Het randje.quote:
Goedemorgen ouwe.quote:
Goeiemerrege brother.quote:
Morguh heerquote:
Thanks, gozer!quote:Op woensdag 17 januari 2024 03:17 schreef FreshFruit het volgende:
MvriendKillemWieft
Freedom is scary, deal with it
400x208x130x-24x1pi_212058918
Ik heb me de hele dag kut gevoeld. Kotsmisselijk van de zolpidem. Goor spul. Bah bah
Proud member of the IDGAF+FU2 community
sterkte gewenst
@:KIllemWieft
Je kan het zelf doseren Maat.quote:Op woensdag 17 januari 2024 03:21 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Thanks, gozer!![]()
Ging pas beter met me toen ik ‘s avonds een paar dikke lijnen neerlegde. True story.
ONZ en KLB. Goeiemorgen.quote:Op zondag 21 januari 2024 08:10 schreef RedShoe het volgende:
Stormlooptopic.
Valt wat tegen.
Zijn er nog drukkere sc?
DTS is wel leuk SC-achtig en is behoorlijk druk.quote:Op zondag 21 januari 2024 08:10 schreef RedShoe het volgende:
Stormlooptopic.
Valt wat tegen.
Zijn er nog drukkere sc?
Goeiemorgenquote:
heerquote:
Goeiemorgen. Ja iets. Langzaam vooruit.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
heerhoe is het nu voel je je al wat b eter?
Fijn te horen. Ieder iets is iets.quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen. Ja iets. Langzaam vooruit.
Goedemorgen freon.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 04:01 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Deze mag je even uitleggen. (het is erg laat)
Vond het wel tegelwaardig.quote:Op zondag 4 februari 2024 02:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Neejoh
Die quote was niet van mij.
En die is?quote:Op zondag 4 februari 2024 02:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat mag.
Maar beter plaats je de naam vd eigenaar ipv die van mij.
Done.quote:Op zondag 4 februari 2024 02:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Huh? Je leest toch mee?
Staat daar gewoon
Ere wie ere toekomt
Wat is er niet goed aan?quote:
quote:
quote:
quote:
Goedenavond 😝quote:
Morguhquote:
Morguh heerquote:
quote:
Die Killem ookquote:
Wow. Diep...quote:
Weinig goedemorgen hierquote:Op maandag 4 maart 2024 15:23 schreef tong80 het volgende:
Goeiemiddag. Nog iets te doen geweest tijdens m'n ban ?
Goeiemorgenquote:
Hey ToT kom je ook ffkes juichuhquote:
Ja jammer is dat he. Snap nooit dat mensen elkaar niet met rust kunnen laten. Negeer elkaar gewoon op zo momentquote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, de sfeer in ONZ SC was me gisteren te onprettig. Even geen zin in.
Hoestie hier?
Daarom ja.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja jammer is dat he. Snap nooit dat mensen elkaar niet met rust kunnen laten. Negeer elkaar gewoon op zo moment
Ik heb altijd zoiets als je iets niet aanstaat of je weet wat het teweeg ga brengen ga er dan niet op in.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Daarom ja.
Ik had wel meningen over het onderwerp, maar ging me er bewust niet in mengen, en er waren er meer die dat ook zo hadden.
Ik zit hier voor m'n lol.
Ja, maar ik heb een nogal nare indruk gekregen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb altijd zoiets als je iets niet aanstaat of je weet wat het teweeg ga brengen ga er dan niet op in.
Gelukkig ben ik iemand die dat allemaal goed kan negeren.
Maar volgens mij is het nu weer rustig in de SC hoor,
O oke, ik was er niet dus heb ook niet gelezen wat er gisteren middag was. Maar dan moet het wel heftig zijn geweest.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb een nogal nare indruk gekregen.
Ik laat het allemaal eerst ff wat bezinken.
Iemand besprak een bepaald onderwerp waar meer mensen zich zorgen over maken en werd van alle kanten aangevallen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, ik was er niet dus heb ook niet gelezen wat er gisteren middag was. Maar dan moet het wel heftig zijn geweest.
Beter negeert men dat, door er op in te gaan zal een persoon daar ook weer op reageren. Aktie reactie.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Iemand besprak een bepaald onderwerp waar meer mensen zich zorgen over maken en werd van alle kanten aangevallen.
Helaas bleef diegene doorgaan om z'n punt duidelijk te maken.
Als het publiek al zo reageert, kun je het beter laten gaan.
Precies.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter negeert men dat, door er op in te gaan zal een persoon daar ook weer op reageren. Aktie reactie.
ALs het tegen de regels van Fok! is een tr zetten en verder laten gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |