Los daarvan zoals de wissel van Sutalo tegen GAE. Dan breng je 100x liever Riedewald dan Medic.quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond het bij Ajax een goeie speler, hij had de pech dat Frank hem haalde en kort erna vertrok, maar inderdaad heel weinig gespeeld de afgelopen jaren, afhankelijk van de voorwaarden zou ik het wel met hem durven proberen.
Ndidi is niet haalbaar, wel een zeer goede speler natuurlijk. Rodriguez denk ik ook niet, misschien wel over een jaar. De Roon zou ik eigenlijk niet zo zien zitten, daar gaat toch wel heel weinig avontuurlijks van uit.quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:40 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel een paar met aflopende contracten. Marten de Roon, Argentijns international Guido Rodriguez, Wilfred Ndidi
Ik vind het wel positief als het lukt, zie het meer als een stap in de wederopbouw, dit Ajax gaat met hem ook niet ongeslagen naar het einde van het seizoen toe maar hij is een goeie toevoeging en hopelijk het begin van meer.quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:43 schreef Scorpie het volgende:
Ik ben nog steeds er niet over uit of het nou een goede of slechte stunt is als Ajax erin slaagt Henderson te halen.
Medic is sowieso een bizarre aankoop geweest, zelfs als back up.quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
Los daarvan zoals de wissel van Sutalo tegen GAE. Dan breng je 100x liever Riedewald dan Medic.
Rodriguez. Betis naar Ajax zou nog wel kunnen. Buiten dat heeft ie geloof ik zijn poot gebroken. Prima speler wel.quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:46 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ndidi is niet haalbaar, wel een zeer goede speler natuurlijk. Rodriguez denk ik ook niet, misschien wel over een jaar. De Roon zou ik eigenlijk niet zo zien zitten, daar gaat toch wel heel weinig avontuurlijks van uit.
Je hebt er niet zoveel kijk op ben ik bang.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:03 schreef ISVV het volgende:
Lijkt er toch op dat de wens hier de vader van de gedachte is. Aangezien ik voor PSV ben en jullie dit jaar totaal geen concurrent van ons zijn (en normaal gesproken volgend jaar ook niet) kom ik het even objectief duiden, daarna slotje:
Henderson is natuurlijk een prima voetballer met een mooi cv, dat staat buiten kijf. Is echter niet per se een speler die andere jongens beter laat voetballen.
Ben bang dat ook in jouw bolletje de wens de vader van de gedachte is.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:10 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je hebt er niet zoveel kijk op ben ik bang.
Leuk verhaal, doen we niks mee.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:03 schreef ISVV het volgende:
Lijkt er toch op dat de wens hier de vader van de gedachte is. Aangezien ik voor PSV ben en jullie dit jaar totaal geen concurrent van ons zijn (en normaal gesproken volgend jaar ook niet) kom ik het even objectief duiden, daarna slotje:
Henderson is natuurlijk een prima voetballer met een mooi cv, dat staat buiten kijf. Is echter niet per se een speler die andere jongens beter laat voetballen. Dan had je meer aan een Isco (of Götze destijds bij PSV) gehad, die kan zo'n Forbs lanceren of Brobbey alleen voor de keeper zetten. Met al dat brandhout om Henderson heen zie ik het wel gebeuren dat ook hij door zijn eigen ondergrens zakt en de toegevoegde waarde dus reuze mee (of tegen) gaat vallen. Dan is ie nog altijd beter dan de rest, maar in verhouding met het prijskaartje (en het salarisplafond dat nu naar de klote geholpen wordt) lijkt het me het al de moeite niet waard.
U las het hier.
denk dat je jezelf iets te veel credits geeft met de cursus open deuren intrappen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:15 schreef ISVV het volgende:
[..]
Toch ga je aan deze post denken zodra Henderson niet verder komt dan leuk meehobbelen.
Oke, laten we zeggen dat het spel van Ajax door hem ietsjes beter wordt. Dan is het toch nog ruk?quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Henderson die anderen niet beter zou laten voetballen.
Je bent zelf een tegenvallerquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:25 schreef ISVV het volgende:
[..]
Oke, laten we zeggen dat het spel van Ajax door hem ietsjes beter wordt. Dan is het toch nog ruk?
Dit gaat de zoveelste tegenvaller worden.
Als je gewoon naar je eigen ploeg kijkt dan zie je dat 1 aankoop echt een verschil kan maken, nu weet ik niet of Henderson dezelfde impact gaat hebben maar het gaat zeker helpen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:25 schreef ISVV het volgende:
[..]
Oke, laten we zeggen dat het spel van Ajax door hem ietsjes beter wordt. Dan is het toch nog ruk?
Dit gaat de zoveelste tegenvaller worden.
Dit is wel de beste omschrijving inderdaadquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:30 schreef manny het volgende:
Op volgorde, en niet alleen op FOK!
- Ajax probeert Henderson te kopen
- haha, die is veel te goed die komt nooit. haha, die gaat nooit naar Ajax. dream on!
- Ajax en Henderson lijken akkoord te naderen
- haha, die Henderson kan er niets van, speelt alleen op 8 en is een papzak die geld aan het tellen is in de woestijn.
Desalniettemin geloof ik het pas als het officieel bekend wordt gemaakt.
En wat is het verschil maken dan? Als je nou twee punten achter zou staan op PSV, oké, dan kan het nog net het laatste zetje zijn. Maar nu 'investeer' je wel heel veel geld in een speler die zeker niet beter gaat worden.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je gewoon naar je eigen ploeg kijkt dan zie je dat 1 aankoop echt een verschil kan maken, nu weet ik niet of Henderson dezelfde impact gaat hebben maar het gaat zeker helpen.
En verder, Ajax heeft die 4e ster eerder op het shirt dan PSV die 3e
U las het hier
Je moet gewoon wat verder kijken dan dit seizoen want dat is wel klaar zeker qua kampioenschap maar als zo'n mogelijkheid zich voordoet en je kan het over de streep trekken is dat gewoon prima.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:37 schreef ISVV het volgende:
[..]
En wat is het verschil maken dan? Als je nou twee punten achter zou staan op PSV, oké, dan kan het nog net het laatste zetje zijn. Maar nu 'investeer' je wel heel veel geld in een speler die zeker niet beter gaat worden.
Dit betekent toch ook iets voor de toekomst en je salarishuis? Jullie hebben er twee rondlopen (iets met Berg in hun achternaam) die in staat acht om hierover stennis te gaan schoppen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je moet gewoon wat verder kijken dan dit seizoen want dat is wel klaar zeker qua kampioenschap maar als zo'n mogelijkheid zich voordoet en je kan het over de streep trekken is dat gewoon prima.
O jij weet al wat hij verdient.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:43 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dit betekent toch ook iets voor de toekomst en je salarishuis? Jullie hebben er twee rondlopen (iets met Berg in hun achternaam) die in staat acht om hierover stennis te gaan schoppen.
Hahaha precies dit een PSV'er op mijn werk.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:30 schreef manny het volgende:
Op volgorde, en niet alleen op FOK!
- Ajax probeert Henderson te kopen
- haha, die is veel te goed die komt nooit. haha, die gaat nooit naar Ajax. dream on!
- Ajax en Henderson lijken akkoord te naderen
- haha, die Henderson kan er niets van, speelt alleen op 8 en is een papzak die geld aan het tellen is in de woestijn.
Desalniettemin geloof ik het pas als het officieel bekend wordt gemaakt.
Is toch al bekend dat Ajax heel ver zou gaan? VI meldt dat zelfs.quote:
Forbs lanceren is echt zonde van de tijd, die kan toch niks.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:03 schreef ISVV het volgende:
Henderson is natuurlijk een prima voetballer met een mooi cv, dat staat buiten kijf. Is echter niet per se een speler die andere jongens beter laat voetballen. Dan had je meer aan een Isco (of Götze destijds bij PSV) gehad, die kan zo'n Forbs lanceren of Brobbey alleen voor de keeper zetten. Met al dat brandhout om Henderson heen zie ik het wel gebeuren dat ook hij door zijn eigen ondergrens zakt en de toegevoegde waarde dus reuze mee (of tegen) gaat vallen. Dan is ie nog altijd beter dan de rest, maar in verhouding met het prijskaartje (en het salarisplafond dat nu naar de klote geholpen wordt) lijkt het me het al de moeite niet waard.
U las het hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |