Precies!quote:
Only a flesh wound.quote:
Ik had beter als TT 'Monty Python quotes genot' kunnen noemenquote:
Dat verdiend een aparte sc.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik had beter als TT 'Monty Python quotes genot' kunnen noemen
Ja!quote:
Overduidelijk een goed plan.quote:
I knowquote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:34 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Overduidelijk een goed plan.
Oh echt? Nice! Ben zeer benieuwd.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:LordofLeaves: ben wel bezig met een nieuw Doom-level. Al zal het wel even duren eer ik deze af heb
Morning!quote:
Ja echt, al ben ik de boel nog aan het uittekenen en opzetten, plus leren hoe sommige trucjes werkenquote:Op zondag 14 januari 2024 10:35 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Oh echt? Nice! Ben zeer benieuwd.
[..]
Morning!
Jammer he.quote:Op zondag 14 januari 2024 11:38 schreef Puzzie het volgende:
Ah leuk weer een Stiggy topic .. 'toevallig' altijd lapo
Heb er nu al zin in.quote:Op zondag 14 januari 2024 11:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja echt, al ben ik de boel nog aan het uittekenen en opzetten, plus leren hoe sommige trucjes werkenWil er wat mindfucks in stoppen
Haha nice! Het is wederom weer een experiment met wat ik kan doen met die tools. Ik ga vooral kijken hoe vaak ik mensen kan laten schrikken en hoe vaak ik ze op het verkeerde been kan zetten, eer het saai of vervelend wordtquote:
Mijn zegen heb je!quote:Op zondag 14 januari 2024 15:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Haha nice! Het is wederom weer een experiment met wat ik kan doen met die tools. Ik ga vooral kijken hoe vaak ik mensen kan laten schrikken en hoe vaak ik ze op het verkeerde been kan zetten, eer het saai of vervelend wordt
quote:
Dussss.... get cracking!quote:
Ja ja, ben al bezigquote:
quote:Op zondag 14 januari 2024 18:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja ja, ben al bezig
Zal wel een keer screenshots plaatsen
Een keer he, duurt nog evenquote:
Kerst 2025?quote:Op zondag 14 januari 2024 18:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een keer he, duurt nog even
Give or takequote:
Whehe, okee okee. Jij je zin.quote:
Takes time!quote:
Zo herkenbaar. Niks mis mee hoor.quote:Op zondag 14 januari 2024 19:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Takes time!
En. Ik ben zo'n perfectionist dat het soms tegen me werkt
Was ooit eens bezig met een level, en toen ik bijna klaar was dacht ik: nee, niet goed. Dus opnieuw begonnenquote:Op zondag 14 januari 2024 19:11 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zo herkenbaar. Niks mis mee hoor.
En hoe was de uiteindelijke versie?quote:Op zondag 14 januari 2024 19:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Was ooit eens bezig met een level, en toen ik bijna klaar was dacht ik: nee, niet goed. Dus opnieuw begonnen
Radicaal andersquote:Op zondag 14 januari 2024 19:15 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
En hoe was de uiteindelijke versie?
Verbaasd mij ook weer niks.quote:
True haha. Al doende leert men en zoquote:
Goeie god... dat word dus kerstmis 2026.quote:Op zondag 14 januari 2024 19:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
True haha. Al doende leert men en zo
Ik ga mijn best doenquote:Op zondag 14 januari 2024 19:22 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Goeie god... dat word dus kerstmis 2026.
Weet ik toch.quote:
quote:
LoLkequote:Op maandag 15 januari 2024 09:26 schreef LordofLeaves het volgende:
Morning allemaal!![]()
Voor zover er nog andere mensen hier zijn.
Nog niet bevroren?quote:
Nee, maar wel deels ingesneeuwdquote:
Even met de brander erover heen.quote:Op maandag 15 januari 2024 09:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, maar wel deels ingesneeuwd
Of zout. Denk dat ik dat eens ga doenquote:Op maandag 15 januari 2024 09:42 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Even met de brander erover heen.
Brander is leuker.quote:Op maandag 15 januari 2024 09:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of zout. Denk dat ik dat eens ga doen
Dat welquote:
Hier is het al een heel eind weg!quote:Op maandag 15 januari 2024 13:27 schreef LordofLeaves het volgende:
Hier nog steeds sneeuwbuien.
Pure ellende.
Hier blijft het zelfs liggen. Wrede wereld.quote:Op maandag 15 januari 2024 13:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier is het al een heel eind weg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |