Ik lust geen wijn inderdaadquote:Op vrijdag 12 januari 2024 16:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Knijn je hebt het wel heel vaak over![]()
Wil je ons wat vertellen?
Hij zuipt?quote:
Veel als de deadline vandaag zou zijn want dat had ik me vergistquote:Op vrijdag 12 januari 2024 17:57 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Ja wat heeft dat met elkaar te maken?
Hoe gaat het met Jonas?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 18:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry @:rellende_rotscholier! Ik deed het niet eens om jou te pesten.
Turner was vorig jaar echt een ramp. Altijd wat met die gozer.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 19:09 schreef Fretwork het volgende:
Ik ben erg blij met Ben Turner, kan niet naar zn foto kijken zonder hieraan te denken:
[ afbeelding ]
Dit jaar wint ie Roubaixquote:Op vrijdag 12 januari 2024 19:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Turner was vorig jaar echt een ramp. Altijd wat met die gozer.
Die is weer voorbestemd voor Van Baarle heb ik gezien in mijn glazen bol.quote:
Inbetweenersquote:Op vrijdag 12 januari 2024 19:09 schreef Fretwork het volgende:
Ik ben erg blij met Ben Turner, kan niet naar zn foto kijken zonder hieraan te denken:
[ afbeelding ]
Oh, die van mij tipte Derek Geequote:Op vrijdag 12 januari 2024 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is weer voorbestemd voor Van Baarle heb ik gezien in mijn glazen bol.
Van Empel!quote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Welke fenomenen raden jullie aan?
Classic ronde 3quote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
Waar in de vorige ronde keuze nog reuze was, valt het nu al erg tegen. Erg bang dat ik 10 logische namen gekozen heb en straks alsnog 6 of 7 renners in ronde 4 moet zien te scoren
Je hoeft maar naar zijn youtube te kijken om te weten dat Cedrik Bakke Christophersen gaat 'raketten' dit seizoenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Welke fenomenen raden jullie aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |