Precies!quote:
Only a flesh wound.quote:
Ik had beter als TT 'Monty Python quotes genot' kunnen noemenquote:
Dat verdiend een aparte sc.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik had beter als TT 'Monty Python quotes genot' kunnen noemen
Ja!quote:
Overduidelijk een goed plan.quote:
I knowquote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:34 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Overduidelijk een goed plan.
Oh echt? Nice! Ben zeer benieuwd.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:LordofLeaves: ben wel bezig met een nieuw Doom-level. Al zal het wel even duren eer ik deze af heb
Morning!quote:
Ja echt, al ben ik de boel nog aan het uittekenen en opzetten, plus leren hoe sommige trucjes werkenquote:Op zondag 14 januari 2024 10:35 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Oh echt? Nice! Ben zeer benieuwd.
[..]
Morning!
Jammer he.quote:Op zondag 14 januari 2024 11:38 schreef Puzzie het volgende:
Ah leuk weer een Stiggy topic .. 'toevallig' altijd lapo
Heb er nu al zin in.quote:Op zondag 14 januari 2024 11:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja echt, al ben ik de boel nog aan het uittekenen en opzetten, plus leren hoe sommige trucjes werkenWil er wat mindfucks in stoppen
Haha nice! Het is wederom weer een experiment met wat ik kan doen met die tools. Ik ga vooral kijken hoe vaak ik mensen kan laten schrikken en hoe vaak ik ze op het verkeerde been kan zetten, eer het saai of vervelend wordtquote:
Mijn zegen heb je!quote:Op zondag 14 januari 2024 15:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Haha nice! Het is wederom weer een experiment met wat ik kan doen met die tools. Ik ga vooral kijken hoe vaak ik mensen kan laten schrikken en hoe vaak ik ze op het verkeerde been kan zetten, eer het saai of vervelend wordt
quote:
Dussss.... get cracking!quote:
Ja ja, ben al bezigquote:
quote:Op zondag 14 januari 2024 18:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja ja, ben al bezig
Zal wel een keer screenshots plaatsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |