He leuk dit, zo op de fiets naar huis maar even aanslingeren. Seein' Red, heb ik tig keer gezien ondertussen, No Way laatst voor het eerst, vond ze wel leuk eigenlijk, echte jonge enthousiaste honden die goed hebben geluisterd gekeken hoe het "moet".quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:59 schreef Gehenna het volgende:
Zag dat Nederlands jongste punkband, No Way een split heeft opgenomen met een van Nederlangdse oudste punkbands Seein' Red
https://nowaypunk.bandcamp.com/album/split-w-seein-red
[ afbeelding ]
Staat ook een cover op van Rondos, een post-punk band uit Rotterdam (waar een aantal leden inzaten voordat ze naar The Ex gingen), die ik nog niet kende.
Best leuk!
Luister een verzamelalbum van hun, met ook al hun niet te vinden singletjes etc. Uiteraard had John Peel er destijds wél van gehoord:
Hoop dat het geen lange fietsrit is, want enkel de 'no way' kant staat op Bandcamp en daar ben je met 2 - 3 minuten wel doorheenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:18 schreef pipster het volgende:
[..]
He leuk dit, zo op de fiets naar huis maar even aanslingeren.
Beide bands leren kennen door Pitfest, waar ze stonden op verschillende edities. Leuke energieke en sympathieke bands.quote:Seein' Red, heb ik tig keer gezien ondertussen, No Way laatst voor het eerst, vond ze wel leuk eigenlijk, echte jonge enthousiaste honden die goed hebben geluisterd gekeken hoe het "moet".
Het is natuurlijk ook wel een oude scenequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:25 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Hoop dat het geen lange fietsrit is, want enkel de 'no way' kant staat op Bandcamp en daar ben je met 2 - 3 minuten wel doorheen
[..]
Beide bands leren kennen door Pitfest, waar ze stonden op verschillende edities. Leuke energieke en sympathieke bands.
Er zit toch wel een flink gat in mijn kennis bij legendarische NL bands als Seein Red, of überhaupt wat er leefde hier in die tijd. Als je op het internet zoekt naar punk bijv, krijg je heel erg de VS & UK scene als totaalplaatje. Maar als je dan mensen vraagt die erbij waren, komen ze aan de lopende band met namen waar ik nooit van gehoord heb (en dat is vrij wonderlijk gezien ik toch behoorlijk wat bands ken zou je zeggen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |