quote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:41 schreef Hunter het volgende:
Ashley
33 jaar (Schagen, NL)
Deze vrolijke 33-jarige heeft maar één doel voor ogen: Big Brother winnen en met het prijzengeld naar huis gaan. Ze verwacht dan ook geen moeite te hebben met het manipuleren en nomineren van medebewoners. Wonen in een vol huis kan haar in het begin nog zwaar gaan vallen omdat ze in het normale leven liever op zichzelf is en snel overprikkeld kan raken. Ze vindt haar uiterlijk erg belangrijk en daarbij maakt het haar weinig uit wat andere hiervan vinden.
Ashley de Graaf?
https://www.facebook.com/profile.php?id=100012559772611
Neeheee! Een "online content creator"! Das heul iets anders...quote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:51 schreef Mazikeen het volgende:
"zeker géén influencer en een hyena...."
Ik open de facebook en zie direct dat dit een influencer is
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Neeheee! Een "online content creator"! Das heul iets anders...
Ze zegt dat ze snel overprikkeld is. Ik denk dat ze dat moet omdraaien. Mensen raken door mij overprikkeld.quote:
Nephaar??quote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:44 schreef Mazikeen het volgende:
Neplippen, nep wenkbrauwen, nep wimpers. neptieten?
@scanman!quote:
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:44 schreef Mazikeen het volgende:
Neplippen, nep wenkbrauwen, nep wimpers. neptieten?
Hahaha, die chips! Dat is ook echt het enige dat naturel is hè?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:47 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja dat dnek ik ook
[ afbeelding ]
Zie ook https://www.veronicasuper(...)ijkt-oude-tv-bekendequote:Op donderdag 18 januari 2024 07:06 schreef ThijsTH het volgende:
Ik dacht de hele tijd al: die ken ik ergens van. Maar toen ik die achternaam zag wist ik het opeens: ze heeft een jaar of 5/6 terug meegedaan aan Hunted.
Vreselijk, ze was "vroeger" echt knap. Niet te geloven wat die rotzooi met een mens doet.quote:Op donderdag 18 januari 2024 22:46 schreef rinardo het volgende:
links Ashley 26 zonder fillers en botox Rechts Asley 33 en volgespoten
[ link | afbeelding ]
En ook niet meer terug kunnen gaan hoe het was denk ik.....Je kan je niet voorstellen dat daar maar 6jaar tussen zit.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vreselijk, ze was "vroeger" echt knap. Niet te geloven wat die rotzooi met een mens doet.![]()
Wat zonde zegquote:Op donderdag 18 januari 2024 22:46 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
En dat ze het zelf nog mooi vinden ook.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vreselijk, ze was "vroeger" echt knap. Niet te geloven wat die rotzooi met een mens doet.![]()
Dan nog zeggen dat Botox goed isquote:Op donderdag 18 januari 2024 22:46 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Spijtigquote:Op zondag 21 januari 2024 15:59 schreef Dotteke het volgende:
Ashley is terug in het huis
[ afbeelding ]
Gifje van Hoempah
Mooi 'to the point dit, vind ik.quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Als brutaal hetzelfde is als lef ...
Veel beterquote:Op dinsdag 20 februari 2024 10:16 schreef rinardo het volgende:
Ashley zonder nephaar
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:11 schreef Paul het volgende:
Ze moet weg~!!!!!!!!!!
Ik word het zat elke uitzending draait om haar en haar haatclubje
Genoeg is genoeg![]()
CC @:mazikeen
Ben je gek, Ariana en Ronahi (ook deels Randy) nietszeggende stumpers ! -> exit !!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:11 schreef Paul het volgende:
Ze moet weg~!!!!!!!!!!
Ik word het zat elke uitzending draait om haar en haar haatclubje
Genoeg is genoeg![]()
CC @:mazikeen
quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:41 schreef rinardo het volgende:
Tom maakt Ashley aan het huilen
https://www.facebook.com/(...)5920813?locale=nl_NL
bohhh, dit was zo goor. Volgens mij doet ze het er gewoon om.quote:
Snap het ook nietquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:44 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
bohhh, dit was zo goor. Volgens mij doet ze het er gewoon om.
Haar vriend/man leek me best wel een toffe peer. Ook geen lelijke vent volgens mij. Vraag me af wat hij in Ashley ziet precies, mja niet mijn zaak natuurlijk
Vindt haar man precies bij haar passen.....quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:44 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
bohhh, dit was zo goor. Volgens mij doet ze het er gewoon om.
Haar vriend/man leek me best wel een toffe peer. Ook geen lelijke vent volgens mij. Vraag me af wat hij in Ashley ziet precies, mja niet mijn zaak natuurlijk
vebaasd me nietsquote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:16 schreef rinardo het volgende:
Ashley verteld dat haar moeder vroeger het hoofd van een pestgroepje was
[ x ]
Ziek wijf idd....quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:46 schreef sly-nl het volgende:
[ afbeelding ]
"Hahah hihi, lachuh"... Maar als ze er straks als eerste uit moet bijt ze een glas stuk en drukt ze het jankend in een paar halzen!!@![]()
![]()
Opzouten dat mens!@quote:
Nee joh, toffe vrouw.quote:Op zondag 7 april 2024 19:56 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Opzouten dat mens!@
Alleen al die implantaten, fillers en pruiken, kunstgebit en de hele eileiding mogen vast in de schuur achterblijven als ze morgen op de trekker terug naar Skagen gaat
Het is gewoon een vrij direct type en niet iedereen kan dat handelen.quote:Op zondag 7 april 2024 20:01 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Als ze morgen noordwaarts rijdt is het een tof wijf! Alleen dan![]()
[ afbeelding ]
Los van "direct" zijn is ze enorm vals, dominant, vervelend, zelfzuchtig, manipulatief, gewetenloos een leugenares en psychisch onwaais instabiel en heeft ze bb verpestquote:Op zondag 7 april 2024 20:02 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
Het is gewoon een vrij direct type en niet iedereen kan dat handelen.Is voor mij geen reden om haar te haten.
Daar heb ik alle bewoners eigenlijk wel op kunnen betrappen. Dat doet zij niet als enige. Neem bijvoorbeeld een Alice, die voldoet ook aan bovenstaande punten. Een grotere slang dan Alice is er niet.quote:Op zondag 7 april 2024 20:06 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Los van "direct" zijn is ze enorm vals, dominant, vervelend, zelfzuchtig, manipulatief, gewetensloos een leugenares en psychisch onwaais instabiel en heeft ze bb verpest![]()
. Verder is ze cool
Onzin, vrouwmens. Scheer je wegquote:Op zondag 7 april 2024 20:08 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
Daar heb ik alle bewoners eigenlijk wel op kunnen betrappen. Dat doet zij niet als enige. Neem bijvoorbeeld een Alice, die voldoet ook aan bovenstaande punten. Een grotere slang dan Alice is er niet.
waaaaaaaaaaaaaaaaatquote:Op maandag 8 april 2024 11:18 schreef Dotteke het volgende:
Ashley heeft vandaag in de finale week het BB huis moeten verlaten.
[ afbeelding ]
de sukkeltjes in de productie kunnen zich nog niet eens aan het script houden LMAOquote:Op maandag 8 april 2024 11:18 schreef Dotteke het volgende:
Ashley heeft vandaag in de finale week het BB huis moeten verlaten.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 april 2024 18:07 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
de sukkeltjes in de productie kunnen zich nog niet eens aan het script houden LMAO
Die derde (Barbs) heeft zeker het mooiste karakter!@quote:Op vrijdag 12 april 2024 10:34 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
kwam dit tegen, waar zijn die beelden te vinden dat ashley nog geen plastische chirurgie had gedaan? Zie avrotros in 1e foto. Welke tvshow was dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |