SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij juichen hier in dit topic overigens voor:
Het ONGELOOFLIJKE PODIUMMONSTER Plaisier (zie eerste afbeelding)
Alex Spellman
Fallon Sherrock
Hup Fallon!!! ( @wimderon juicht niet)
En ook voor Lewis Gurney
Niet te verwarren met:
Voormalig Keelgrijper Lewis
Voormalig WK Halve Finalist Lewis
Superchin Gurney
Hup Gurney!!!
Verder:
Lekker speren.
Lekker zuipen.
Lekker neuken.
Veel plezier in dit fantastische topic!!!quote:Momento Mori is een van mijn lijfspreuken. `Er gaat een dag komen dat ik dit aardse leven ga verruilen voor een voor mij onbekend alternatief. Deze timer geeft aan hoeveel tijd ik nog heb volgens de berekening van het Centraal Bureau van de Statistiek. Met een beetje zorg en geluk hoop ik da ik dit gemiddelde ga verhogen. Ik heb deze timer op mijn website geplaatst om mijzelf te helpen mijn kostbare tijd te besteden aan de zaken die ik echt belangrtijk vind.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Daar was zijn gemiddelde met 89,30 inderdaad bovenaan zijn range. Breek je echter nog geen potten mee.quote:Op zondag 14 januari 2024 14:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij had een goed eerste halfjaar, het was niet alleen die uitschieter. Leek echt het volgende Nederlandse talent te worden, maar nu is het inderdaad veldvulling
Hopelijk stopt hij daar ook meequote:Op zondag 14 januari 2024 14:20 schreef Wereldgozer het volgende:
Analist Ron blijft lekker analyseren
quote:Op zondag 14 januari 2024 14:20 schreef de_boswachter het volgende:
Patrick Geeraets uit Noord Limburg ook een tourkaartje. Nu definitiefDenk een mattie van topanalist Sjerrie
importbruidgenotquote:Op zondag 14 januari 2024 14:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn verre Litouwse familie huilt
Bijna, je moet alleen wel hopen op types als Osborne nuquote:Op zondag 14 januari 2024 14:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Loopt de oervervelende Boulton een tourkaart mis? Gefeliciteerd iedereen!!!!
Het is echt ongelofelijk.quote:Op zondag 14 januari 2024 15:36 schreef Mani89 het volgende:
Tringler met een feestloting, de nieuwe Harry Leitinger is in aantocht.
Hij wordt mogelijk genekt doordat een aantal spelers boven m vandaag niet thuis geven (en z'n eigen gebrek aan resultaat natuurlijk)quote:
In Turetta heb ik ook weinig vertrouwen neequote:Op zondag 14 januari 2024 15:36 schreef Mani89 het volgende:
Tringler met een feestloting, de nieuwe Harry Leitinger is in aantocht.
Henderson mist al 4 pijlen, erg onleuk.quote:Op zondag 14 januari 2024 15:38 schreef Mani89 het volgende:
Wil iemand even Adam Hunt tegenhouden ja alstublieft dankjewel.
Waarschijnlijk gaat hij dan weer de Challenge Tour vervuilen, maar laten we hopen dat er een nieuwe Van Peer opstaat (kwalitatief).quote:
Als plaisier de challenge tour moet gaan doen zie ik 'm ertoe in staat. Gelukkig geen associate qualifiers meer voor de euro toursquote:Op zondag 14 januari 2024 15:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat hij dan weer de Challenge Tour vervuilen, maar laten we hopen dat er een nieuwe Van Peer opstaat (kwalitatief).
Landman gelijk. Van John Michael kun je nl niet verliezenquote:Op zondag 14 januari 2024 15:56 schreef de_boswachter het volgende:
Wenig exit en Landman weldra ook. Weslie hep een probleem.
Die man zit het gewoon tegen.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik denk dat het een heartbreak voor Plaisier wordt.
LANDMAN VERLIESTquote:Op zondag 14 januari 2024 15:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Landman gelijk. Van John Michael kun je nl niet verliezen
Dit lijkt mij einde verhaal.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik denk dat het een heartbreak voor Plaisier wordt.
Er zijn hele specifieke gebeurtenissen nodig om het goed af te laten lopen. Die Grudziecki moet winnen van Wolters, allereerst.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit lijkt mij einde verhaal.
Die doodvermoeiende zweetbak, met zijn vermoeiende sirtaki, irritante gejuich na iedere scheet.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
John Michael op de tour is weggegooid geld. Elke keer weer.
Heeft nog 1 overwinning nodig denk ik, als hij nu ruim wint en dan nipt verliest.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Spellman naar de laatste 8. Dat zou echt n houdini-act zijn als die nog n tourkaart wint
Michael juist niet.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Oké. Grudziecki en Michael MOETEN winnen nu voor Plaisier.
Goed punt.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Michael juist niet.
Die moet verliezen, dan is Wesley er langs, en daarna moet Jitse er direct uit.
Dit wilde ik net zeggen ja, ook pure vulling. Soit, het zij zo.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:36 schreef wimderon het volgende:
Allemaal leuk en aardig dat Turetta Tringler eruit gooide, maar of je daar nou zoveel hebt op de Tour?
En dit wordt ongetwijfeld ook een Zjak-hype.
Dan krijgen we in plaats daarvan het klotedwergje (lol)quote:Op zondag 14 januari 2024 16:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hopelijk weet Matthew 'De Vieze Man' Dennant dat hij al een tourkaart heeft, want ik word echt ziedend als hij Spellman eruit gooit.
Ja, Plaisier heeft op de Euro Tours menig topper het vuur aan de schenen gelegd. Die zien we voorlopig niet voor de camera. Tenzij WDF.quote:
Oh, zoquote:Op zondag 14 januari 2024 16:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jawel, Wolters is naar 6 punten en daarmee zeker.
Hopelijk laat ie het nu lopen tegen Tricolequote:Op zondag 14 januari 2024 16:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar Masek zou toch de definitieve doodsteek zijn? Theoretisch kan Jitse weer onder Plaisier komen als hij van Turretta zou verliezen ,dik.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar als je kijkt welke bagger in Engeland jaarlijks doorkomt, ligt daar ook geen oplossing.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Er zijn gewoon teveel tourcards in de EU aanwezig. Niet dat je plaisier daarmee redt maar de lat had best iets hoger gemogen
Ik zou t niet erg vinden als er net wat meer tourcards naar de jeugd en challenge tour gaan.quote:Op zondag 14 januari 2024 17:10 schreef spleeh het volgende:
[..]
Maar als je kijkt welke bagger in Engeland jaarlijks doorkomt, ligt daar ook geen oplossing.
Het is al een strontirritant figuur, en dan gaat hij ook nog schroeien tegen Spellman terwijl hij al een tourkaart heeft. Dennant zou bij winst op Spellman met stip binnenkomen in mijn meest gehate tourkaarthouders-lijst.quote:
Voor t niveau dat ie in fase 1 haalde heeft spellman veel te weinig laten zien de afgelopen dagen ja. Maar zeker jammer.quote:Op zondag 14 januari 2024 17:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Nu is het de eigen schuld van Spellman, want Dennant zet de poort 100km wijd open.
Dennant, al sinds jaar en dag verspilde ademruimte op de Pro Tour. En die gaat, terwijl hijzelf al safe is, Spellman pesten. Je wordt er dood en dood en schijtziek van.quote:
Dit en de pdpa qualifier zijn wel de meest frustrerende dagen in t dartsjaar ja.quote:Op zondag 14 januari 2024 17:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dennant, al sinds jaar en dag verspilde ademruimte op de Pro Tour. En die gaat, terwijl hijzelf al safe is, Spellman pesten. Je wordt er dood en dood en schijtziek van.
Zou wel grappig zijn als dat niet gebeurtquote:Op zondag 14 januari 2024 17:26 schreef de_boswachter het volgende:
Dit is gefixed. Sjeffrie de kaart vandaag
Cam Krabpaal is het beste voorbeeld. Op beide tours afgelopen jaar top 10 maar geen turcardquote:Op zondag 14 januari 2024 17:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik zou t niet erg vinden als er net wat meer tourcards naar de jeugd en challenge tour gaan.
Ook liever Jeffrey dan Damian Mol.quote:Op zondag 14 januari 2024 17:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ondanks dat ik niets met De Graaf heb, zou het wel acceptabel zijn als hij een tourkaart pakt.
Ik heb veel op hem gescholden, maar hij heeft het WK uitstekend gespeeld voor zijn begrippen. Dan verdien je een kans.quote:Op zondag 14 januari 2024 17:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ook liever Jeffrey dan Damian Mol.
Vreselijk, maar als het tussen hem en het klotedwergje ging.quote:
Komend weekend Challenge Tour!quote:Op zondag 14 januari 2024 18:04 schreef de_boswachter het volgende:
Nou dit was het dan weer. Tot december 2024 mannen op het WK genot.
Ik last een kleine break in.quote:Op zondag 14 januari 2024 18:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Komend weekend Challenge Tour!
Oh die is wel leuk ja.quote:Op zondag 14 januari 2024 18:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
UK Open begin maart ben je ook welkom.
Dat lijkt me wel.quote:Op zondag 14 januari 2024 18:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Wimderon Plaisier nu topfavoriet voor de Dutch Open?
Maar de top 4 tot 8 vd challenge tour is min of meer verzekerd van deelname aan de Pro Tour. Dus de moeite van t volgen waardquote:
Woest.quote:Op zondag 14 januari 2024 18:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ach, het klotedwergje.
[ afbeelding ]
Tikken kan hij wel, praten en lachen niet. Viespeuk.quote:Op zondag 14 januari 2024 18:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ach, het klotedwergje.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 januari 2024 18:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ach, het klotedwergje.
[ afbeelding ]
Ha ha haquote:Op zondag 14 januari 2024 18:28 schreef Mani89 het volgende:
Ik las dat hij zijn Tourkaart had gewonnen als hij vandaag niet had gespeeld lol.
Lekker man, gewoon het hele bestaan van fase 1 negeren.quote:Op zondag 14 januari 2024 18:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ach, het klotedwergje.
[ afbeelding ]
De juichaapjes waren ook door het dolle heen toen Bennett zich kwalificeerde en vergeleken hem al met Littler.quote:Op zondag 14 januari 2024 19:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wie ook een vermoeiend juichaapje is:
[ twitter ]
Ja vergelijking met Littler slaat nergens op. Bennett heeft gewoon meer tijd nodig gehad. Niet gek voor n tiener, maar nu de hypetrein starten heeft totaal geen zin. Wacht maar even n paar jaar of ie wat wintquote:Op zondag 14 januari 2024 19:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De juichaapjes waren ook door het dolle heen toen Bennett zich kwalificeerde en vergeleken hem al met Littler.
Je zou bijna vergeten dat het alweer een paar jaar sinds de start van de hype is.
Wil bij de wdf blijven voorlopig. Hoop dat ze t de komende jaren wel gaat proberenquote:Op zondag 14 januari 2024 20:30 schreef GwaiLow het volgende:
Was weer mooi om te volgen. Waarom probeerde Beau Grieves geen tourcard te bemachtigen?
quote:Op zondag 14 januari 2024 18:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vreselijk, maar als het tussen hem en het klotedwergje ging.
En dat voor een kantoorklerk.quote:Op zondag 14 januari 2024 21:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hij wist niet eens dat hij aan 5 legs genoeg had en dacht dat het voorbij was
Het kan er mee door.quote:Op maandag 15 januari 2024 07:33 schreef Wereldgozer het volgende:
De bijnaam van Beveridge is
Ice Cold
@:mani89
Aangezien je met 5 punten genoeg had bij de UK Q School en er 6 moest halen voor de EU School is dit ook niet echt een terechte klacht.quote:Op zondag 14 januari 2024 18:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ach, het klotedwergje.
[ afbeelding ]
Hij leek Sinterklaas wel: https://www.bndestem.nl/r(...)p-q-school~a8c42198/quote:
Je moet wat als je moet leven van het darten zoals Kist. Continu de toernooitjes aflopen die door z'n broer georganiseerd worden ookquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Christian Kist
Na er goed over nagedacht te hebben toch het besluit genomen om naar de challengetour te gaan a.s weekend na een teleurstellende Q school op de 1ste dag na waarin ik 4 punten haalde uiteindelijk 2 punten te kort voor een tourkaart🙁 Zat er ff goed doorheen maar Ff koppie weer leeg en weer opladen voor dit weekend!💪🎯 Ik wil iedereen enorm bedanken voor alle lieve berichten en steun op welke manier dan ook!👌😘En wil mijn sponsors enorm bedanken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |