Heel ver, wat is dat? Net zoveel als je grootverdieners of er dik overheen, ik neem aan dat eerste en waarschijnlijk/misschien wat tekengeld.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:53 schreef ISVV het volgende:
[..]
Is toch al bekend dat Ajax heel ver zou gaan? VI meldt dat zelfs.
Maar goed, leuk dat je nu op twee i.p.v. vijf punten van AZ gaat eindigen. Dat zal iedereen die Ajax uitgelachen heeft leren!
Als hem dat lukt dan lijkt het een goede investering.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:50 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Dit is toch gewoon Klaas, die een nieuwe accountje gemaakt heeft tijdens het dagelijkse PC uurtje?
Maar goed, denk dat Henderson vooral ervaring en coaching gaat brengen. En aanjager om iedereen weer in het krachthonk te krijgen en op hun flikker te geven als het niet loopt.
Dat lees je vrijwel in alle interviews. Henderson was altijd zoals Tadic was de afgelopen jaren. Aanjager, mensen het krachthonk injagen, falende spelers op hun flikker geven na een ziekenhuisbal die de tribune invliegt.
Je kan ook te ver gaan kameraad. Overigens ben ik hier niet om (keihard) te trollen. Ik hoop serieus dat Ajax weer wat aan gaat sterken, is beter voor de Eredivisie en derhalve ook voor PSV. Ik zie het alleen niet zo voor me met Henderson, dat ligt vooral aan het gebrek aan kwaliteit binnen de rest van jullie selectie.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:50 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Dit is toch gewoon Klaas, die een nieuwe accountje gemaakt heeft tijdens het dagelijkse PC uurtje?
ik lees dat hij er 75% op achteruit gaat. Ga je iets onder bergwijn en brobbey zitten zo te lezen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heel ver, wat is dat? Net zoveel als je grootverdieners of er dik overheen, ik neem aan dat eerste en waarschijnlijk/misschien wat tekengeld.
Uiteindelijk lachen wij altijd het meest en het hardst, dus geniet ervan zolang het kan.
Mooi die arrogantie bij PSV, ze doen het dit seizoen goed maar volgend seizoen kan Ajax er gewoon weer staan en Feyenoord ook.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:03 schreef ISVV het volgende:
Lijkt er toch op dat de wens hier de vader van de gedachte is. Aangezien ik voor PSV ben en jullie dit jaar totaal geen concurrent van ons zijn (en normaal gesproken volgend jaar ook niet) kom ik het even objectief duiden, daarna slotje:
Henderson is natuurlijk een prima voetballer met een mooi cv, dat staat buiten kijf. Is echter niet per se een speler die andere jongens beter laat voetballen. Dan had je meer aan een Isco (of Götze destijds bij PSV) gehad, die kan zo'n Forbs lanceren of Brobbey alleen voor de keeper zetten. Met al dat brandhout om Henderson heen zie ik het wel gebeuren dat ook hij door zijn eigen ondergrens zakt en de toegevoegde waarde dus reuze mee (of tegen) gaat vallen. Dan is ie nog altijd beter dan de rest, maar in verhouding met het prijskaartje (en het salarisplafond dat nu naar de klote geholpen wordt) lijkt het me het al de moeite niet waard.
U las het hier.
quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:45 schreef Simmertje het volgende:
Eigenlijk moeten we even voor de grap de reacties terugzoeken op de komst van Tadic toentertijd. Volgens mij kon hij er ook niets meer van toen.
quote:Op woensdag 1 augustus 2018 21:41 schreef klaasweetalles het volgende:
tadic is de nieuwe bilal
geloof me nou maar
Nergens om maar je kraamt gewoon onzin uit.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:12 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ben bang dat ook in jouw bolletje de wens de vader van de gedachte is.
Rond 5 miljoen salaris, hij levert 10 miljoen in dus.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:02 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ik lees dat hij er 75% op achteruit gaat. Ga je iets onder bergwijn en brobbey zitten zo te lezen.
quote:
Wat ik lees is nu 15 miljoen, daar 75% van af kom je uit op 3.75.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:24 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Rond 5 miljoen salaris, hij levert 10 miljoen in dus.
Zal nog wel een flinke bonus constructie in het salaris verwerkt zijn. Bij behalen CL of iets dergelijks.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:41 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Wat ik lees is nu 15 miljoen, daar 75% van af kom je uit op 3.75.
Lagen allebei voortdurend op de grond te krijsen, in dat opzicht had Klaas gelijk.quote:
Ga nou niet je PSV-broeder aan lopen vallen, geen likes meer voor jou. Ik weet toch niet hoe al die kneuzen daar heten, was de eerste die me te binnenschoot.quote:
maar wel een 'discussie' willen starten hierquote:Op woensdag 17 januari 2024 14:35 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik weet toch niet hoe al die kneuzen daar heten, was de eerste die me te binnenschoot.
Beste Ajax aankoop in jaren maar het was er omheen ook van een heel aardig niveau, ik hoop dat Henderson de aanzet is om er nog wat interessants bij te halen van de zomer want alleen hij erbij is niet genoeg.quote:Op woensdag 17 januari 2024 14:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lagen allebei voortdurend op de grond te krijsen, in dat opzicht had Klaas gelijk.
Voetballend vond ik Tadic wel beter, Bilal is sneller maar Tadic had nét iets meer rendement!
Werd toch flink gehapt door de boys uit Amsterdamquote:Op woensdag 17 januari 2024 14:38 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
maar wel een 'discussie' willen starten hier
je werd vooral ff op je plek gezet zo te zien. Maargoed. Whatever floats your boat zal ik maar zeggenquote:Op woensdag 17 januari 2024 14:39 schreef ISVV het volgende:
[..]
Werd toch flink gehapt door de boys uit Amsterdam
Ja, ontzettend. Wederom, de wens is de vader van de gedachte. Ik ben nog altijd niet zo overtuigd van een grote toegevoegde waarde van Henderson, met name omdat de rest niks voorstelt.quote:Op woensdag 17 januari 2024 14:41 schreef Bofjijff het volgende:
P
[..]
je werd vooral ff op je plek gezet zo te zien. Maargoed. Whatever floats your boat zal ik maar zeggen
Deze winter moet je alleen in actie komen voor buitenkansjes zoals Henderson kennelijk.quote:Op woensdag 17 januari 2024 14:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beste Ajax aankoop in jaren maar het was er omheen ook van een heel aardig niveau, ik hoop dat Henderson de aanzet is om er nog wat interessants bij te halen van de zomer want alleen hij erbij is niet genoeg.
Denk dat PSV dit seizoen maar weer eens bewijst wat de kracht is van een goed team. Individueel staat geen enkele middenvelder hoogstwaarschijnlijk in de basis op het komende EK.quote:Op woensdag 17 januari 2024 14:43 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ja, ontzettend. Wederom, de wens is de vader van de gedachte. Ik ben nog altijd niet zo overtuigd van een grote toegevoegde waarde van Henderson, met name omdat de rest niks voorstelt.
Maar ik snap natuurlijk dat Ajax hier verdedigd wordt, ik zou in het PSV-topic hetzelfde doen. En nogmaals, ik hoop dat Ajax en PSV elkaar de komende jaren weer uit gaan dagen en dat daarmee het niveau van de Eredivisie weer wat opgekrikt wordt.
Er is dan ook maar plaats voor 2 echte middenvelders (+Xavi) met het systeem dat Koeman nu speelt. Opzich geen schande dat je Frenkie er niet uit speelt, en de 2de middenvelder is (op een goede manier) een beetje lood om oud ijzer met Reijnders/Koopmeiners/Veerman. Waar in mijn ogen voor alle 3 wel wat te zeggen valt. Spelen de andere 2 toevallig net basis bij 2 top-5 clubs in Italie.quote:Op woensdag 17 januari 2024 15:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Denk dat PSV dit seizoen maar weer eens bewijst wat de kracht is van een goed team. Individueel staat geen enkele middenvelder hoogstwaarschijnlijk in de basis op het komende EK.
Schouten misschien, ook een beetje afhankelijk van blessures etc. ik vind hem wel de speler die het verschil maakt bij PSV.quote:Op woensdag 17 januari 2024 15:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Denk dat PSV dit seizoen maar weer eens bewijst wat de kracht is van een goed team. Individueel staat geen enkele middenvelder hoogstwaarschijnlijk in de basis op het komende EK.
Ik neem aan dat Koeman gaat kiezen tussen Frenkie en Schouten, en dan lijkt het mij niet gek dat Frenkie gaat spelenquote:Op woensdag 17 januari 2024 15:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Schouten misschien, ook een beetje afhankelijk van blessures etc. ik vind hem wel de speler die het verschil maakt bij PSV.
Ik ben verliefd op Schouten.quote:Op woensdag 17 januari 2024 15:16 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Koeman gaat kiezen tussen Frenkie en Schouten, en dan lijkt het mij niet gek dat Frenkie gaat spelen![]()
Ik ben erg blij met Schouten, en ik vind hem de beste bij PSV, maar Frenkie is natuurlijk beter. Al heeft die er ook drama potten tussen zitten natuurlijk.
Zou beiden ook nog kunnen volgens mij maar of Koeman dat ook zo ziet weet ik niet.quote:Op woensdag 17 januari 2024 15:16 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Koeman gaat kiezen tussen Frenkie en Schouten, en dan lijkt het mij niet gek dat Frenkie gaat spelen![]()
Ik ben erg blij met Schouten, en ik vind hem de beste bij PSV, maar Frenkie is natuurlijk beter. Al heeft die er ook drama potten tussen zitten natuurlijk.
Dan moet je zoals op het wk 2010 gaan spelen a la De jong - Van Bommel denk ik.quote:Op woensdag 17 januari 2024 15:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou beiden ook nog kunnen volgens mij maar of Koeman dat ook zo ziet weet ik niet.
We gaan het meemaken maar inmiddels heb je in de verdediging en op het middenveld aardig wat smaken, voorin is het alleen nog wel armoedig.quote:Op woensdag 17 januari 2024 15:23 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dan moet je zoals op het wk 2010 gaan spelen a la De jong - Van Bommel denk ik.
Het kan wel denk ik, spelen met Frenkie en Schouten en dan ook met 2 wingbacks, maar ik denk dat je dan toch een speler op het middenveld mist die meer vooruit gaat. Misschien kan Frenkie dat invullen en dat Schouten de echte CVM is. Maar ik moet zeggen dat Reijnders mij heel erg verrast heeft in Oranje, dus daar heb ik ook geen moeite mee.
ben er bang voorquote:Op woensdag 17 januari 2024 15:54 schreef GGMM het volgende:
Als ik iets kan opmaken uit het beleid van de laatste anderhalf jaar zal een trainer die mislukt is bij AZ zal inderdaad onze volgende trainer wel worden.
Ik denk wat te licht voor Ajax maar Kroes zal hem wel aardig kennen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 15:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Pascal Jansen eruit geknikkerd bij AZ, die was afgelopen zomer al een optie dus dat zal wel een serieuze kandidaat worden.
Blijft van ‘t Schip niet dan? Of is dat überhaupt geen optie?quote:Op woensdag 17 januari 2024 15:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk wat te licht voor Ajax maar Kroes zal hem wel aardig kennen.
zal een trainer die mislukt is bij AZ zalquote:Op woensdag 17 januari 2024 15:54 schreef GGMM het volgende:
Als ik iets kan opmaken uit het beleid van de laatste anderhalf jaar zal een trainer die mislukt is bij AZ zal inderdaad onze volgende trainer wel worden.
is wel een optie voor vh schip maar het heeft niet de voorkeur begreep ik.quote:Op woensdag 17 januari 2024 15:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Blijft van ‘t Schip niet dan? Of is dat überhaupt geen optie?
quote:
quote:
zaals gewoonlijk kreeg ik weer gelijkquote:
Dat zou ook nog kunnen maar in principe komt hij in het technisch hart al vind ik dat een beetje een rotnaam, maar dus meer een managementfunctie.quote:Op woensdag 17 januari 2024 15:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Blijft van ‘t Schip niet dan? Of is dat überhaupt geen optie?
Ik denk dat je het gemiddelde aantal punten die pascal janssen gehaald heeft bij az wel erg hoog zal liggenquote:Op woensdag 17 januari 2024 16:00 schreef fetX het volgende:
[..]
zal een trainer die mislukt is bij AZ zal
stop nou met het jezelf zo voor schut zetten gap.quote:Op woensdag 17 januari 2024 16:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[..]
zaals gewoonlijk kreeg ik weer gelijk
tadic kon er geen reet van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op woensdag 17 januari 2024 15:53 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Janssen eruit bij AZ, zou dat een optie zijn voor Ajax?
https://www.vi.nl/nieuws/(...)rainer-pascal-jansen
Dit gaat gewoon gebeuren.quote:Op woensdag 17 januari 2024 15:53 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Janssen eruit bij AZ, zou dat een optie zijn voor Ajax?
https://www.vi.nl/nieuws/(...)rainer-pascal-jansen
Zowel Schouten als Veerman gaan niet spelen geef ik je nu al op een briefje.quote:Op woensdag 17 januari 2024 15:14 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Er is dan ook maar plaats voor 2 echte middenvelders (+Xavi) met het systeem dat Koeman nu speelt. Opzich geen schande dat je Frenkie er niet uit speelt, en de 2de middenvelder is (op een goede manier) een beetje lood om oud ijzer met Reijnders/Koopmeiners/Veerman. Waar in mijn ogen voor alle 3 wel wat te zeggen valt. Spelen de andere 2 toevallig net basis bij 2 top-5 clubs in Italie.
Dus of dit nou een goed argument was om je verhaal kracht bij te zetten weet ik niet.
Taylor is eigenlijk gewoon een wereldspeler, lag gewoon aan alle voorgaande vijf trainers dat het er niet uit komtquote:Op woensdag 17 januari 2024 17:03 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zowel Schouten als Veerman gaan niet spelen geef ik je nu al op een briefje.
Maar goed los daarvan is het gewoon irritant dat men doet alsof die jongens of van Feyenoord individueel drie klassen beter zijn dan wat er bij Ajax rondloopt.
leuk geprobeerd weerquote:Op woensdag 17 januari 2024 17:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Taylor is eigenlijk gewoon een wereldspeler, lag gewoon aan alle voorgaande vijf trainers dat het er niet uit komt
Koetje gaat echt niet met Xavi S op 10, die gaat naar rechtsbuiten.quote:Op woensdag 17 januari 2024 15:23 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dan moet je zoals op het wk 2010 gaan spelen a la De jong - Van Bommel denk ik.
Het kan wel denk ik, spelen met Frenkie en Schouten en dan ook met 2 wingbacks, maar ik denk dat je dan toch een speler op het middenveld mist die meer vooruit gaat. Misschien kan Frenkie dat invullen en dat Schouten de echte CVM is. Maar ik moet zeggen dat Reijnders mij heel erg verrast heeft in Oranje, dus daar heb ik ook geen moeite mee.
Reijnders op 10 lijkt me ook niet geweldig, liever Gakpo, die heeft er wel een paar longen bij gekregen bij Klopp, daarachter zou ik Frenkie en Schouten nog niet zo gek vinden maar dat is ook afhankelijk van de tegenstander.quote:Op woensdag 17 januari 2024 17:36 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Koetje gaat echt niet met Xavi S op 10, die gaat naar rechtsbuiten.
Het wordt Reijnders op 10, daarachter Frenkie en Wieffer.
Sowieso @Caland vriend.quote:Op woensdag 17 januari 2024 17:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Taylor is eigenlijk gewoon een wereldspeler, lag gewoon aan alle voorgaande vijf trainers dat het er niet uit komt
Nee klopt, Taylor en Tahirovic zijn eigenlijk net zo goed.quote:Op woensdag 17 januari 2024 17:03 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zowel Schouten als Veerman gaan niet spelen geef ik je nu al op een briefje.
Maar goed los daarvan is het gewoon irritant dat men doet alsof die jongens of van Feyenoord individueel drie klassen beter zijn dan wat er bij Ajax rondloopt.
Ik denk dat het punt meer is dat ze er allemaal in meer of mindere mate geen klote van kunnen en pure armoede zijn in wat ooit het machtige Nederlands elftal was.quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nee klopt, Taylor en Tahirovic zijn eigenlijk net zo goed.
Dat staat er totaal niet, maar goed. Ook dat is zwaar overdreven.quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik denk dat het punt meer is dat ze er allemaal in meer of mindere mate geen klote van kunnen en pure armoede zijn in wat ooit het machtige Nederlands elftal was.
RIP, zulke helden zie je niet vaak meer.quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:35 schreef chufi het volgende:
RIP Benny![]()
https://www.nu.nl/voetbal(...)ftijd-overleden.html
Dat het allemaal lood om oud ijzer is.quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik denk dat het punt meer is dat ze er allemaal in meer of mindere mate geen klote van kunnen en pure armoede zijn in wat ooit het machtige Nederlands elftal was.
Ik word verkeerd begrepen hier. Eerst al dat Gimenez matig is en nu dit weerquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nee klopt, Taylor en Tahirovic zijn eigenlijk net zo goed.
Mijn oude held. Mijn vader ging in de jaren 60 altijd speciaal naar zijn sigarettenzaak om zijn sigaren te kopen bij Bennie.quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:35 schreef chufi het volgende:
RIP Benny![]()
https://www.nu.nl/voetbal(...)ftijd-overleden.html
Dan heb ik je uitstekend begrepen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik word verkeerd begrepen hier. Eerst al dat Gimenez matig is en nu dit weer
Het scheelt allemaal niet zo veel of je nou zerrouki, Wiefer, Schouten, van de boomen of Tahirovice neemt.
Mooi.quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dan heb ik je uitstekend begrepen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het scheelt allemaal niet zo veel of je nou zerrouki, Wiefer, Schouten, van de boomen of Tahirovice neemt.
Ik heb ooit een van de eerste staatsloterij verkoopterminals bij hem in de winkel geïnstalleerd..quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Mijn oude held. Mijn vader ging in de jaren 60 altijd speciaal naar zijn sigarettenzaak om zijn sigaren te kopen bij Bennie.
Vooral die Wieffer is overhyped. Jezus ik kan 100 betere verdedigende middenvelders opnoemen.quote:
Dat vroeg ik niet.quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:43 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen. We hebben behoefte aan creatieve middenvelder lijkt mij.
quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:39 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vooral die Wieffer is overhyped. Jezus ik kan 100 betere verdedigende middenvelders opnoemen.Je ziet ze vliegen makker. Slaap lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkig konden zowel Schouten als Wieffer op hun 20ste er ook geen kut van. Er is nog hoop voor Tahirovice.quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Je ziet ze vliegen makker. Slaap lekker
Ik had best aardige suggesties vanmiddag.quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:07 schreef Marcoss het volgende:
Wotte is niet voor niets overal mislukt als technisch directeur
Atouba terughalen voor op linksback?quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik had best aardige suggesties vanmiddag.
Tete en Riedewald transfervrij halen van de zomer.quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Atouba terughalen voor op linksback?
Doe maar nietquote:Op woensdag 17 januari 2024 21:52 schreef Wotte het volgende:
[..]
Tete en Riedewald transfervrij halen van de zomer.
Riedewald doet het wisselend redelijk toch?quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:52 schreef Wotte het volgende:
[..]
Tete en Riedewald transfervrij halen van de zomer.
Riedewald speelt al twee seizoenen niet daarvoor vrij aardig.quote:Op woensdag 17 januari 2024 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Riedewald doet het wisselend redelijk toch?
Tete geen idee eigenlijk.
En Heiko Westermann als vervanger van Sutaloquote:Op woensdag 17 januari 2024 21:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Atouba terughalen voor op linksback?
Wat is er met die Tahirovice-meme? Mokerirritant in ieder geval en niemand lacht.quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:01 schreef Wotte het volgende:
[..]
Gelukkig konden zowel Schouten als Wieffer op hun 20ste er ook geen kut van. Er is nog hoop voor Tahirovice.
Ik hoop wel dat hij fitter is.quote:Op donderdag 18 januari 2024 08:09 schreef Scorpie het volgende:
Done deal dus blijkbaar met Henderson
Beetje een Gotze gevoel bij.
Het is veelzeggend dat clubs uit de grote competities geen serieuze poging hebben gedaan om hem te halen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 08:09 schreef Scorpie het volgende:
Done deal dus blijkbaar met Henderson
Beetje een Gotze gevoel bij.
Met het verschil dat hij zichzelf wel heeft bewezen natuurlijk.quote:Op donderdag 18 januari 2024 08:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik proef hetzelfde enthousiasme in dit topic zoals afgelopen zomer.
Hij is iig lekker uitgerust in de zandbak.quote:Op donderdag 18 januari 2024 08:40 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Met het verschil dat hij zichzelf wel heeft bewezen natuurlijk.
Ben vooral benieuwd
Dit ja, al moet het wel een stap naar meer zijn, wel leuk om te weten dat er dus wel budget is om dit soort dingen te doen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 08:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is hoe dan ook een fraaie transfer, mooi dat het gelukt is.
Ooit eens zo opgeslagen in auto correct schijnbaar. Ik mag zelf bepalen welke fanclub ik ga voorzitten, heb ik jou niet voor nodig. Dankjewel.quote:Op donderdag 18 januari 2024 07:19 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wat is er met die Tahirovice-meme? Mokerirritant in ieder geval en niemand lacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |