Dat vroeg ik niet.quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:43 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen. We hebben behoefte aan creatieve middenvelder lijkt mij.
quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:39 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vooral die Wieffer is overhyped. Jezus ik kan 100 betere verdedigende middenvelders opnoemen.Je ziet ze vliegen makker. Slaap lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkig konden zowel Schouten als Wieffer op hun 20ste er ook geen kut van. Er is nog hoop voor Tahirovice.quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Je ziet ze vliegen makker. Slaap lekker
Ik had best aardige suggesties vanmiddag.quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:07 schreef Marcoss het volgende:
Wotte is niet voor niets overal mislukt als technisch directeur
Atouba terughalen voor op linksback?quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik had best aardige suggesties vanmiddag.
Tete en Riedewald transfervrij halen van de zomer.quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Atouba terughalen voor op linksback?
Doe maar nietquote:Op woensdag 17 januari 2024 21:52 schreef Wotte het volgende:
[..]
Tete en Riedewald transfervrij halen van de zomer.
Riedewald doet het wisselend redelijk toch?quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:52 schreef Wotte het volgende:
[..]
Tete en Riedewald transfervrij halen van de zomer.
Riedewald speelt al twee seizoenen niet daarvoor vrij aardig.quote:Op woensdag 17 januari 2024 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Riedewald doet het wisselend redelijk toch?
Tete geen idee eigenlijk.
En Heiko Westermann als vervanger van Sutaloquote:Op woensdag 17 januari 2024 21:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Atouba terughalen voor op linksback?
Wat is er met die Tahirovice-meme? Mokerirritant in ieder geval en niemand lacht.quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:01 schreef Wotte het volgende:
[..]
Gelukkig konden zowel Schouten als Wieffer op hun 20ste er ook geen kut van. Er is nog hoop voor Tahirovice.
Ik hoop wel dat hij fitter is.quote:Op donderdag 18 januari 2024 08:09 schreef Scorpie het volgende:
Done deal dus blijkbaar met Henderson
Beetje een Gotze gevoel bij.
Het is veelzeggend dat clubs uit de grote competities geen serieuze poging hebben gedaan om hem te halen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 08:09 schreef Scorpie het volgende:
Done deal dus blijkbaar met Henderson
Beetje een Gotze gevoel bij.
Met het verschil dat hij zichzelf wel heeft bewezen natuurlijk.quote:Op donderdag 18 januari 2024 08:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik proef hetzelfde enthousiasme in dit topic zoals afgelopen zomer.
Hij is iig lekker uitgerust in de zandbak.quote:Op donderdag 18 januari 2024 08:40 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Met het verschil dat hij zichzelf wel heeft bewezen natuurlijk.
Ben vooral benieuwd
Dit ja, al moet het wel een stap naar meer zijn, wel leuk om te weten dat er dus wel budget is om dit soort dingen te doen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 08:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is hoe dan ook een fraaie transfer, mooi dat het gelukt is.
Ooit eens zo opgeslagen in auto correct schijnbaar. Ik mag zelf bepalen welke fanclub ik ga voorzitten, heb ik jou niet voor nodig. Dankjewel.quote:Op donderdag 18 januari 2024 07:19 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wat is er met die Tahirovice-meme? Mokerirritant in ieder geval en niemand lacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |