Kerst 2025?quote:Op zondag 14 januari 2024 18:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een keer he, duurt nog even
Give or takequote:
Whehe, okee okee. Jij je zin.quote:
Takes time!quote:
Zo herkenbaar. Niks mis mee hoor.quote:Op zondag 14 januari 2024 19:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Takes time!
En. Ik ben zo'n perfectionist dat het soms tegen me werkt
Was ooit eens bezig met een level, en toen ik bijna klaar was dacht ik: nee, niet goed. Dus opnieuw begonnenquote:Op zondag 14 januari 2024 19:11 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zo herkenbaar. Niks mis mee hoor.
En hoe was de uiteindelijke versie?quote:Op zondag 14 januari 2024 19:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Was ooit eens bezig met een level, en toen ik bijna klaar was dacht ik: nee, niet goed. Dus opnieuw begonnen
Radicaal andersquote:Op zondag 14 januari 2024 19:15 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
En hoe was de uiteindelijke versie?
Verbaasd mij ook weer niks.quote:
True haha. Al doende leert men en zoquote:
Goeie god... dat word dus kerstmis 2026.quote:Op zondag 14 januari 2024 19:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
True haha. Al doende leert men en zo
Ik ga mijn best doenquote:Op zondag 14 januari 2024 19:22 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Goeie god... dat word dus kerstmis 2026.
Weet ik toch.quote:
quote:
LoLkequote:Op maandag 15 januari 2024 09:26 schreef LordofLeaves het volgende:
Morning allemaal!![]()
Voor zover er nog andere mensen hier zijn.
Nog niet bevroren?quote:
Nee, maar wel deels ingesneeuwdquote:
Even met de brander erover heen.quote:Op maandag 15 januari 2024 09:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, maar wel deels ingesneeuwd
Of zout. Denk dat ik dat eens ga doenquote:Op maandag 15 januari 2024 09:42 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Even met de brander erover heen.
Brander is leuker.quote:Op maandag 15 januari 2024 09:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of zout. Denk dat ik dat eens ga doen
Dat welquote:
Hier is het al een heel eind weg!quote:Op maandag 15 januari 2024 13:27 schreef LordofLeaves het volgende:
Hier nog steeds sneeuwbuien.
Pure ellende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |