Dat zou echt een heleboel verklarenquote:Op woensdag 24 januari 2024 12:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Is Joost Klein dan eigenlijk @:Mani89?
quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:47 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat de titel "Liefde van mijn leven" is, en dat het een gevoelige ballad is over z'n cavia.
Even kijken of de odds nu weer de lucht in schieten.
quote:Prince Of Europe
Joost Klein LIVE
His name is small, but his notoriety in Europe is growing bigger!!!1!
Joost Klein wants to take you on a journey through his mind. He is famously known for his crazy LIVE experience.. Have you experienced it yet? He will bring lots of new music on his USB, but also all the classics. Last year he sold out the AFAS Amsterdam twice, but this year he chose to start 2024 a bit more intimate. On the 14th and 15th of March he will be performing LIVE in the 013 Tilburg!!!!1! XD
Have you ever been to Gabberland? Join the adventure and feel the internet come to life! Get your tickets NOW
PS: Will the 12 points go to The Netherlands?
Op 14 maart geen phones, maar 15 maart wel. Dus het nummer wordt op de 15de bekend gemaakt?quote:Op woensdag 24 januari 2024 16:49 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
2 shows in Tilburg in maart, zal nummer dan voor het eerst live gezongen worden?
https://www.instagram.com/p/C2fQCTGsATO/?img_index=2
[..]
Ik vind het wel een goede titel. "Gewoon je bijdehante bek houwe!" klinkt meer Joosterig dan "Feestje vanavond". En ook een klein beetje Raggende Manne.quote:
Dat lijkt me vrij laat, ik las op Twitter dat iemand suggereerde dat de no phones policy misschien is omdat dan het nummer voor het eerst live wordt gedaan voor publiek en ze het beeldmateriaal willen gebruiken voor een videoclip. En dat het daarvoor beter is als het publiek los gaat en niet staat te filmen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 18:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Op 14 maart geen phones, maar 15 maart wel. Dus het nummer wordt op de 15de bekend gemaakt?
Al zal dat niet voor het songfestivalnummer zijn die videoclip. Deadline voor opsturen nummer is toch de maandag na Melfest? Dat zou dan dit jaar 11 maart zijn. Al zullen Azerbeidzjan en Armenië wel weer gaan rekken met het nummer. Ik neem aan dat Nederland weer begint maart gaat zitten?quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat lijkt me vrij laat, ik las op Twitter dat iemand suggereerde dat de no phones policy misschien is omdat dan het nummer voor het eerst live wordt gedaan voor publiek en ze het beeldmateriaal willen gebruiken voor een videoclip. En dat het daarvoor beter is als het publiek los gaat en niet staat te filmen.
In elk geval wel ruim genoeg voor dat concert, zodat iedereen mee kan zingen. Dus dat zal inderdaad wel zoiets worden.quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Al zal dat niet voor het songfestivalnummer zijn die videoclip. Deadline voor opsturen nummer is toch de maandag na Melfest? Dat zou dan dit jaar 11 maart zijn. Al zullen Azerbeidzjan en Armenië wel weer gaan rekken met het nummer. Ik neem aan dat Nederland weer begint maart gaat zitten?
De deadline voor het opsturen is wel eerder, maar volgens mij is er niets dat je verplicht om het nummer ook daadwerkelijk uit te brengen voor die datum. Het kan natuurlijk ook gewoon dat ze een extra live-video gaan maken... of dat no phones niets met Eurovisie te maken heeft, je ziet het tegenwoordig wel vaker bij concerten.quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Al zal dat niet voor het songfestivalnummer zijn die videoclip. Deadline voor opsturen nummer is toch de maandag na Melfest? Dat zou dan dit jaar 11 maart zijn. Al zullen Azerbeidzjan en Armenië wel weer gaan rekken met het nummer. Ik neem aan dat Nederland weer begint maart gaat zitten?
Alleen dat het wel verschilt tussen beide concerten meet no phone policy. Meestal is alle concerten geen phone policy als die er is.quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:26 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De deadline voor het opsturen is wel eerder, maar volgens mij is er niets dat je verplicht om het nummer ook daadwerkelijk uit te brengen voor die datum. Het kan natuurlijk ook gewoon dat ze een extra live-video gaan maken... of dat no phones niets met Eurovisie te maken heeft, je ziet het tegenwoordig wel vaker bij concerten.
Dat zou ook nog kunnenquote:Op woensdag 24 januari 2024 21:33 schreef Em31 het volgende:
Misschien is het wel voor de postcardgeen telefoons in beeld bij de opnames.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |