klopt, daar zit een deurtje of luik. Net als die spiegel in de groene kamer. Dat is ook een deur achter de spiegel daar. Dat is nog de deur waardoor Vera ooit binnen kwam.quote:Op maandag 5 februari 2024 09:37 schreef Hunter het volgende:
Ik ga er van uit dat achter de stoel van de DBK een geheime doorgang is, want de productie moet wel dingen klaar kunnen leggen
Mijn Gyazo heb ik deels opgeheven / opgeschoond @rinardo en @Dotteke . Daarmee zijn deze afbeeldingen ook weg. Heb ik niet bij stil gestaan. Ligt niet aan jouw instellingen oid.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:45 schreef rinardo het volgende:
Deze @:Dotteke post 46, 47,48, 50, en 55 Van @:ledn81 allemaal niet te zien, post 53 van @:hunter weer wel
[ link | afbeelding ]
oh pfffff dit waren zeer belangrijke afbeeldingenquote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:47 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Mijn Gyazo heb ik deels opgeheven / opgeschoond @:rinardo en @:Dotteke . Daarmee zijn deze afbeeldingen ook weg. Heb ik niet bij stil gestaan. Ligt niet aan jouw instellingen oid.
noujah belangrijkquote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:51 schreef rinardo het volgende:
[..]
oh pfffff dit waren zeer belangrijke afbeeldingen
O thnx hoef ik ook niet verder terug te kijken. Dan weten we nu wat het is. Thnx voor de mededelingquote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:47 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Mijn Gyazo heb ik deels opgeheven / opgeschoond @:rinardo en @:Dotteke . Daarmee zijn deze afbeeldingen ook weg. Heb ik niet bij stil gestaan. Ligt niet aan jouw instellingen oid.
Wat ik heb opgeslagen zal ik plaatsen (inrichting)quote:Op dinsdag 27 februari 2024 12:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
noujah belangrijk![]()
Als ik binnenkort nog eens tijd heb zal ik hem weer is bijwerken en plaatsen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |