer wat opgekrikt wordt.
Er is dan ook maar plaats voor 2 echte middenvelders (+Xavi) met het systeem dat Koeman nu speelt. Opzich geen schande dat je Frenkie er niet uit speelt, en de 2de middenvelder is (op een goede manier) een beetje lood om oud ijzer met Reijnders/Koopmeiners/Veerman. Waar in mijn ogen voor alle 3 wel wat te zeggen valt. Spelen de andere 2 toevallig net basis bij 2 top-5 clubs in Italie.quote:Op woensdag 17 januari 2024 15:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Denk dat PSV dit seizoen maar weer eens bewijst wat de kracht is van een goed team. Individueel staat geen enkele middenvelder hoogstwaarschijnlijk in de basis op het komende EK.
Schouten misschien, ook een beetje afhankelijk van blessures etc. ik vind hem wel de speler die het verschil maakt bij PSV.quote:Op woensdag 17 januari 2024 15:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Denk dat PSV dit seizoen maar weer eens bewijst wat de kracht is van een goed team. Individueel staat geen enkele middenvelder hoogstwaarschijnlijk in de basis op het komende EK.
Ik neem aan dat Koeman gaat kiezen tussen Frenkie en Schouten, en dan lijkt het mij niet gek dat Frenkie gaat spelenquote:Op woensdag 17 januari 2024 15:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Schouten misschien, ook een beetje afhankelijk van blessures etc. ik vind hem wel de speler die het verschil maakt bij PSV.
Ik ben verliefd op Schouten.quote:Op woensdag 17 januari 2024 15:16 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Koeman gaat kiezen tussen Frenkie en Schouten, en dan lijkt het mij niet gek dat Frenkie gaat spelen![]()
Ik ben erg blij met Schouten, en ik vind hem de beste bij PSV, maar Frenkie is natuurlijk beter. Al heeft die er ook drama potten tussen zitten natuurlijk.
Zou beiden ook nog kunnen volgens mij maar of Koeman dat ook zo ziet weet ik niet.quote:Op woensdag 17 januari 2024 15:16 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Koeman gaat kiezen tussen Frenkie en Schouten, en dan lijkt het mij niet gek dat Frenkie gaat spelen![]()
Ik ben erg blij met Schouten, en ik vind hem de beste bij PSV, maar Frenkie is natuurlijk beter. Al heeft die er ook drama potten tussen zitten natuurlijk.
Dan moet je zoals op het wk 2010 gaan spelen a la De jong - Van Bommel denk ik.quote:Op woensdag 17 januari 2024 15:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou beiden ook nog kunnen volgens mij maar of Koeman dat ook zo ziet weet ik niet.
We gaan het meemaken maar inmiddels heb je in de verdediging en op het middenveld aardig wat smaken, voorin is het alleen nog wel armoedig.quote:Op woensdag 17 januari 2024 15:23 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dan moet je zoals op het wk 2010 gaan spelen a la De jong - Van Bommel denk ik.
Het kan wel denk ik, spelen met Frenkie en Schouten en dan ook met 2 wingbacks, maar ik denk dat je dan toch een speler op het middenveld mist die meer vooruit gaat. Misschien kan Frenkie dat invullen en dat Schouten de echte CVM is. Maar ik moet zeggen dat Reijnders mij heel erg verrast heeft in Oranje, dus daar heb ik ook geen moeite mee.
ben er bang voorquote:Op woensdag 17 januari 2024 15:54 schreef GGMM het volgende:
Als ik iets kan opmaken uit het beleid van de laatste anderhalf jaar zal een trainer die mislukt is bij AZ zal inderdaad onze volgende trainer wel worden.
Ik denk wat te licht voor Ajax maar Kroes zal hem wel aardig kennen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 15:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Pascal Jansen eruit geknikkerd bij AZ, die was afgelopen zomer al een optie dus dat zal wel een serieuze kandidaat worden.
Blijft van ‘t Schip niet dan? Of is dat überhaupt geen optie?quote:Op woensdag 17 januari 2024 15:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk wat te licht voor Ajax maar Kroes zal hem wel aardig kennen.
zal een trainer die mislukt is bij AZ zalquote:Op woensdag 17 januari 2024 15:54 schreef GGMM het volgende:
Als ik iets kan opmaken uit het beleid van de laatste anderhalf jaar zal een trainer die mislukt is bij AZ zal inderdaad onze volgende trainer wel worden.
is wel een optie voor vh schip maar het heeft niet de voorkeur begreep ik.quote:Op woensdag 17 januari 2024 15:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Blijft van ‘t Schip niet dan? Of is dat überhaupt geen optie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |