Dat had Ruud moeten zijn. Maar Hummie besloot anders. Ze moesten de wereld nog veroveren en dan was Bart een beter uithangbord.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 11:32 schreef RedShoe het volgende:
De enige echte winnaar blijft Bart![]()
De eerste winnaar ook van BB.
De eerste die moest vertrekken was Richard. De kijkers mochten beslissen en Richard had z'n glazen ingegooid doordat ie Bart van homofilie beschuldigde.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 11:32 schreef RedShoe het volgende:
was BB 6quote:Op zaterdag 13 januari 2024 12:38 schreef tong80 het volgende:
Ik ben na BB-4 of 5 afgehaakt. Deze mensen zeggen me allemaal niks.
Dat was Kelly.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 12:49 schreef Donna1000 het volgende:
o ja, ze kregen toen te horen van de aanslag op de twin towers, Gert Jan bleef maar roepen dat het nep was.
Ja dat vond ik destijds ook idd.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 12:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat had Ruud moeten zijn. Maar Hummie besloot anders. Ze moesten de wereld nog veroveren en dan was Bart een beter uithangbord.
Liep Andries niet door die deur? Maakt eigenlijk niet uit, het waren wel spraakmakende Big Brothersquote:Op zaterdag 13 januari 2024 12:51 schreef tong80 het volgende:
Kelly vree trouwens met Andries. terwijl hij niet wist dat ze zwakbegaafd en een kerel was.
Er is een hele docu over Kelly.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 12:51 schreef tong80 het volgende:
Kelly vree trouwens met Andries. terwijl hij niet wist dat ze zwakbegaafd en een kerel was.
Ze/het scoorde 84 bij de nationale IQ-test.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 12:56 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Er is een hele docu over Kelly.
Ik weet even niet meer waarop.
Ze werkt nu achter de ramen.
Op Prime dus.
Ruud, Karin, Bart, Maurice en Willem. Ontbreken.....Bianca, Sabine, Richard, Anouk en Mona.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 13:39 schreef Jacy-Jacy het volgende:
Foto van (enkele) van de deelnemers uit de eerste Big Brother Ik vind het wel een leuke foto.
[ afbeelding ]
Er zat geen Ruud in dat seizoen?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 12:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat was Kelly.
Gert Jan zocht ruzie met Ruud-2. En liep dwars door een glazen deurruit.
Tanja van BB5 die in het huis is bevallenquote:
Jawel. Die werd nog beschuldigd van verkrachting. Terwijl zij bovenop hem zat.quote:
Ik denk dat je Frank bedoeltquote:Op zondag 14 januari 2024 09:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jawel. Die werd nog beschuldigd van verkrachting. Terwijl zij bovenop hem zat.
Hij weigerde ook 'Ik hou van je' te zeggen tegen z'n zoontje.
Klopt. Waar was die Ruud-2 dan ook alweer ? In de Bus ? De kunstenaar ?quote:Op zondag 14 januari 2024 09:42 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik denk dat je Frank bedoelt
https://bigbrother.fandom.com/wiki/Big_Brother_3_(Netherlands)
De winnares. Arcee was de grootste fan van deze hese stem. Priscella was een FOK!ster met grote bek die afging en nooit meer op FOK! terugkwam. Audrey werd nadat ze werd weggestemd FOK!ster. Geil ding was dat. Met haar reet omhoog in de badkuip tussen een paar kerels.quote:
Veel later, in Utopiaquote:Op zondag 14 januari 2024 09:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt. Waar was die Ruud-2 dan ook alweer ? In de Bus ? De kunstenaar ?
Daar heb ik maar één aflevering van gezien. Die bedoel ik niet.quote:
Al gevonden. Het was Ruth i.p.v. Ruud in de Bus-2.quote:
Ik ken er nog eentje, voor mij de meest irritante deelnemer ooit: Danny uit 2023quote:Op zondag 14 januari 2024 10:46 schreef Cupfighter het volgende:
Ik weet haar naam niet meer, 2 BB’s geleden geloof ik, een donkere dame die helaas nog ver kwam met haar geschreeuw en geroep om God, meest irritante deelnemer ooit
Bianca uit BB2 Die won ipv Robin.quote:Op zondag 14 januari 2024 12:19 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Ik ken er nog eentje, voor mij de meest irritante deelnemer ooit: DannyWat een griezel vond ik dat
quote:Op zondag 14 januari 2024 10:46 schreef Cupfighter het volgende:
Ik weet haar naam niet meer, 2 BB’s geleden geloof ik, een donkere dame die helaas nog ver kwam met haar geschreeuw en geroep om God, meest irritante deelnemer ooit
hier heel veel, de instagram van Big brother heeft de hele week filmpjes geplaatst van de oude bewoners.quote:Op maandag 15 januari 2024 09:34 schreef Evenhardopdenken het volgende:
Komt iemand van de bewoners van vorig jaar nog in het nieuws. Hier in België hoor ik niets meer van die van vorig jaar.
Tsjongejongejonge, dat zegt al veel, dat zijn geen bewoners van vorig jaar. Vorig jaar was met die ex-van, en die kartrijder, en die hollywoodster.quote:Op maandag 15 januari 2024 09:44 schreef rinardo het volgende:
[..]
hier heel veel, de instagram van Big brother heeft de hele week filmpjes geplaatst van de oude bewoners.
ik las net ook nog ergens dat nouchine en nawel niet meer samen wonen, en dat Jill en leroy nog steeds een stel zijn, en verloofd. ligt er denk ik aan welke en hoevaak je social media volgt, maar RTL boulevard en vrouwenbladen roddelbladen , hebben dat hier allemaal in Nederland
https://www.flair.be/nl/c(...)ther-leroy-verloofd/ Jill en leroy verloofd
https://www.rtlnieuws.nl/(...)brother-oma-geworden kitty oma geworden
https://www.flair.be/nl/c(...)big-brother-trouwen/ Nouchine uit ‘Big Brother’ gaat trouwen
Ik kom in iedergeval genoeg tegen, om antwoord op je vraag te geven.quote:Op maandag 15 januari 2024 09:57 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Tsjongejongejonge, dat zegt al veel, dat zijn geen bewoners van vorig jaar. Vorig jaar was met die ex-van, en die kartrijder, en die hollywoodster.
Je bedoeld denk ik Ed Veter Big Brother 3quote:Op maandag 15 januari 2024 10:29 schreef jegmo het volgende:
Heb even geen foto maar bewoner Ed was geweldig. Ik dacht in BB4. Nadat hij was weggestemd weigerde hij het huis te verlaten 😂
Dat was BB 2 Ed de hyper strandtent eigenaar uit scheveningen die niet wilde vertrekkenquote:Op maandag 15 januari 2024 10:29 schreef jegmo het volgende:
Heb even geen foto maar bewoner Ed was geweldig. Ik dacht in BB4. Nadat hij was weggestemd weigerde hij het huis te verlaten 😂
oh dan heb ik een andere Ed voor ogen, deze van mij zat in BB 3quote:Op maandag 15 januari 2024 10:43 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Dat was BB 2 Ed de hyper strandtent eigenaar uit scheveningen die niet wilde vertrekken
BB-2 De mooiste BB.quote:Op maandag 15 januari 2024 10:29 schreef jegmo het volgende:
Die heb ik jammer genoeg niet gezien. Moet nederlandse versie zijn.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 11:26 schreef Paul het volgende:
Big Brother heeft herenliefde
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Etiene, Rik en die 2 blonde meisjesheel lang geleden
Bart nederland of Bart Belgie ?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 11:32 schreef RedShoe het volgende:
Ook Nick kon wel iets van plankingquote:Op zondag 14 januari 2024 12:53 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Love to hate her. De favoriete activiteit van Nawel.
Ben nog naar de kickoff van dat seizoen geweest, was toch met die zwangere tanja?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 11:26 schreef Paul het volgende:
Big Brother heeft herenliefde
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Etiene, Rik en die 2 blonde meisjesheel lang geleden
quote:Op maandag 15 januari 2024 10:43 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Dat was BB 2 Ed de hyper strandtent eigenaar uit scheveningen die niet wilde vertrekken
Dézeuré werd ze hier genoemd.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 09:37 schreef Hunter het volgende:
BB2, dat waren andere tijden
[ afbeelding ]
Bianca. Helaas won die. Dat was één grote act. Georgie was een stripper die haar Kimmie Bimmie Bamieschijf noemde. Robin had moeten winnen. Annet kreeg later een relatie met Ruud uit BB1. Er was ook nog een donkere zanger. Grappig dat die Darius heette en/of Muhammed Ali.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:02 schreef zodeju het volgende:
Big brother 2 was eentje die ik me nog het best herinner. Georgie en Kim samen buiten dansend zo romantisch....maar nooit echt wat geworden....Ferdy en Hieke Annet en Koos en zij die gewonnen had....heeft nog een strandbar in IJmuiden gehad met haar vriendin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |