abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 januari 2024 @ 15:16:02 #26
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212130392
quote:
1s.gif Op maandag 22 januari 2024 13:22 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Wat een toeval _O_

Denk dat ik straks mijn volle boodschappen kar ook maar niet ga afrekenen.

Ik denk dat ik daar mee weg kom.

Immers:
[..]

Ik sta er altijd van te kijken dat benzinedieven wel vaak door politie worden achtervolgd maar dat bij winkeldiefstal er nauwelijks iets gedaan wordt, autootje racen zal wel leuker zijn.
pi_212130420
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2024 13:18 schreef thedeedster het volgende:
De irritatiegrens is al lang overschreden. OM doe eens je werk.
Komt goed.

twitter
  maandag 22 januari 2024 @ 17:02:20 #28
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_212131579
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2024 13:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Mwah, het OM zelf zal er geen last van gaan hebben. De top van het OM hoopt waarschijnlijk zelfs dat dit beleid gaat leiden tot nog vele extra XR demonstraties.

De politie is een ander verhaal. Die zullen waarschijnlijk een veel hardere aanpak van XR willen, maar ze kunnen arresteren wat ze willen, het OM gaat er toch nooit eentje aanpakken.
[..]
Ja, dit laat duidelijk de dubbele moraal zien van het Nederlandse Openbare Ministerie. Ze bestraffen zoals ze zelf goedkeuren en als ze ergens juist achter staan, zoals klimaatdemonstraties, dan krijgen groepen die zich daar mee bezig houden zoals XR gewoon een carte blanche om straffeloos te doen wat ze willen.
Volgens mij noemde je dat in de vorige eeuw "klassenjustitie". Als laagopgeleide provincialen het doen dan is het bijkant een revolutie, als het hoogopgeleide randstedelingen zijn dan ... ja; is het wel heel druk, en moeilijk te achterhalen, enz enz.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')