Riedewald no thanks, Kenny Tete zou prima zijn voor op rechts.quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:02 schreef Wotte het volgende:
Zowel Kenny Tete als Riedewald hebben een aflopend contract. Zitten in een mooie leeftijdscategorie :-)
Het is niet dat je met een bepaalde leeftijd automatisch een soort leidersfiguur wordt hequote:Op woensdag 17 januari 2024 11:02 schreef Wotte het volgende:
Zowel Kenny Tete als Riedewald hebben een aflopend contract. Zitten in een mooie leeftijdscategorie :-)
Weer een geval van op de fiets naar Ajax, ik weet niet hoe diep Ajax heeft moeten gaan maar qua type zeker een speler die je kan gebruiken, hopelijk genoeg hersteld in SA van jaren Kloppball want wat die van z'n spelers vraagt, vooral op het middenveld is nogal wat.quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:00 schreef Dven het volgende:
Moet overigens wel heel graag weg willen uit SA. Zo veel minder geld en zo'n enorm lager niveau,
Maar toch een bruikbare speler lijkt me, linksbenig, kan als lcv lb en vm.quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:21 schreef -XOR- het volgende:
Riedewald
Speelde in de seizoenen 21/22, 22/23 en 23/24 in totaal 11 Premier League wedstrijden, waarvan 8 alleen als invaller in de laatste minuten.
Het is leuk al het gezeik op Berghuis en Bergwijn maar de aanval is echt het grote probleem niet op dit moment.quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:27 schreef StevenHyde het volgende:
Als Ajax nu dan Ziyech voor rechtsbuiten haalt en Berghuis en Bergwijn verkoopt, dan is het echt al een heerlijk 2024.
Iemand die weet hoe het herstel van Godtsmode vordert?
Op papier zeker niet, het komt er alleen niet zo vaak uit.quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het is leuk al het gezeik op Berghuis en Bergwijn maar de aanval is echt het grote probleem niet op dit moment.
Alleen maar meer rommel in kleedkamer 1. Haal dan Mandela Keita van Antwerp als je achter Mannsverk een 6 wilt.quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar toch een bruikbare speler lijkt me, linksbenig, kan als lcv lb en vm.
Ook in de praktijk is het niet de reden dat we wedstrijden verliezen, het is het gigantische aantal tegendoelpunten dat het grote probleem is.quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op papier zeker niet, het komt er alleen niet zo vaak uit.
Zeker maar het verdedigen begint wel bij hun en daarin laten de 2 bergjes wel wat steken vallen, dan hebben we Taylor die daar ook een broertje aan dood heeft en komt het allemaal op Hlynsson en Tahirovic terecht en die krijgen dan nog de schuld ook.quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ook in de praktijk is het niet de reden dat we wedstrijden verliezen, het is het gigantische aantal tegendoelpunten dat het grote probleem is.
Mannsverk is toch een 6?quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:27 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Alleen maar meer rommel in kleedkamer 1. Haal dan Mandela Keita van Antwerp als je achter Mannsverk een 6 wilt.
Ja, als concurrent voor Mannsverk, niet letterlijk 'achter' Mannverk op het veld.quote:
Geen spelers van Antwerp, 1 Avila is genoeg.quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:27 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Alleen maar meer rommel in kleedkamer 1. Haal dan Mandela Keita van Antwerp als je achter Mannsverk een 6 wilt.
Dat weet je toch nooit, hangt ook allemaal van de voorwaarden af, misschien vindt die jongen het wel prima allemaal, lekker z'n zakken vullen in de PL.quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:27 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet de juiste mentaliteit voor een speler van Ajax. Bovendien was die bij Ajax al een twijfelaar. Als die zich niet ontwikkeld heeft en zelfs minder is geworden, waarom hem dan halen uit alle keuze die er is.quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat weet je toch nooit, hangt ook allemaal van de voorwaarden af, misschien vindt die jongen het wel prima allemaal, lekker z'n zakken vullen in de PL.
Een transfervrije Riedewald voor op het bankje lijkt mij prima.quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:06 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Riedewald no thanks, Kenny Tete zou prima zijn voor op rechts.
Eredivisie lager niveau dan de competitie in Saudi arabie? Meh.quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:00 schreef Dven het volgende:
Moet overigens wel heel graag weg willen uit SA. Zo veel minder geld en zo'n enorm lager niveau,
Gemiddelde leeftijd wat opkrikken was een beetje de insteek.quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het is niet dat je met een bepaalde leeftijd automatisch een soort leidersfiguur wordt he
Haal dan Timmy Simons.quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:37 schreef Wotte het volgende:
[..]
Gemiddelde leeftijd wat opkrikken was een beetje de insteek.
Dit is echt wel een goede beschrijving van wat er gebeurd hoor. Met als enige toevoeging de enorme gaten die het middenveld in de rug laat vallen waardoor de tegenstander alle tijd heeft om fijn te combineren.quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeker maar het verdedigen begint wel bij hun en daarin laten de 2 bergjes wel wat steken vallen, dan hebben we Taylor die daar ook een broertje aan dood heeft en komt het allemaal op Hlynsson en Tahirovic terecht en die krijgen dan nog de schuld ook.
Ik heb er nog wel een paar met aflopende contracten. Marten de Roon, Argentijns international Guido Rodriguez, Wilfred Ndidiquote:Op woensdag 17 januari 2024 11:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet de juiste mentaliteit voor een speler van Ajax. Bovendien was die bij Ajax al een twijfelaar. Als die zich niet ontwikkeld heeft en zelfs minder is geworden, waarom hem dan halen uit alle keuze die er is.
Ik vond het bij Ajax een goeie speler, hij had de pech dat Frank hem haalde en kort erna vertrok, maar inderdaad heel weinig gespeeld de afgelopen jaren, afhankelijk van de voorwaarden zou ik het wel met hem durven proberen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet de juiste mentaliteit voor een speler van Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |