abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212635841
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_212635889
quote:
2s.gif Op donderdag 29 februari 2024 17:03 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Nog ff onduidelijk.
Hebben ze die mensen zodanig uitgehongerd dat ze elkaar vertrappelen. Of schieten ze gewoon op uitgehongerde mensen die drummen voor een beetje eten?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_212635915
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 17:09 schreef Ali_boo het volgende:
Stoere man ben je wanneer je kinder speelgoed sloopt
Hashem must be proud :')

[ x ]
Dit is zielig :N
Maar typerend zeker
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_212636011
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 17:20 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Nog ff onduidelijk.
Hebben ze die mensen zodanig uitgehongerd dat ze elkaar vertrappelen. Of schieten ze gewoon op uitgehongerde mensen die drummen voor een beetje eten?
Ze zijn min of meer gedwongen om gezamenlijk naar Rafa te verhuizen
En dan worden ze zo opgewacht

Meest morele leger in de wereld :9

quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 17:21 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Dit is zielig :N
Maar typerend zeker
Het gelach op het achtergrond en de trots in zijn ogen terwijl die de hele winkel sloopt
Valt echt verkeerd bij mij

En dan druk ik me nog heel voorzichtig uit
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_212636092
twitter
pi_212636135
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 17:28 schreef Ali_boo het volgende:

En dan druk ik me nog heel voorzichtig uit
Ja dat moet hé
:')
pi_212636184
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 17:38 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ja dat moet hé
:')
Helaas ben je min of meer genoodzaakt om op eierenschalen te lopen
Zeker met dit onderwerp
pi_212636208
Volgens de man die zichzelf in brand heeft gestoken een paar dagen terug
Is de VS van plan om troepen naar Israel te sturen

twitter
pi_212636290
twitter
pi_212636571
quote:
0s.gif Op donderdag 29 februari 2024 17:44 schreef Ali_boo het volgende:
Volgens de man die zichzelf in brand heeft gestoken een paar dagen terug
Is de VS van plan om troepen naar Israel te sturen

[ x ]
Gelezen dat hij het gedaan heeft omdat er reeds US troops in de Gaza tunnels actief waren.
pi_212642941
quote:
2s.gif Op donderdag 29 februari 2024 17:50 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
En straks weer met de anti-semiet vlag zwaaien als er iemand terugslaat.
pi_212643119
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2024 06:51 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
En straks weer met de anti-semiet vlag zwaaien als er iemand terugslaat.
Datzelfde geldt voor Gaza, daar over wordt nu gepiept dat Israël terug slaat.
En dat wist Gaza toen ze op 7 oktober Israël binnen vielen.
Israël slaat dan keihard terug.

Als het hier om Rusland ging, die bijvoorbeeld tactische nucleaire wapens inzet omdat de NAVO dorpen in Rusland heeft aangevallen, burgers heeft ontvoerd en vermoord, dan krijgt de NAVO de schuld. En terecht.
Ook bij de hulp aan Oekraïne wordt er verweten dat daarmee een escalatie wordt uitgelokt en de oorlog daardoor langer gaat duren.
Als je dat vertaalt naar de situatie in het Midden Oosten, Israël kan het zicht niet permitteren om halfzacht te reageren.
Dan lopen Syrië, Hezbollah en Hamas over Israël heen.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')