Ik ben benieuwd hoor. Verleden jaar waren de games wel goed. Lekker een weekopdracht met de ballen. Mogen ze meer erin doen. Dan is er nachts ook nog iets te beleven en niet dat je savonds de tv opzet en ze liggen te slapen. Ook na de exit terug leuke feestjes zoals seizoen 1. Was altijd leuke tv met zatte mensen.quote:
Die hoek zie je inderdaad nog niet. Hopelijk is die wall weg en staat er iets anders.quote:Op donderdag 11 januari 2024 18:06 schreef ledn81 het volgende:
Er staat verdomme weer een mand met dekentjes.In de kleur van de bank nog wel.
![]()
Valt me op dat de hele hoek waar vorig jaar ge ping pongt werd en de stoeltjes stonden niet op beeld staat.
Die hoek waar ook dat rare zandloper scherm hing en de teller met bedrag en waar de Wall was.
Dat willen ze idd nog even geheim houden denk.
[ afbeelding ]
Kitty achter een toonbank waar ze elke dag de bestelling kunnen doorgeven of lekker kunnen klagenquote:Op donderdag 11 januari 2024 18:08 schreef bpi het volgende:
[..]
Die hoek zie je inderdaad nog niet. Hopelijk is die wall weg en staat er iets anders.
Ja ik ook, zo kon je ook zien wie sterk is, en geen coins uitgeeft, en wie gewoon zwak is en elke verdiende coin meteen uitgeeft.quote:Op donderdag 11 januari 2024 18:16 schreef freaky40 het volgende:
Ik vond die Wall wel een leuke vondst. Weet niet wat ze nu weer toevoegen. Wel jammer dat ze dezelfde indelingen hebben aangehouden. Ik had het eens totaal omgekeerd dit keer, maar blijkbaar kan dat niet.
Topic staat niet gekoppeld aan de vorige scquote:Op donderdag 11 januari 2024 18:29 schreef Dotteke het volgende:
Dank je wel voor het plaatsen van alle info. Jullie zijn super snel
Jawel toch? dit bedoel je denk?quote:Op donderdag 11 januari 2024 19:07 schreef rinardo het volgende:
Oh wacht, dit is niet de eettafel, ik zie nu op die andere foto een raam er naast, dit was vorig jaar het chilhoekje bij het raam, met de kleine lage stoeltjes , we hebben nog geen foto van de eettafel en de bar waar rudy op staat
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
oude situatie op deze plek
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Nee dank jequote:Op donderdag 11 januari 2024 19:00 schreef bpi het volgende:
Nobiggie komt ook terug. Check instagram. Ik ben slecht in het delen van die links.
https://www.instagram.com(...)MTE2Z3NjdXYzbmxvNA==
en de eettafelquote:Op donderdag 11 januari 2024 19:14 schreef bpi het volgende:
Nog altijd geen beeld van de slaapkamers.
De eettafel heb je net zelf geplaatst. Die zijn verplaatst naar het 'chill' hoekje vorig jaar.quote:
Dat is toch geen eettafel, daar kan je niet met 14 man aan zittenquote:Op donderdag 11 januari 2024 19:09 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jawel toch? dit bedoel je denk?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |