Daarom dus.quote:On 17 October 2022, the AFC announced that the tournament will be held in Qatar, replacing original hosts China.[3] Due to the high summer temperatures and Qatar's participation in the 2023 CONCACAF Gold Cup, the tournament was postponed to 12 January – 10 February 2024, while retaining the original name for both existing sponsorship and logistical purposes.
Iran - Saoedi-Arabi, slagveld!quote:
Die trokken zich terug in de kwalificatie ivm covid.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:59 schreef Caland het volgende:
Waarom geen Noord-Korea?
North Korea best Korea
Dat werd 0-0.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 17:49 schreef borisz het volgende:
Geen ThrillerTV dus.
B: Straks nog Uzbekistan - Syri.
Verdraaid spannende potten natuurlijk. Toppers als Kirgizi wil je live niet missen!quote:Op zondag 21 januari 2024 20:54 schreef RamboDirk het volgende:
De topics vliegen er doorheen met dit toernooi.
TajikistanGoden naar de knockoutronde!quote:
Wel leuk dat alle (?) wedstrijden van de Asia Cup live op Youtube te volgen zijn. Kwam er bij toeval achter via het 'zappen' op YT wat ik wel eens doe.quote:Voormalig bondscoach Li Tie is de voornaamste zondebok. Hij werd in 2020 benoemd in de functie, nadat hij als speler onder meer voor het Engelse Everton uitkwam. Li’s aanstelling stemde fans hoopvol: een van China’s bekendste voetbalgezichten met internationale ervaring. Maar inmiddels is hij schuldig bevonden aan haast ieder vergrijp dat een coach kan plegen. Hij zou zijn aanstelling hebben verkregen via omkoping, waarna spelers weer bij hem terecht konden om een plekje in het elftal te kopen. Ook zou hij zich in zijn tijd als coach van het lokale team van Wuhan schuldig hebben gemaakt aan matchfixing: het opzettelijk ‘verkopen’ van wedstrijden. Hij zit in de cel, en de lengte van zijn straf blijft onduidelijk.
Omkoping
Maar Li is niet de enige schuldige: De autoriteiten hebben een grootschalig onderzoek aangekondigd. Maar liefst 27.000 ambtenaren op lokaal niveau worden ondervraagd. Volgens de Peking zit de rot werkelijk overal, en moet de sport drastisch veranderen. Omkoping blijkt endemisch.
Tsja dan kan Xi jiping iedereen van de bond en de selectie naar een ‘herintroductiekamp’ sturenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 10:21 schreef Salina het volgende:
Gaat niet zo lekker met China h.
Nu dit weer:
Corruptieschandaal schrikt Chinese voetbalwereld op: bondscoach laat spelers betalen voor plek in selectie
[..]
Wel leuk dat alle (?) wedstrijden van de Asia Cup live op Youtube te volgen zijn. Kwam er bij toeval achter via het 'zappen' op YT wat ik wel eens doe.![]()
Je kunt ook wedstrijden integraal terug kijken via het kanaal van de Asia Cup.
4-0 geworden.quote:Op zondag 28 januari 2024 13:39 schreef DeeBee het volgende:
Australie halverwege 2-0 voor tegen Indonesie
Vanavond ga ik live genieten van de kraker Tajikistan - VAE
Live op YouTube (zoals alle wedstrijden).quote:Op zondag 28 januari 2024 13:39 schreef DeeBee het volgende:
Australie halverwege 2-0 voor tegen Indonesie
Vanavond ga ik live genieten van de kraker Tajikistan - VAE
Ik zit in het (half lege) stadionquote:Op zondag 28 januari 2024 16:06 schreef Salina het volgende:
[..]
Live op YouTube (zoals alle wedstrijden).![]()
Wel tegelijkertijd met de absolute kraker in de Africa Cup Equatoriaal-Guinea - Guinee.
Dat wordt de aandacht er bij houden dus!
Tajikistan kreeg mega kansen het te beslissen, maar het wordt verlengenquote:
TajikstanGodenquote:Op zondag 28 januari 2024 20:01 schreef Salina het volgende:
Tajikigoden.
@:DeeBee ga je nog meer wedstrijden bezoeken?
Irak scoorde 10 minuten voor tijd 2-1, maar de doelpuntenmaker kreeg z'n tweede geel voor het vieren en daarna gaven ze het helemaal wegquote:Op maandag 29 januari 2024 15:30 schreef TheVoice4ever het volgende:
Jordanie![]()
90+4 en 90+7 langs Irak in de kwartfinales
Dit wordt DIEP IN DE NACHT, verlengen nuquote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:58 schreef KingRoland het volgende:
1-1 zuid-korea DIEP in de slotfase. laatste minuut98e
Park, Lee en Kim doen nog mee of is het al wat diverser?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 18:58 schreef KingRoland het volgende:
1-1 zuid-korea DIEP in de slotfase. laatste minuut98e
is al best vrij divers hoorquote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Park, Lee en Kim doen nog mee of is het al wat diverser?
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:07 schreef DeeBee het volgende:
Mancini die halverwege de penaltieserie gewoon naar de kleedkamer loopt
Mooi, laat dat duidelijk zijn!quote:Op dinsdag 30 januari 2024 19:55 schreef KingRoland het volgende:
straks word ik er van beticht dat ik niet voor korea juich of kijk dus ik post voor de zekerheid hier
@:zorro
En nog meer penanties genot.quote:Op woensdag 31 januari 2024 18:39 schreef DeeBee het volgende:
Iran - Syrie is zoals verwacht een slagveld, 1-1 voorlopig na twee penalties
Iraanse vrouwen genot.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:24 schreef Zipportal het volgende:
Blote tetten zonet. @:de_boswachter
Gemist. Graag bewijs.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:24 schreef Zipportal het volgende:
Blote tetten zonet. @:de_boswachter
Bij de Africa Cup ook al.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 14:32 schreef DeeBee het volgende:
De blessuretijd bij alle potjes is echt KNOTSGEK al het hele toernooi
Maar niet helemaal eerlijk met zo'n lange hoogspringer op de goal.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:32 schreef DeeBee het volgende:
Wow, Qatar keepertje pakte er wel mooi 3, die door het midden was wel een classic
Wel grappig dat het broers zijn jaquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:34 schreef Salina het volgende:
[..]
Maar niet helemaal eerlijk met zo'n lange hoogspringer op de goal.
![]()
Kwataardig van me misschien, maar ik hoop toch op minstens nog een goal van Iran. Doe eigenlijk maar twee, geen zin in verlenging en penalties (moet straks met kad even naar de dierenarts).quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |