abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211995190

Zodat de COS -zoveel mogelijk- slowchat vrij kan zijn.

Wees lief voor elkaar ^O^
pi_211995199
We gaan bijna beginnen *O* :s) *O*
pi_211995233
quote:
7s.gif Op donderdag 11 januari 2024 17:59 schreef ledn81 het volgende:
We gaan bijna beginnen *O* :s) *O*
Ik ben benieuwd hoor. Verleden jaar waren de games wel goed. Lekker een weekopdracht met de ballen. Mogen ze meer erin doen. Dan is er nachts ook nog iets te beleven en niet dat je savonds de tv opzet en ze liggen te slapen. Ook na de exit terug leuke feestjes zoals seizoen 1. Was altijd leuke tv met zatte mensen.
pi_211995266
Er staat verdomme weer een mand met dekentjes. o|O In de kleur van de bank nog wel. }:|
Valt me op dat de hele hoek waar vorig jaar ge ping pongt werd en de stoeltjes stonden niet op beeld staat.
Die hoek waar ook dat rare zandloper scherm hing en de teller met bedrag en waar de Wall was.
Dat willen ze idd nog even geheim houden denk.
pi_211995284
De rest van de foto's

Leef, alsof het je laatste dag is !!!
pi_211995288
quote:
7s.gif Op donderdag 11 januari 2024 18:06 schreef ledn81 het volgende:
Er staat verdomme weer een mand met dekentjes. o|O In de kleur van de bank nog wel. }:|
Valt me op dat de hele hoek waar vorig jaar ge ping pongt werd en de stoeltjes stonden niet op beeld staat.
Die hoek waar ook dat rare zandloper scherm hing en de teller met bedrag en waar de Wall was.
Dat willen ze idd nog even geheim houden denk.
[ afbeelding ]
Die hoek zie je inderdaad nog niet. Hopelijk is die wall weg en staat er iets anders.
pi_211995319
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2024 18:08 schreef bpi het volgende:

[..]
Die hoek zie je inderdaad nog niet. Hopelijk is die wall weg en staat er iets anders.
Kitty achter een toonbank waar ze elke dag de bestelling kunnen doorgeven of lekker kunnen klagen *O*
pi_211995375
Ik vond die Wall wel een leuke vondst. Weet niet wat ze nu weer toevoegen. Wel jammer dat ze dezelfde indelingen hebben aangehouden. Ik had het eens totaal omgekeerd dit keer, maar blijkbaar kan dat niet.
Allemaal cabaretteketet!
pi_211995479
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2024 18:16 schreef freaky40 het volgende:
Ik vond die Wall wel een leuke vondst. Weet niet wat ze nu weer toevoegen. Wel jammer dat ze dezelfde indelingen hebben aangehouden. Ik had het eens totaal omgekeerd dit keer, maar blijkbaar kan dat niet.
Ja ik ook, zo kon je ook zien wie sterk is, en geen coins uitgeeft, en wie gewoon zwak is en elke verdiende coin meteen uitgeeft.
pi_211995526
Dank je wel voor het plaatsen van alle info. Jullie zijn super snel ^O^
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_211995620
Voor iedereen die alle interieurfotos bij elkaar wil zien, ik heb er even een los topic van gemaakt, dan kunnen we later ook de slaapkamers enzo toevoegen, en andere plekjes die we nog missen

rinardo in BB / Het interieur van het BigBrother huis 2024
pi_211995643
Het pingpongen, en samen eten , gaat wel iets ingewikkelder denk ik

pi_211995745
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2024 18:29 schreef Dotteke het volgende:
Dank je wel voor het plaatsen van alle info. Jullie zijn super snel ^O^
Topic staat niet gekoppeld aan de vorige sc
pi_211995786
Voor het 3e jaar is Blue Label partner van Big Brother!!!
Vandaag was het weer zover, na een aantal weken van een drukke voorbereiding zijn we weer op 'geheime' missie naar het Big Brother huis geweest. Volgende week zal duidelijk worden waarom wij er vandaag geweest zijn. Eén ding kunnen we al vertellen, dit jaar pakken we groter uit dan ooit!
Aanstaande maandagavond is de Kick-off van het 4e seizoen waarin een groep wildvreemde mensen het experiment aangaat door in het Big Brother huis te gaan wonen, waar ze 24/7 gevolgd worden door talloze camera's.
Uitzendschema:
- Vanaf maandag 15-01 iedere werkdag vanaf 20:30uur op RTL5
- 24/7 op Videoland
Ga jij ook kijken? #bigbrothernlbe #BlueLabelNL

pi_211995828
Net bij Boulevard een rondleiding in het huis. Alles volgens het jaarlijkse boekje dus morgen deelnemers-reveal!
Allemaal cabaretteketet!
pi_211995846
Nobiggie komt ook terug. Check instagram. Ik ben slecht in het delen van die links.

https://www.instagram.com(...)MTE2Z3NjdXYzbmxvNA==
pi_211995959
Oh wacht, dit is niet de eettafel, ik zie nu op die andere foto een raam er naast, dit was vorig jaar het chilhoekje bij het raam, met de kleine lage stoeltjes , we hebben nog geen foto van de eettafel en de bar waar rudy op staat

oude situatie op deze plek

pi_211995969
Filmpje via Twitter bij Boulevard blijkbaar. Er is een apart kamertje op de plek van de wall lijkt het. Dat groene en roze kamertje ?
twitter
pi_211995997
quote:
16s.gif Op donderdag 11 januari 2024 19:07 schreef rinardo het volgende:
Oh wacht, dit is niet de eettafel, ik zie nu op die andere foto een raam er naast, dit was vorig jaar het chilhoekje bij het raam, met de kleine lage stoeltjes , we hebben nog geen foto van de eettafel en de bar waar rudy op staat

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

oude situatie op deze plek

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Jawel toch? dit bedoel je denk?
pi_211996062
Nog altijd geen beeld van de slaapkamers. -O-
pi_211996151
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2024 19:00 schreef bpi het volgende:
Nobiggie komt ook terug. Check instagram. Ik ben slecht in het delen van die links.

https://www.instagram.com(...)MTE2Z3NjdXYzbmxvNA==
Nee dank je _O-
pi_211996158
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2024 19:14 schreef bpi het volgende:
Nog altijd geen beeld van de slaapkamers. -O-
en de eettafel
pi_211996161
Er was een klein shot van de slaapkamer te zien. Lijkt kleiner!
Allemaal cabaretteketet!
pi_211996174
quote:
16s.gif Op donderdag 11 januari 2024 19:20 schreef rinardo het volgende:

[..]
en de eettafel
De eettafel heb je net zelf geplaatst. Die zijn verplaatst naar het 'chill' hoekje vorig jaar.
pi_211996175
quote:
7s.gif Op donderdag 11 januari 2024 19:09 schreef ledn81 het volgende:

[..]
Jawel toch? dit bedoel je denk?
[ afbeelding ]
Dat is toch geen eettafel, daar kan je niet met 14 man aan zitten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: