Ik neem aan dat Koeman gaat kiezen tussen Frenkie en Schouten, en dan lijkt het mij niet gek dat Frenkie gaat spelenquote:Op woensdag 17 januari 2024 15:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Schouten misschien, ook een beetje afhankelijk van blessures etc. ik vind hem wel de speler die het verschil maakt bij PSV.
Ik ben verliefd op Schouten.quote:Op woensdag 17 januari 2024 15:16 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Koeman gaat kiezen tussen Frenkie en Schouten, en dan lijkt het mij niet gek dat Frenkie gaat spelen![]()
Ik ben erg blij met Schouten, en ik vind hem de beste bij PSV, maar Frenkie is natuurlijk beter. Al heeft die er ook drama potten tussen zitten natuurlijk.
Zou beiden ook nog kunnen volgens mij maar of Koeman dat ook zo ziet weet ik niet.quote:Op woensdag 17 januari 2024 15:16 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Koeman gaat kiezen tussen Frenkie en Schouten, en dan lijkt het mij niet gek dat Frenkie gaat spelen![]()
Ik ben erg blij met Schouten, en ik vind hem de beste bij PSV, maar Frenkie is natuurlijk beter. Al heeft die er ook drama potten tussen zitten natuurlijk.
Dan moet je zoals op het wk 2010 gaan spelen a la De jong - Van Bommel denk ik.quote:Op woensdag 17 januari 2024 15:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou beiden ook nog kunnen volgens mij maar of Koeman dat ook zo ziet weet ik niet.
We gaan het meemaken maar inmiddels heb je in de verdediging en op het middenveld aardig wat smaken, voorin is het alleen nog wel armoedig.quote:Op woensdag 17 januari 2024 15:23 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dan moet je zoals op het wk 2010 gaan spelen a la De jong - Van Bommel denk ik.
Het kan wel denk ik, spelen met Frenkie en Schouten en dan ook met 2 wingbacks, maar ik denk dat je dan toch een speler op het middenveld mist die meer vooruit gaat. Misschien kan Frenkie dat invullen en dat Schouten de echte CVM is. Maar ik moet zeggen dat Reijnders mij heel erg verrast heeft in Oranje, dus daar heb ik ook geen moeite mee.
ben er bang voorquote:Op woensdag 17 januari 2024 15:54 schreef GGMM het volgende:
Als ik iets kan opmaken uit het beleid van de laatste anderhalf jaar zal een trainer die mislukt is bij AZ zal inderdaad onze volgende trainer wel worden.
Ik denk wat te licht voor Ajax maar Kroes zal hem wel aardig kennen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 15:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Pascal Jansen eruit geknikkerd bij AZ, die was afgelopen zomer al een optie dus dat zal wel een serieuze kandidaat worden.
Blijft van ‘t Schip niet dan? Of is dat überhaupt geen optie?quote:Op woensdag 17 januari 2024 15:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk wat te licht voor Ajax maar Kroes zal hem wel aardig kennen.
zal een trainer die mislukt is bij AZ zalquote:Op woensdag 17 januari 2024 15:54 schreef GGMM het volgende:
Als ik iets kan opmaken uit het beleid van de laatste anderhalf jaar zal een trainer die mislukt is bij AZ zal inderdaad onze volgende trainer wel worden.
is wel een optie voor vh schip maar het heeft niet de voorkeur begreep ik.quote:Op woensdag 17 januari 2024 15:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Blijft van ‘t Schip niet dan? Of is dat überhaupt geen optie?
quote:
quote:
zaals gewoonlijk kreeg ik weer gelijkquote:
Dat zou ook nog kunnen maar in principe komt hij in het technisch hart al vind ik dat een beetje een rotnaam, maar dus meer een managementfunctie.quote:Op woensdag 17 januari 2024 15:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Blijft van ‘t Schip niet dan? Of is dat überhaupt geen optie?
Ik denk dat je het gemiddelde aantal punten die pascal janssen gehaald heeft bij az wel erg hoog zal liggenquote:Op woensdag 17 januari 2024 16:00 schreef fetX het volgende:
[..]
zal een trainer die mislukt is bij AZ zal
stop nou met het jezelf zo voor schut zetten gap.quote:Op woensdag 17 januari 2024 16:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[..]
zaals gewoonlijk kreeg ik weer gelijk
tadic kon er geen reet van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op woensdag 17 januari 2024 15:53 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Janssen eruit bij AZ, zou dat een optie zijn voor Ajax?
https://www.vi.nl/nieuws/(...)rainer-pascal-jansen
Dit gaat gewoon gebeuren.quote:Op woensdag 17 januari 2024 15:53 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Janssen eruit bij AZ, zou dat een optie zijn voor Ajax?
https://www.vi.nl/nieuws/(...)rainer-pascal-jansen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |