FF dissonantje. Of mag dit hier niet ?quote:Op donderdag 11 januari 2024 10:42 schreef pipster het volgende:
Ah we gaan lekker door.
Net als deze band, die gaan ook weer touren.
Denk alleen dat het niet meer zo boeiend gaat zijn zonder zanger Sears en drummer Richard "Bomer" Manzullo .
quote:
Wat is dat toch met Detroit?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:29 schreef Ulx het volgende:
Gisteren deze herrieschoppers uit Detroit zien rammen in de hoofdstedelijke Maloe Melo. Mijn oren suizen nog. Ze deden ook een toffe versie van Black Diamond.
quote:
Super!! thnx!quote:
quote:
Ah shit!!quote:Op woensdag 17 januari 2024 15:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik voel me zo kut momenteel. Ik put moed uit de helden met hun muziek. Zit in een rollercoaster waar ik bijna zelf doktertje moet spelen. Genoeg over mij enjoy the fucking punkers
Muziek is m'n leven en houdt me staande. Zelfs azijnpissers en negatievelingen krijgen me niet klein op FOK!quote:Op woensdag 17 januari 2024 15:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ah shit!!Dat lijkt me ook heel heftig allemaal . Dat is ook wel de kracht van muziek
![]()
Heel veel sterkte en een dikke knuffel![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2024 15:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik voel me zo kut momenteel. Ik put moed uit de helden met hun muziek. Zit in een rollercoaster waar ik bijna zelf doktertje moet spelen. Genoeg over mij enjoy the fucking punkers
Dat heb ik ook: muziek is allesquote:Op woensdag 17 januari 2024 15:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Muziek is m'n leven en houdt me staande. Zelfs azijnpissers en negatievelingen krijgen me niet klein op FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |