abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8491579
He!
Waarom zegt iedereen altijd dat Korfbal een mietjes sprot is? Of een kakker sprot, wat je maar wil.. Maar waarom? Ik bedoel, dat het misschien wat minder ruig is dan voetbal... (Korfbal is best ruig hoor, der wordt heel wat af gebeukt!!) Dus! Ik wil wel es weten waarom mensen korfbal een mietjes of kakker- sport vinden!!
Hand in Hand Kameraden
  zaterdag 15 februari 2003 @ 10:46:51 #2
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_8491599
Vergeet het gemengde douchen niet
Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
  zaterdag 15 februari 2003 @ 10:49:03 #3
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_8491617
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 10:43 schreef miss_miekje het volgende:
He!
Waarom zegt iedereen altijd dat Korfbal een mietjes sprot is? Of een kakker sprot, wat je maar wil.. Maar waarom? Ik bedoel, dat het misschien wat minder ruig is dan voetbal... (Korfbal is best ruig hoor, der wordt heel wat af gebeukt!!) Dus! Ik wil wel es weten waarom mensen korfbal een mietjes of kakker- sport vinden!!
Gokje, jij zit op korfbal
er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
pi_8491624
zit jij op korfbal
Wat heb je tegen ambtenaren? Ze doen toch niks!
pi_8491625
Wel es gewaterpoloot dan weet je waarom...
pi_8491636
Je bedoelt gewoon dat je op korfbal zit en dat iedereen zegt dat je een mietje bent.

Nou ze hebben toch gelijk?

† In Memoriam † zaterdag 15 februari 2003 @ 10:54:30 #7
21636 Feestkabouter
pi_8491649
omdat Edje Kadetje van kantoor (die droogkloot die bij Jos en juffrouw Jannie op de kamer zit) aan korfbal doet
pi_8491657
Mietje!! Zoek een andere HOBBY!

(besides, wat is dat, een sprot?)

'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zaterdag 15 februari 2003 @ 10:57:58 #9
17153 DeWaasheid
Gematigd extremist
pi_8491670
zoals je zelf al zegt: het is minder ruig als andere sporten, fysiek contact is zo ongeveer verboden.

verder is het ook niet de meest boeiende sport om naar te kijken en dit samen geeft het nogal een slechte status.

/-=]
|o-0
~~~`
  zaterdag 15 februari 2003 @ 10:58:53 #10
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_8491678
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 10:57 schreef DeWaasheid het volgende:
zoals je zelf al zegt: het is minder ruig als andere sporten, fysiek contact is zo ongeveer verboden.

verder is het ook niet de meest boeiende sport om naar te kijken en dit samen geeft het nogal een slechte status.

Mwoch, die rokjes vind ik wel aardig..
pi_8491690
wtf is een sprot???
  zaterdag 15 februari 2003 @ 11:01:48 #12
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_8491695
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 11:00 schreef dagizmo het volgende:
wtf is een sprot???
een vis..

sprot (de ~ (m.))

1 haringachtig visje, dat vooral gerookt wordt => bliek

zaterdag 15 februari 2003 @ 11:02:55 #13
17153 DeWaasheid
Gematigd extremist
pi_8491702
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 10:58 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

Mwoch, die rokjes vind ik wel aardig..

klopt maar het blijft:
you can look but you cant touch
/-=]
|o-0
~~~`
pi_8491704
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 11:01 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

een vis..

sprot (de ~ (m.))

1 haringachtig visje, dat vooral gerookt wordt => bliek

Ja dat vindt ik wel een mietje ja als je op een sprot gaat (zitten oid )
Ga op iemand van je eigen formaat zitten...
  zaterdag 15 februari 2003 @ 11:03:40 #15
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_8491710
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 11:02 schreef DeWaasheid het volgende:

[..]

klopt maar het blijft:
you can look but you cant touch

Na de wedstrijd een paar Breezahtjes erin gieten en ook dat valt wel weer mee
pi_8491742
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 10:54 schreef Feestkabouter het volgende:
omdat Edje Kadetje van kantoor (die droogkloot die bij Jos en juffrouw Jannie op de kamer zit) aan korfbal doet
'Ja dat mag dus niet he!'
pi_8491748
Hmm.. Ja, ik zit op korfbal... Tussen hakkies.. gemengd douchen doen we nie.. haha, zou wat zijn, goed idee! Ik zal het zeggen.. Maar der is NIEMAND van mijn vrienden die zegt dat ik een mietje ben.. Haha, je moet mij niet op school mee maken, dan kraamt iedereen hier wel anders!!
Hand in Hand Kameraden
pi_8491755
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 11:08 schreef miss_miekje het volgende:
Hmm.. Ja, ik zit op korfbal... Tussen hakkies.. gemengd douchen doen we nie.. haha, zou wat zijn, goed idee! Ik zal het zeggen.. Maar der is NIEMAND van mijn vrienden die zegt dat ik een mietje ben.. Haha, je moet mij niet op school mee maken, dan kraamt iedereen hier wel anders!!
Mietje is doorgaans een "scheldnaam" voor jongens, jij hebt een rare nick vor een jongen....
pi_8491774
Hmm.. Vandaar dat ze me geen mietje noemen!!
Hand in Hand Kameraden
pi_8491778
Ik zit op tennis, dan krijg je ook vaak te horen dat je op een kaksport zit.

Ik zou best wel willen korfballen, alleen niet voor het sportieve gedeelte.

CONSIDERED ARMED AND EXTREMELY DANGEROUS
  zaterdag 15 februari 2003 @ 11:12:14 #21
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_8491786
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 11:08 schreef miss_miekje het volgende:
Tussen hakkies..
Naaldhakkies?
pi_8491795
Ja, Iedereen zegt ook van tennis dat het een kakkers sport is... Hmm.. Ik snap dat niet hoor! Heb je diej jongens daar wel es gezien.. Oeeeh!! Haha.. Majaah...
Hand in Hand Kameraden
pi_8491802
Laten we eerlijk zijn, korfbal is gewoon geen sport te noemen (vandaar dat je het een sprot noemt?). Het is echt iets voor nerds en mietjes die niks kunnen maar toch van mama iets "sportiefs" moeten doen.
  zaterdag 15 februari 2003 @ 11:15:59 #24
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_8491818
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 11:14 schreef bop het volgende:
Laten we eerlijk zijn, korfbal is gewoon geen sport te noemen (vandaar dat je het een sprot noemt?). Het is echt iets voor nerds en mietjes die niks kunnen maar toch van mama iets "sportiefs" moeten doen.
Het zegt al genoeg dat de finale van het WK altijd tussen NL en B gaat.. De rest van de wereld begint er niet eens aan
pi_8491820
quote:
CONSIDERED ARMED AND EXTREMELY DANGEROUS
pi_8491821
Okee... Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op!! Ik mag echt wel zelf weten op welke SPORT Ik ga!! Majaah...
Hand in Hand Kameraden
  zaterdag 15 februari 2003 @ 11:18:32 #27
36647 KapiteinRuigbaard
Kom maar Kitty Kitty Breezah!
pi_8491847
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 11:16 schreef miss_miekje het volgende:
Okee... Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op!! Ik mag echt wel zelf weten op welke SPORT Ik ga!! Majaah...
Natuurlijk, maar dan ook niet zeuren als ze je mietje noemen.
Knapen die varen willen moeten mannen met baarden zijn
pi_8491859
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 11:16 schreef miss_miekje het volgende:
Voor een meisje is het ook wel ok om te korfballen.... Alleen een echte man zie je er niet rondlopen.
pi_8491868
erdag 15 februari 2003 11:15
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------

Het zegt al genoeg dat de finale van het WK altijd tussen NL en B gaat.. De rest van de wereld begint er niet eens aan

Okee... Ik ben met onze korfbal club (alleen de a's, anders werd het veel te veel.. Om nou met de hele club te gaan..ong. 500 leden) Naar hongarije geweest.. Daar hebben we een toernooi gespeeld tegen: Hongarije, Belgie, Duitsland, Engeland, Romenie, Nou, Nederland dus, en nog meer.... Al die clubs zijn daar voor helemaal naar Hongarije gekome... Dat de rest van de wereld er niet aan begint slaat dus helemaal nergens op...

Hand in Hand Kameraden
pi_8491899
Je hebt ook wereldkampioenschappen "eten", "hout zagen" en andere belachelijke dingen. Betekent niet dat daardoor korfbal een sport is. Het betekent alleen dat er meer trieste lui in de wereld zijn.
pi_8491924
En bedankt...
Hand in Hand Kameraden
pi_8491933
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 11:23 schreef bop het volgende:
Je hebt ook wereldkampioenschappen "eten", "hout zagen" en andere belachelijke dingen. Betekent niet dat daardoor korfbal een sport is. Het betekent alleen dat er meer trieste lui in de wereld zijn.
De vooroordelen zijn hier weer eens niet weg te slaan zeg
pi_8492032
Ik zit dus zelf ook op korfbal, maar dat er niet hard gespeeld word is dus echt niet waar hè! Met inspringen neerkomen op wreef, elleboogjes geven en alles stiekum...

Ook is het veel meer lopen dan bijv. voetbal, je bent de hele tijd in beweging! Ti's allemaal veel tacktischer, want je speelt 1 op 1...

Ach, ik vind het leuk en zo zijn er meerdere, degene die me mietje noemen nodig ik dan uit voor een wedstrijd van het eerste van bijv. Oost Arnhem, dan piepen ze wel anders...

zaterdag 15 februari 2003 @ 19:06:24 #34
30919 mitt
Michael Corleone
pi_8498969
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 11:35 schreef WebForce het volgende:
Ik zit dus zelf ook op korfbal, maar dat er niet hard gespeeld word is dus echt niet waar hè! Met inspringen neerkomen op wreef, elleboogjes geven en alles stiekum...
knijpen op bepaalde plekken?
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  zondag 16 februari 2003 @ 19:01:01 #35
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_8519631
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 19:06 schreef mitt het volgende:

[..]

Nee
  maandag 17 februari 2003 @ 09:13:46 #36
17153 DeWaasheid
Gematigd extremist
pi_8530104
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 11:35 schreef WebForce het volgende:

Ook is het veel meer lopen dan bijv. voetbal, je bent de hele tijd in beweging! Ti's allemaal veel tacktischer, want je speelt 1 op 1...

Ach, ik vind het leuk en zo zijn er meerdere, degene die me mietje noemen nodig ik dan uit voor een wedstrijd van het eerste van bijv. Oost Arnhem, dan piepen ze wel anders...

hoezo loop je meer dan voetbal? weet niet of je wel eens een wedstrijd voetbal op tv kijkt maar die lui staan echt niet stil. (en het veld is veel groter)
en echt 'ruig' kan ik het niet noemen, volgens de regels mag je elkaar niet eens aanraken.
als je de vergelijking met voetbal ook even doortrekt op het 'duwtje hier, elleboogje daar' gebied.. bij voetbal MAG je gewoon een flinke (schouder)duw uitdelen, laat staan de dingen die wel gedaan worden maar niet mogen.
hoe dan ook, dit is geen pleidooi om korfbal een mietjessport te noemen, ik reageer alleen op bovenstaande post.
/-=]
|o-0
~~~`
  vrijdag 21 februari 2003 @ 01:15:13 #37
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_8621681
quote:
Haha, je moet mij niet op school mee maken, dan kraamt iedereen hier wel anders!!
Miekje, ik heb nu al je posts gelezen en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik van je hou. Wil je met me trouwen?
O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
pi_8621749
quote:
Riep iemand mij?
Echt meesterlijke aflevering! Stiften is ook echt uber
  vrijdag 21 februari 2003 @ 01:23:47 #39
44854 dr-snuggles
vlieg naar de regenboog toe
pi_8621765
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 10:46 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Vergeet het gemengde douchen niet
Ja vast.
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, [br]and the Universe trying to produce bigger and better idiots. [br]So far, the Universe is winning.
pi_14161235
quote:
Op maandag 17 februari 2003 09:13 schreef DeWaasheid het volgende:

[..]

hoezo loop je meer dan voetbal? weet niet of je wel eens een wedstrijd voetbal op tv kijkt maar die lui staan echt niet stil. (en het veld is veel groter)
en echt 'ruig' kan ik het niet noemen, volgens de regels mag je elkaar niet eens aanraken.
als je de vergelijking met voetbal ook even doortrekt op het 'duwtje hier, elleboogje daar' gebied.. bij voetbal MAG je gewoon een flinke (schouder)duw uitdelen, laat staan de dingen die wel gedaan worden maar niet mogen.
hoe dan ook, dit is geen pleidooi om korfbal een mietjessport te noemen, ik reageer alleen op bovenstaande post.

dat is dus het probleem.. Men snapt de regels niet, heeft geen inzicht in het spel. Spel wordt verkeerd in beeld gebracht (korfbal speelt zich in lengte en breedte af en wordt altijd alleen maar in de breedte in beeld gebracht, vanaf de zijkant dus)....

Aanrader
WK KORFBAL in Rotterdam
zie http://www.wkkorfbal.nl

kijk een wedstrijd en dan mag je een mening klaar hebben..

pi_14283181
Da's idd het hele probleem. Men weet er veel te weinig van om over te oordelen. Op TV worden altijd alleen de doelpunten getoont maar nooit de acties die daaraan vooraf gaan. Daar is idd weinig specaculairs aan.. geef ik toe.
Kijk eens een hele wedstrijd en geef dan je oordeel.

Heb zelf Hoofdklasse junioren gespeeld en ben regelmatig onderuitgeschoffeld. Daarnaast zou ik iedereen aanraden eens met een club uit tsjechie mee te gaan op een training en ik kan je verzekeren dat je een week nodig hebt om bij te komen.

pi_14284960
Sinds het middenvak is afgeschaft gaat het volleybal helemaal nergens meer over...
pi_14378520
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 19:55 schreef prinsrob het volgende:
Sinds het middenvak is afgeschaft gaat het volleybal helemaal nergens meer over...
  dinsdag 4 november 2003 @ 16:35:27 #44
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_14378620
Jongens die op korfbal zitten zijn W.I.M.P.S.
pi_14506385
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 16:35 schreef Varr het volgende:
Jongens die op korfbal zitten zijn W.I.M.P.S.
En jij een prutser dus..
  zondag 9 november 2003 @ 18:33:21 #46
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_14506467
quote:
Op zondag 9 november 2003 18:29 schreef Eibertje het volgende:

[..]

En jij een prutser dus..

Ik kan iig beter basketballen als korfballen ja. Basketbal is cool, korfbal stom. Zo zal ik wel opgevoed zijn, sorry.
pi_14507153
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 16:31 schreef Spekkie83 het volgende:

[..]

Volleybal moet natuurlijk korfbal zijn, typo, pardon .
pi_17186748
Korfbal is de op 4 na grootste gezinssport van Nederland, met ongeveer 100.000 leden.
pi_17189456
Eiber
"I love deadlines. I love the wooshing sound they make as they go by."
"Fuck it Dude, let's go bowling."
pi_17192251
quote:
Op zondag 15 februari 2004 00:23 schreef Izith het volgende:
Korfbal is de op 4 na grootste gezinssport van Nederland, met ongeveer 100.000 leden.
Minder dan 100.000, die mijlpaal hebben ze nooit gehaald. Verder is korfbal natuurlijk een ongelofelijk suffe sport, maar ik heb begrepen dat schieten terwijl je wordt verdedigd inmiddels wordt toegestaan in de hogere klasses. Is dit waar? Dan wordt het in ieder geval een stukje minder duf.
pi_17231890
Het is niet suf..

Als je niet op korfbal zit, is het inderdaad minder leuk om naar te kijken..

Maar zelf korfballen heeft wel degelijk inhoud..

pi_17292758
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 10:43 schreef miss_miekje het volgende:
He!
Situatie: vier verdedigers, vier aanvallers in een vak. Een verdediger geeft een aanvaller een beuk, trap, mep, etc. In ieder geval, het resultaat is dat deze eraf moet. Je zou dan denken dat het dan 4 aanvallers tegen drie verdedigers wordt, maar nee hor, de defensie mag de weggestuurde speler gewoon wisselen of er moet een aanvaller af. Reden: Anders is het niet eerlijk meer / niet leuk. En dan mogen we het geen mietjessport noemen. Gemengd douchen is natuurlijk kul.
PS. het is geen sport, bezigheidstherapie is een mooier woord :)
billie?
  woensdag 18 februari 2004 @ 19:37:40 #53
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_17292953
quote:
Nee DAT mag dus niet!

Maar goed, wat percy al zei, bezigheidstherapie

Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
pi_17295498
Al deze mensjes hier, die hier korfbal afkraken, hebben vast nog nooit een wedstrijd op top-niveau gezien. En hebben dus commentaar op iets waar ze geen verstand van hebben.

En als je het wél hebt gezien, ben je tot de conclusie gekomen dat het een moeilijk, tactisch spelletje is, en zit je hier voor nop te zeuren.

pi_17301640
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 20:57 schreef Izith het volgende:
Al deze mensjes hier, die hier korfbal afkraken, hebben vast nog nooit een wedstrijd op top-niveau gezien. En hebben dus commentaar op iets waar ze geen verstand van hebben.

En als je het wél hebt gezien, ben je tot de conclusie gekomen dat het een moeilijk, tactisch spelletje is, en zit je hier voor nop te zeuren.

Zo'n beetje elk spel dat je kunt bedenken is op hoog niveau moeilijk en tactisch, daarom mag het nog wel afgekraakt worden. Het moet niet gekker worden zeg...
pi_17301732
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 19:31 schreef percy het volgende:

[..]

Situatie: vier verdedigers, vier aanvallers in een vak. Een verdediger geeft een aanvaller een beuk, trap, mep, etc. In ieder geval, het resultaat is dat deze eraf moet. Je zou dan denken dat het dan 4 aanvallers tegen drie verdedigers wordt, maar nee hor, de defensie mag de weggestuurde speler gewoon wisselen of er moet een aanvaller af. Reden: Anders is het niet eerlijk meer / niet leuk.

WTF? Kan dit bevestigd worden door een korfballer?
pi_17302510
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 00:02 schreef prinsrob het volgende:

[..]

WTF? Kan dit bevestigd worden door een korfballer?

Uh ja, klopt, maar er is een erg logische verklaring voor waarom daarvoor gekozen is. Korfbal is dan wel een teamsport, maar bestaat in feite uit 8 individuele wedstrijdjes. Man tegen man/vrouw tegen vrouw. Bovendien speel je maar met 4 mensen in een vak en een man/vrouw minder is met zekerheid gelijk een verloren wedstrijd. Als je daarom rood bestraft met spelen met een man minder, straf je het team buitenproportioneel. De straf voor de speler is nu een schorsing en die voor het team is verder spelen met een 'mindere' speler. Redelijk lijkt me. Vergelijk het met 5 persoonlijke fouten bij basketbal.

Nu tevreden?

pi_17302578
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 23:59 schreef prinsrob het volgende:

[..]

Zo'n beetje elk spel dat je kunt bedenken is op hoog niveau moeilijk en tactisch, daarom mag het nog wel afgekraakt worden. Het moet niet gekker worden zeg...

Het is niet alleen moeilijk en tactisch, het vereist ook een groot atletisch vermogen en een enorme conditie.

edit:spelling

[Dit bericht is gewijzigd door Capetown op 19-02-2004 00:36]

pi_17308238
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 00:29 schreef Capetown het volgende:

[..]

Nu tevreden?

Heel tevreden . Het meest duffe van korfbal vind ik overigens dat er niet geschoten mag worden als je wordt verdedigd maar daar schijnt verandering in te komen heb ik begrepen.
pi_17309214
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 00:29 schreef Capetown het volgende:

[..]

Uh ja, klopt, maar er is een erg logische verklaring voor waarom daarvoor gekozen is. Korfbal is dan wel een teamsport, maar bestaat in feite uit 8 individuele wedstrijdjes. Man tegen man/vrouw tegen vrouw. Bovendien speel je maar met 4 mensen in een vak en een man/vrouw minder is met zekerheid gelijk een verloren wedstrijd. Als je daarom rood bestraft met spelen met een man minder, straf je het team buitenproportioneel. De straf voor de speler is nu een schorsing en die voor het team is verder spelen met een 'mindere' speler. Redelijk lijkt me. Vergelijk het met 5 persoonlijke fouten bij basketbal.

Nu tevreden?

maar als ik het goed heb, moet je ook wel flink je best doen om er uit gestuurd te worden met korfbal. En ik vind het vaag, stel jij hebt een vet goede speler tegenover je, je schopt hem zo hard dat deze geblesseerd raakt. Dan moet je er allebei af of allebei worden vervangen, dan wordt het andere team toch ook lekker benadeeld. Naja, ik vind het gewoon niet leuk, niet om te doen en niet om te kijken, ook niet op hoogste niveau, ik zeg helemaal niet dat het makkelijk is ofzo... vind het gewoon niet leuk
billie?
pi_17309267
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 11:48 schreef percy het volgende:

[..]

maar als ik het goed heb, moet je ook wel flink je best doen om er uit gestuurd te worden met korfbal. En ik vind het vaag, stel jij hebt een vet goede speler tegenover je, je schopt hem zo hard dat deze geblesseerd raakt. Dan moet je er allebei af of allebei worden vervangen, dan wordt het andere team toch ook lekker benadeeld. Naja, ik vind het gewoon niet leuk, niet om te doen en niet om te kijken, ook niet op hoogste niveau, ik zeg helemaal niet dat het makkelijk is ofzo... vind het gewoon niet leuk

Nee, hoor, dan wordt volgens mij gewoon de speler die eruit wordt gestuurd er uit gestuurd, die andere niet. Dan mag er eentje niet aanvallen (scoren) in dat vak, wel aangeven etc.
pi_17309647
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 11:50 schreef WebForce het volgende:

[..]

Nee, hoor, dan wordt volgens mij gewoon de speler die eruit wordt gestuurd er uit gestuurd, die andere niet. Dan mag er eentje niet aanvallen (scoren) in dat vak, wel aangeven etc.

das dacht ik wel zo ja, maar ik vind toch dat je dan te weinig voordeel hebt, er is dan veel minder drang om die persoon te verdedigen, al laat je hem/haar helemaal vrij, die persoon mag toch niet scoren...
billie?
pi_17320119
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 11:48 schreef percy het volgende:

[..]

Nadat ze die regel hebben ingevoerd dat je een weggestuurde speler mag vervangen, krijg je ook wat makkelijker een rode kaart. Maar goed, slidings en tackles hebben bij korfbal natuurlijk niet echt veel zin en die zul je dus ook niet tegenkomen.

Dat je korfbal na het gezien en gedaan te hebben niet leuk vindt, daar heb ik respect voor. Maar de regels zitten vrij logisch in elkaar.

Webforce heeft overigens geen gelijk.

[Dit bericht is gewijzigd door Capetown op 19-02-2004 19:50]

pi_17320804
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 18:12 schreef Capetown het volgende:

[..]

Dat je korfbal na het gezien en gedaan te hebben niet leuk vindt, daar heb ik respect voor. Maar de regels zitten vrij logisch in elkaar.

Dat van dat niet mogen schieten als je verdedigd wordt klopt toch? En dat gaat binnenkort veranderen had ik begrepen?
pi_17323060
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 18:37 schreef prinsrob het volgende:

[..]

Dat van dat niet mogen schieten als je verdedigd wordt klopt toch? En dat gaat binnenkort veranderen had ik begrepen?

Ja klopt allebei. Toch is ook die huidige verdedigregel wel redelijk hoor. Het is in principe namelijk pas verdedigd als je tegenstander zijn hand plat op je borst kan leggen. In een situatie waarin iedereen in beweging is, is dat sowieso al bijna nooit en er wordt dan ook zelden voor gefloten. Als je stil staat en je tegenstander staat tussen jou en de korf, is schieten toch vrijwel onmogelijk, of je moet een halve meter groter zijn dan je tegenstander.

En ja, die regel beschermt de kleine speler een beetje, maar zorgt er ook voor dat je geen statisch en houterig spelletje krijgt met alleen maar reuzen van 2 meter 50. De nieuwe regel waar nu mee geëxperimenteerd wordt, houdt in dat in een situatie waarin aanvaller en verdediger in beweging zijn, nooit meer voor verdedigd gefloten zal worden. In een stilstaande situatie blijft alles bij het oude.

[Dit bericht is gewijzigd door Capetown op 19-02-2004 19:54]

pi_17324352
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 19:06 schreef mitt het volgende:

[..]

Ja.
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
pi_17324496
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 18:37 schreef prinsrob het volgende:

[..]

quote:
Het schieten wordt als verdedigd beschouwd, indien de hinderende verdediger aan de vier volgende voorwaarden voldoet:

1. hij moet dichter bij de paal zijn dan de aanvaller, tenzij hij en de aanvaller zich dichtbij en niet aan dezelfde kant van de paal bevinden, in welk geval de voorwaarden 2, 3 en 4 voldoende zijn;

2. hij moet binnen armlengte van de aanvaller zijn; armlengte betekent dat de verdediger zich zo dicht bij de aanvaller bevindt, dat hij in staat is de borst van de aanvaller aan te raken;

3. hij moet met het gezicht naar hem toegekeerd zijn;

4. hij moet daadwerkelijk trachten de bal te blokkeren.

Hoe hoger je speelt, hoe strenger dit wordt toegepast, dat komt er in feite op neer, dat een bal die je normaal kunt schieten niet verdedigd is.
pi_17404425
ahoy komt er weer aan en onze d 1 gaat hoop ik naar schiedam rohda rulezzzzzzzzzzz
pi_17424843
ahoy gaat dit jaar zeker weer een feest worden
  dinsdag 2 maart 2004 @ 17:28:54 #70
74430 Nyluzzz
Terviseks!
pi_17465282
Korfbal is echt een vette sport. Vooral in de zaal, dat vond ik echt geweldig. Het is, vooral in de zaal, een heel technische sport. Komt ook omdat het accent niet op het lichamelijke aspect ligt. Dan kom je juist met talent een heel eind.
...drop it like it's hot...
  maandag 22 maart 2004 @ 14:45:01 #71
88632 Stiffie
God zij met u...
pi_17887866
quote:
dan ben jij cker de nerdo hier want korfbal is dus echt niet voor mietjes
Nederland word steeds zieliger!!!
pi_18227296
*kickje

Korfbal is wel degelijk een toppie sport!
Veel geven als argument dat het lichamelijk niet intensief is, dus ook een saaie sport. Nou, ik kom na elke wedstrijd kapot van het veld. Dat terwil ik ook 2 dagen/week uurtje loop, dus korfbal is zeker inspannend....veel kleine velle bewegingen...

Basketballers vinden zichzelf weer geweldig, want hun mogen wel verdedigd scoren.... Als je goed verdedigt kan je niet eens scoren...enkel om de kleine man/vrouw is die regel.

Tenslotte nog ff iets over een zeer belangrijk effect van korfbal....

Korfbal is de enige gemengde teamsport! Dat betekent super veel gezelligheid! Natuurlijk zijn er wel andere sporten waar sporters en sporsters met elkaar in contact komen, maar das niks vergeleken met korfbal.
Tenslotte, dat NL enkel het WK wint....kijkt iemand van jullie welleens schaatsen? Andere landen komen wel....Europees doen praktisch alle landen er al aan. Ook in ZO azie is veel intresse, maar voordat die landen op het zelfde niveau van NL zijn duurt wel ff. Wij hebben hier een voorsprong van 5 generaties!

zow....dat was me een kickje
ja toch?
  maandag 19 april 2004 @ 00:48:33 #73
23325 percy
the percy
pi_18527493
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 18:45 schreef petertje86 het volgende:
*kickje

[speech]

zow....dat was me een kickje
lucht op he jongen
billie?
pi_18534736
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 18:45 schreef petertje86 het volgende:

Korfbal is de enige gemengde teamsport!
Floorball/unihockey: Senioren mixed (kleinveld zonder keeper, vanaf 16 jaar) (www.nefub.nl)
  maandag 19 april 2004 @ 20:49:12 #75
74430 Nyluzzz
Terviseks!
pi_18545450
Voor zover ik unihockey ken heb je geen vaste tegenstander. Lijkt me ook nogal lastig. Als je dat met mannen en vrouwen speelt, spelen de fysieke verschillen zoals snelheid nogal in het voordeel van de heren. Dat is bij korfbal niet zo, daar heb je geen nadeel van de verschillen tussen mannen en vrouwen.

btw mixed double tennis is ook gemixed
pi_18556122
quote:
Op maandag 19 april 2004 20:49 schreef Nyluzzz het volgende:
Voor zover ik unihockey ken heb je geen vaste tegenstander. Lijkt me ook nogal lastig. Als je dat met mannen en vrouwen speelt, spelen de fysieke verschillen zoals snelheid nogal in het voordeel van de heren. Dat is bij korfbal niet zo, daar heb je geen nadeel van de verschillen tussen mannen en vrouwen.
Het is een teamsport, als je dus een man op een vrouw zet heb je ook een vrouw op een man, niets oneerlijks aan lijkt me.
pi_18860827
quote:
Op maandag 19 april 2004 20:49 schreef Nyluzzz het volgende:
Jij korfbalt zeker niet.

Als ik als heer tegenover een dame sta heb ik sowieso een aantal voordelen. Ik ben sterker, (bijna) altijd langer en heb meer sprongkracht. Onder de korf (afvang) heb ik dus bijna altijd alles.
Als ik verdedig - laten we even uitgaan van een gemiddelde heer en een gemiddelde dame - ben ik meestal net iets wendbaarderder, wat voor mij verdedigend handiger is (kan ze moeilijker schieten). Als ik minder wendbaar ben, maar wel langer, hoef ik haar niet zo goed te volgen omdat ik dan gewoon mn hand omhoog doe op een metertje op anderhalf van haar vandaan en ze moet bijzonder hoog op schieten om nog die bal in de korf te kunnen krijgen.
Bij het aanvallen heb ik wat minder voordeel, maar als ik wendbaarder ben, kan ik gemakkelijk vrijkomen en schieten. Mocht de dame wendbaarder zijn dan heb je de niet-verdedigd-tijdens-actie regel, en aangeizen ik als heer vrijwel altijd langer ben dan een dame kan ik gewoon schieten tijdens een actie, ook al staat ze met haar hand op mijn borst. Blokken is voor haar ook lastig. Mocht ze inspringen dan ren ik erlangs.

pi_18917494
*Ultra kick*
Excusé moi als ik te veel kick.. dan open ik wel een nieuw topic

Korfbal mietjessport.... Nee, niet echt.. Laatste wedstrijd 4 blessures, 2 been, 1 pols, en 1 iemand met zeer pijnlijke ribben.. En nee, het zijn niet echt blessure gevoelige doosjes ofzo.. Onderling worden er echt veel knietjes, elleboogjes en tackeltjes gemaakt als de scheids het ff niet ziet.. Voor de rest zit er gewoon veel meer tactiek in.. bij voetbal kan je wel in je eentje spelen, met basketbal ook.. *met op straat enzo, niet met echte wedstrijden* en met korfbal moet je gewoon overspelen.. hierdoor krijg je wel meer teamgevoel
Voorbeeld hoe iemand iemand anders tackelt: Iemand staat onder de korf af te vangen.. de verdediger duwt die gene tegen de korf en zet zijn been schuin tussen diegenes benen.. diegene stapt naar achter en gaat frontaal plat..
Wel lullig.. maar wel leuk

[edit] Onee, toch geen ultra kick [/edit]
pi_19098979
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 23:16 schreef Coastertommm het volgende:
*Ultra kick*
Excusé moi als ik te veel kick.. dan open ik wel een nieuw topic

Korfbal mietjessport.... Nee, niet echt.. Laatste wedstrijd 4 blessures, 2 been, 1 pols, en 1 iemand met zeer pijnlijke ribben.. En nee, het zijn niet echt blessure gevoelige doosjes ofzo.. Onderling worden er echt veel knietjes, elleboogjes en tackeltjes gemaakt als de scheids het ff niet ziet.. Voor de rest zit er gewoon veel meer tactiek in.. bij voetbal kan je wel in je eentje spelen, met basketbal ook.. *met op straat enzo, niet met echte wedstrijden* en met korfbal moet je gewoon overspelen.. hierdoor krijg je wel meer teamgevoel
Voorbeeld hoe iemand iemand anders tackelt: Iemand staat onder de korf af te vangen.. de verdediger duwt die gene tegen de korf en zet zijn been schuin tussen diegenes benen.. diegene stapt naar achter en gaat frontaal plat..
Wel lullig.. maar wel leuk

[edit] Onee, toch geen ultra kick [/edit]
speel korfbal fair is de nieuwe motto.. jammer dat je praat over tackeltjes achter andere mensen hun rug om. Ik vind het moooier om te zien als er een wedstrijdje word gespeeld dat een team en ander team er compleet uitspeelt op de techniek! is ook veel leuker om te spelen en te zien!

als er twee teams gelijk opgaan is het een harde strijd en tuurlijk gebeuren er dan ongelukken.
  donderdag 13 mei 2004 @ 14:48:29 #80
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_19099902
Ik heb zelf gekorfbald en het suckt behoorlijk
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_19101059
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 14:48 schreef Ripley het volgende:
Ik heb zelf gekorfbald en het suckt behoorlijk
ik ook 12 jaar lang. de vereniging vonk niet meer zoals het was. das mijn reden dat ik gestopt ben maar korfbal zelf vink nog best leuk. Maar ik heb er wel vervanging voor gezocht qua sport: Kung Fu en Golf Surfen en ik moet zeggen dat die beiden mij meer bevallen. Maar korfbal heeft een plekkie in mijn hart *snik*
  donderdag 13 mei 2004 @ 20:04:05 #82
74430 Nyluzzz
Terviseks!
pi_19106161
quote:
Op maandag 3 mei 2004 18:01 schreef Izith het volgende:

[..]

Jij korfbalt zeker niet.

Als ik als heer tegenover een dame sta heb ik sowieso een aantal voordelen. Ik ben sterker, (bijna) altijd langer en heb meer sprongkracht. Onder de korf (afvang) heb ik dus bijna altijd alles.
Als ik verdedig - laten we even uitgaan van een gemiddelde heer en een gemiddelde dame - ben ik meestal net iets wendbaarderder, wat voor mij verdedigend handiger is (kan ze moeilijker schieten). Als ik minder wendbaar ben, maar wel langer, hoef ik haar niet zo goed te volgen omdat ik dan gewoon mn hand omhoog doe op een metertje op anderhalf van haar vandaan en ze moet bijzonder hoog op schieten om nog die bal in de korf te kunnen krijgen.
Bij het aanvallen heb ik wat minder voordeel, maar als ik wendbaarder ben, kan ik gemakkelijk vrijkomen en schieten. Mocht de dame wendbaarder zijn dan heb je de niet-verdedigd-tijdens-actie regel, en aangeizen ik als heer vrijwel altijd langer ben dan een dame kan ik gewoon schieten tijdens een actie, ook al staat ze met haar hand op mijn borst. Blokken is voor haar ook lastig. Mocht ze inspringen dan ren ik erlangs.

Ik korfbal al een jaar of twaalf en nog best wel op niveau ook, dus ik weet wel ongeveer waar we over praten
  donderdag 13 mei 2004 @ 23:40:02 #83
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_19112024
Dit topic wordt ook om de zoveel maanden eens gekickt

Maar ik korfbal nog steeds, met plezier

En die discussies waag ik me niet meer aan
pi_19113825
Is het niet zo dat korfbal voornamelijk door gereformeerden wordt gespeeld?
(daar gaan de grappen tenminste vaak over)

Anyway, als korfballer heb je het gezien de vooroordelen niet echt makkelijk (zo is te lezen in dit topic),
maarrrr OMG, je zult maar korfbalscheidsrechter zijn
Dat krijg je toch niet normaal uitgelegd op feestjes?
pi_19115221
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 01:19 schreef Yakult het volgende:
Is het niet zo dat korfbal voornamelijk door gereformeerden wordt gespeeld?
(daar gaan de grappen tenminste vaak over)

Anyway, als korfballer heb je het gezien de vooroordelen niet echt makkelijk (zo is te lezen in dit topic),
maarrrr OMG, je zult maar korfbalscheidsrechter zijn
Dat krijg je toch niet normaal uitgelegd op feestjes?
misschien gaat die wel naar korfbal feestjes

btw: WION Rotterdam ole ole
  dinsdag 18 mei 2004 @ 22:51:31 #86
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_19229715
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 11:00 schreef dagizmo het volgende:
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
  vrijdag 21 mei 2004 @ 16:40:23 #87
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_19295633
Wie gaat er allemaal volgend weekend naar Wageningen heen, naar dat pinkster toernooi??

Het schijnt het grootste toernooi van Nederland te zijn, dus zullen er ook wel fokkers komen?

En BTW, ga nu niet lopen reageren dat Korfbal een mietjessport is, dat doe je maar mooi in een ander topic
Bij tijd en wijle aanwezig...
  vrijdag 21 mei 2004 @ 22:59:07 #88
50237 dribbel79
pi_19304739
SKF is present...we staan er het hele weekend trouwens....op de camping!

Oh, ZOOM toernooi By the way!
  vrijdag 21 mei 2004 @ 23:03:09 #89
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_19304851
Voor zover ik weet is mijn club niet present. Gaat ook lastig als je zelf al een tournooi organiseert.

Heb BTW laatst nog het kampioenschap verloren aan de B6 van SKF.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  vrijdag 21 mei 2004 @ 23:09:51 #90
50237 dribbel79
pi_19305069
Hmmm, kampioen worden is fraai, maar een kampioenschap verloren aan een andere kampioen is heel zuur...ehm, FCU...Dalto? Ik heb 't geweten
  vrijdag 21 mei 2004 @ 23:11:58 #91
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_19305133
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 23:09 schreef dribbel79 het volgende:
Hmmm, kampioen worden is fraai, maar een kampioenschap verloren aan een andere kampioen is heel zuur...ehm, FCU...Dalto? Ik heb 't geweten
Dit was de laatste wedstrijd van de B6 van SKF.

Za 15-5-2004 12:45 SKF B6 Juko B2
Some say in ice
  vrijdag 21 mei 2004 @ 23:25:36 #92
50237 dribbel79
pi_19305504
Aah, Juko...Jutphaas Korfbal, Hildo Kropstraat Nieuwegein...leuke club, ken je Erik ten Hove?
pi_19309186
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 16:40 schreef greatgonzo het volgende:
Wie gaat er allemaal volgend weekend naar Wageningen heen, naar dat pinkster toernooi??

Het schijnt het grootste toernooi van Nederland te zijn, dus zullen er ook wel fokkers komen?

En BTW, ga nu niet lopen reageren dat Korfbal een mietjessport is, dat doe je maar mooi in een ander topic

IK Is de 1e keer voor onze club dat we daar heen gaan, ben je er al eerder geweest? Kan je er iets meer over vertellen?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_19311217
ik korfbal niet meer maar ben wel een keer in wageningen geweest!

WION Rotterdam ole ole
  zaterdag 22 mei 2004 @ 10:29:28 #95
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_19311540
nee, nog nooit geweest wordt ook eerste keer. Wel een raar programma btw, normaal is de feestavond voor de wedstrijddag, en hier zit er een dag tussen. Maar ik denk dat er op zondag toch wel iets te doen is in een studentenstad als Wageningen

Wij komen btw zaterdagmiddag aan.
pi_19332449
Wij komen pas de wedstrijd dag zelf (maandagochtend)
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
  zondag 23 mei 2004 @ 16:14:57 #97
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_19338328
quote:
Op zondag 23 mei 2004 11:23 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wij komen pas de wedstrijd dag zelf (maandagochtend)
Watje

Een toernooi is natuurlijk pas geslaagd met een mooie feestavond ervoor
  maandag 24 mei 2004 @ 17:07:08 #98
74430 Nyluzzz
Terviseks!
pi_19367257
Zijn er nog mensen bij DFD geweest met hemelvaart. Ben dit jaar zelf niet geweest en baal er echt van!
pi_19368084
DFD?
  maandag 24 mei 2004 @ 17:50:30 #100
74430 Nyluzzz
Terviseks!
pi_19368411
quote:
Op maandag 24 mei 2004 17:38 schreef blablasjit het volgende:
DFD?
DFD is een club uit friesland, waar ik vorig echt een superleuk kamp/feest/toernooi (toernooi op de laatste plaats) heb gehad.

Ze komen uit oenkerk geloof ik
pi_19413887
Ben dit jaar voor de 10e keer naar het VEO Toernooi in Voorburg geweest, op hemelvaartsdag
pi_19417868
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 09:57 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ben dit jaar voor de 10e keer naar het VEO Toernooi in Voorburg geweest, op hemelvaartsdag
gefeliciteerd!
pi_19418307
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 12:48 schreef blablasjit het volgende:

[..]

gefeliciteerd!
Tnx!!
pi_19489084
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 20:04 schreef Nyluzzz het volgende:

[..]

Ik korfbal al een jaar of twaalf en nog best wel op niveau ook, dus ik weet wel ongeveer waar we over praten
Waarom zeg je dit dan?

"Dat is bij korfbal niet zo, daar heb je geen nadeel van de verschillen tussen mannen en vrouwen."

Als je zo lang korfbalt en op dat niveau, weet je dat bovenstaande absoluut niet waar is.
  zaterdag 29 mei 2004 @ 15:58:13 #105
30919 mitt
Michael Corleone
pi_19494651
Donderdag een korfbaltoernooi voor kinders moeten begeleiden..maar pjoef wat een rare sport is het toch.

Vind het persoonlijk maar niks
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  zaterdag 29 mei 2004 @ 16:14:51 #106
66713 loas
ach ja!
pi_19494902
Revival is ook present op zoom toernooi!!!
pi_19499404
Maandag mensen, nog 2 nachtjes slapen
  zaterdag 29 mei 2004 @ 22:25:15 #108
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_19502949
Vandaag een mixtournooi met Minerva en JUKO gehad. De teams werden door elkaar gegooid, en de clubs ook.

Ik liep dus met een JUKOnees als andere heer in het vak, maar 2 minervanen als dames.

Daarna nog BBQ gehad, was een zéér geslaagd dagje.
Some say in ice
pi_19522991
Tot morgen iedereen! I'll WIll Kick Your Asses!
  zondag 30 mei 2004 @ 22:50:08 #110
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_19523014
quote:
Op zondag 30 mei 2004 22:49 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Tot morgen iedereen! I'll WIll Kick Your Asses!
I will will?

Ik hoor wel hoe het is geweest, denk ik zo.
Some say in ice
pi_19542837
quote:
Op zondag 30 mei 2004 22:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

I will will?

Ik hoor wel hoe het is geweest, denk ik zo.
Nou...

Heerlijk weer, 2 buien gehad voor de rest lekker zonnetje. Veel mensen was erg gezellig, lekker eten en het belangrijkste ben 1e geworden
pi_19586502
zijn er nog mensen naar DES geweest?
  woensdag 2 juni 2004 @ 13:53:44 #113
72371 foksuk1981
Fokke vs Sukke
pi_19587263
Hmmm.... Dit keer niet op pinkstertoernooien geweest (niet als speler, niet als scheidsrechter), dit kwam omdat wij nog een kraker in de 7e klasse ( ) moesten spelen tegen Antilopen 6 .
Was vet gezellig. Volgend seizoen gaan we weer proberen om op niveau te korfballen, dat zat er dit seizoen gewoon niet in met alle drukte om me heen .
Al was het afgelopen seizoen wel heeeeeel errug gezellig om in een soort 'bierteam / vriendenteam' te ballen .
I know a lot about cars. I can look at a car's headlights and tell you exactly which way it's coming.
Dwaal.net chatbox
pi_19587903
een gezellige korfbal drinker is in het echte leven een zware alcoholist
  woensdag 2 juni 2004 @ 14:15:17 #115
72371 foksuk1981
Fokke vs Sukke
pi_19587910
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 14:14 schreef blablasjit het volgende:
een gezellige korfbal drinker is in het echte leven een zware alcoholist
Maar dat moet je niet doorvertellen hoor
I know a lot about cars. I can look at a car's headlights and tell you exactly which way it's coming.
Dwaal.net chatbox
pi_19587931
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 14:15 schreef foksuk1981 het volgende:

[..]

Maar dat moet je niet doorvertellen hoor
zal het niet doen anders vallen der meer dor dan mand dan jij!
  woensdag 2 juni 2004 @ 14:20:55 #117
72371 foksuk1981
Fokke vs Sukke
pi_19588062
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 14:16 schreef blablasjit het volgende:

[..]

zal het niet doen anders vallen der meer dor dan mand dan jij!
Het enige wat door de mand valt dat is de bal ..... Ik pas er niet doorheen namelijk
Dwaal.net chatbox
pi_19588720
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 14:20 schreef foksuk1981 het volgende:

[..]

Het enige wat door de mand valt dat is de bal ..... Ik pas er niet doorheen namelijk
scherp opgemerkt in dat geval.. pak ik nog even een biertje
  woensdag 2 juni 2004 @ 14:53:40 #119
72371 foksuk1981
Fokke vs Sukke
pi_19588889
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 14:47 schreef blablasjit het volgende:

[..]

scherp opgemerkt in dat geval.. pak ik nog even een biertje
jij wel
Bier drinken is goed voor de polsbewegingen die je uiteindelijk weer nodig hebt bij Korfbal....
Dwaal.net chatbox
pi_19588984
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 14:53 schreef foksuk1981 het volgende:

[..]

jij wel
Bier drinken is goed voor de polsbewegingen die je uiteindelijk weer nodig hebt bij Korfbal....
haha ik korfbal al anderhalf jaar niet meer... maar dat drinken hahaha
  woensdag 2 juni 2004 @ 15:00:09 #121
72371 foksuk1981
Fokke vs Sukke
pi_19589047
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 14:57 schreef blablasjit het volgende:

[..]

haha ik korfbal al anderhalf jaar niet meer... maar dat drinken hahaha
Ik probeer nog wekelijks te korfballen (en te fluiten).....
Alleen het fluiten en korfballen combineren is niet zo makkelijk als ik had gedacht
Dit seizoen veel last van uitgevallen wedstrijden enzo.... wel minder...
Maar des te meer tijd had ik voor het drinken
Dwaal.net chatbox
pi_19590763
okay toch maar de waarheid. ik lust geen bier.

ik had me te veel last van me gewrichten. was al bezig op me 5e... had het ook niet meer super naar me zin.vereniging prioriteiten waren anders en dat vond ik geen fun. er zijn der genoeg die dat wel vinden maar tof vind ik het leuk om gewoon af en toe een wedstrijdje te kijken. toch 12 jaar gedaan bij mekaar! groot deeltje van mijn leven.
  woensdag 2 juni 2004 @ 16:26:36 #123
72371 foksuk1981
Fokke vs Sukke
pi_19591353
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 16:02 schreef blablasjit het volgende:
okay toch maar de waarheid. ik lust geen bier.

ik had me te veel last van me gewrichten. was al bezig op me 5e... had het ook niet meer super naar me zin.vereniging prioriteiten waren anders en dat vond ik geen fun. er zijn der genoeg die dat wel vinden maar tof vind ik het leuk om gewoon af en toe een wedstrijdje te kijken. toch 12 jaar gedaan bij mekaar! groot deeltje van mijn leven.
Maar er zijn nog genoeg andere alcoholische dranken die je wel nuttigt toch ??

Ik ben ook op mn 5e begonnen, en heb best hoog gespeeld. Tot 3 jaar terug, toen ben ik na wat meningsverschillen met wat mensen voor mn plezier gaan korfballen. Dus sindsdien speel ik in het laagste seniorenteam. Wel met heel veel plezier.
Sinds vorig jaar ook gediplomeerd scheidsrechter.
Zolang ik er nog plezier in heb, korfbal ik nog even door.
Dwaal.net chatbox
  woensdag 2 juni 2004 @ 21:42:58 #124
74430 Nyluzzz
Terviseks!
pi_19600040
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 09:35 schreef Izith het volgende:

[..]

Waarom zeg je dit dan?

"Dat is bij korfbal niet zo, daar heb je geen nadeel van de verschillen tussen mannen en vrouwen."

Als je zo lang korfbalt en op dat niveau, weet je dat bovenstaande absoluut niet waar is.
Het is toch zo. Ik bedoel niet zoals bij een sport waar iedereen gewoon tegen iedereen speelt. Ik weet niet meer precoies om welke sport het ging maar het was volgens mij iets waarbij mannen en vrouwen gewoon fysieke duels met elkaar aangaan (unihockey was dat het?). Voor zover ik weet komt zoiets bij korfbal zelden voor.
waarom reageer ik hier eigenlijk nog op na een week, gaat die zinloze discussie weer lekker verder
pi_19615236
Korfbal is natuurlijk wel een beetje een mietjessport. Maar dat samen douchen maakt een hoop goed natuurlijk. Als een dame een hele wedstrijd onder de paal heeft gestaan, is ze op haar best onder de douche.
Dames horen onder de paal
pi_19615632
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 14:13 schreef Hans_en_Oscar het volgende:
Korfbal is natuurlijk wel een beetje een mietjessport. Maar dat samen douchen maakt een hoop goed natuurlijk. Als een dame een hele wedstrijd onder de paal heeft gestaan, is ze op haar best onder de douche.

Aantal posts: 1 (gemiddeld 1 per dag)
pi_19616107
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 16:26 schreef foksuk1981 het volgende:

[..]

Maar er zijn nog genoeg andere alcoholische dranken die je wel nuttigt toch ??

Ik ben ook op mn 5e begonnen, en heb best hoog gespeeld. Tot 3 jaar terug, toen ben ik na wat meningsverschillen met wat mensen voor mn plezier gaan korfballen. Dus sindsdien speel ik in het laagste seniorenteam. Wel met heel veel plezier.
Sinds vorig jaar ook gediplomeerd scheidsrechter.
Zolang ik er nog plezier in heb, korfbal ik nog even door.
haha jah ik nuttig "weleens" andere alcoholische dranken

zoalng je der maar voldoening uit kan halen toch?
pi_19616115
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 14:31 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Aantal posts: 1 (gemiddeld 1 per dag)
ach jah die mensen heb je ook niet dat ik ver kom met mijn 6 posts per dag

tis ook duidelijk een kloon van iemand!
  donderdag 3 juni 2004 @ 15:14:58 #129
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_19616728
quote:
Ik weet niet waar jij het over hebt, maar ik ben nog nooit een vereniging tegen gekomen waar dames en heren samen douchen.

A.k.a. Je weet er geen ene reet vanaf, dus ga ook geen foutje feitjes verkondigen.
Some say in ice
  donderdag 3 juni 2004 @ 15:38:51 #130
72371 foksuk1981
Fokke vs Sukke
pi_19617306
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 14:50 schreef blablasjit het volgende:

[..]

haha jah ik nuttig "weleens" andere alcoholische dranken

zoalng je der maar voldoening uit kan halen toch?
Precies !!!!
Gisteren gezellig gebowld met het hele team. Was errug leuk en het werd nog (gedeeltelijk) gesponsord door de vereniging ook .
Dwaal.net chatbox
  donderdag 3 juni 2004 @ 15:42:45 #131
72371 foksuk1981
Fokke vs Sukke
pi_19617392
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 15:14 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Ik weet niet waar jij het over hebt, maar ik ben nog nooit een vereniging tegen gekomen waar dames en heren samen douchen.

A.k.a. Je weet er geen ene reet vanaf, dus ga ook geen foutje feitjes verkondigen.
Ik ook niet.... En ik weet niet of ik wel met sommige dames onder de douche WIL staan
Dwaal.net chatbox
  donderdag 3 juni 2004 @ 15:43:36 #132
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_19617419
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 15:42 schreef foksuk1981 het volgende:

[..]

Ik ook niet.... En ik weet niet of ik wel met sommige dames onder de douche WIL staan
Some say in ice
pi_19619049
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 15:42 schreef foksuk1981 het volgende:

[..]

haha dan ben ik der waarschijnlijk zoeen waar je NIET mee onder de douche wil staan. haha
  donderdag 3 juni 2004 @ 16:53:06 #134
72371 foksuk1981
Fokke vs Sukke
pi_19619342
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 16:43 schreef blablasjit het volgende:

[..]

haha dan ben ik der waarschijnlijk zoeen waar je NIET mee onder de douche wil staan. haha
Ik heb geen idee.... Ik heb je nog nooit gezien, ik ken je niet, dus daar doe ik geen uitspraken over
Dwaal.net chatbox
pi_19620202
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 16:53 schreef foksuk1981 het volgende:

[..]

Ik heb geen idee.... Ik heb je nog nooit gezien, ik ken je niet, dus daar doe ik geen uitspraken over
haha vertrouw me...
  donderdag 3 juni 2004 @ 17:31:45 #136
74430 Nyluzzz
Terviseks!
pi_19620331
quote:
Wel raar, hij heeft zich vandaag geregistreerd en het eerste topic waar hij in post is korfbal terwijl hij dat een mietjessport vindt. Blijkbaar kan hij zijn gevoelens voor deze mietjessport moeilijk onderdrukken
pi_19620708
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:31 schreef Nyluzzz het volgende:

[..]

Wel raar, hij heeft zich vandaag geregistreerd en het eerste topic waar hij in post is korfbal terwijl hij dat een mietjessport vindt. Blijkbaar kan hij zijn gevoelens voor deze mietjessport moeilijk onderdrukken

donderdag 3 juni 2004 @ 19:09:39 #138
72371 foksuk1981
Fokke vs Sukke
pi_19622199
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:26 schreef blablasjit het volgende:

[..]

haha vertrouw me...
Daar moet ik dan wel vanuit gaan, je geeft me geen keuze .....
maar ik vertrouw je, als jij het zegt, dan zal het zo zijn
Dwaal.net chatbox
  donderdag 3 juni 2004 @ 19:11:10 #139
72371 foksuk1981
Fokke vs Sukke
pi_19622241
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 17:31 schreef Nyluzzz het volgende:

[..]

Sommige mensen vinden korfbal gewoon echt heel leuk, maar durven het niet te zeggen, want dan gaan ze 'af' bij hun vriendjes.... of iets dergelijks.....

Maar ik dat soort mensen graag uit.....
Dwaal.net chatbox
  donderdag 3 juni 2004 @ 20:31:10 #140
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_19623895
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 19:11 schreef foksuk1981 het volgende:

[..]

Sommige mensen vinden korfbal gewoon echt heel leuk, maar durven het niet te zeggen, want dan gaan ze 'af' bij hun vriendjes.... of iets dergelijks.....

Dat kan je over elke sport wel zeggen, dus dat soort argumenten zijn non-argumenten.

Dat soort mensen mag je inderdaad tegen doen.
Some say in ice
pi_19628851
moet je nagaan... ik korfbal niet en vind het leuk haha
  vrijdag 4 juni 2004 @ 09:36:40 #142
72371 foksuk1981
Fokke vs Sukke
pi_19633035
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 23:43 schreef blablasjit het volgende:
moet je nagaan... ik korfbal niet en vind het leuk haha
En korfbal is oke, olee olee

Dwaal.net chatbox
pi_19633340
Ik heb ook 2 jaar gekorfbald and I'm proud of it! Iedereen loopt het wel af te zeiken, maar dat zijn gewoon meelopers die niks van de sport weten. Ik ben by no means een kakker en mijn teamgenoten waren dat ook niet. Bovendien heeft een gemengde sport als voordeel dat je er ook nog best leuke contacten aan over houdt
  vrijdag 4 juni 2004 @ 10:05:51 #144
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_19633369
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 10:03 schreef Bigs het volgende:
Ik heb ook 2 jaar gekorfbald and I'm proud of it! Iedereen loopt het wel af te zeiken, maar dat zijn gewoon meelopers die niks van de sport weten. Ik ben by no means een kakker en mijn teamgenoten waren dat ook niet. Bovendien heeft een gemengde sport als voordeel dat je er ook nog best leuke contacten aan over houdt
Idd! Ik ken mijn vriendin ook via de vereniging, mijn broer ook en dan nog zo 2 andere
  vrijdag 4 juni 2004 @ 10:19:01 #145
72371 foksuk1981
Fokke vs Sukke
pi_19633536
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 10:05 schreef WebForce het volgende:

[..]

Idd! Ik ken mijn vriendin ook via de vereniging, mijn broer ook en dan nog zo 2 andere
Bij ons op de vereninging lopen ook een heleboel 'korfbalstelletjes' rond....
Toch leuk om te zien dat door de sport, mensen naar elkaar toe groeien en dan uiteindelijk worden.

Ik ben ook geen kakker. Al denken veel mensen dat korfbal een kakkersport is ... Maar die mensen die kennen de korfbalkringen niet goed genoeg... Want het merendeel van de korfbal mensen is alles behalve kakker....
Dwaal.net chatbox
pi_19633648
mijn hele familie korfbalt haha en die zijn allemaal ook getrouwt nu met korfballers haha Ik word de eerste denk waarmee dat niet gaat gebeuren. Najah er moet in elke familie een buitenbeentje zijn
  vrijdag 4 juni 2004 @ 10:28:42 #147
72371 foksuk1981
Fokke vs Sukke
pi_19633673
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 10:27 schreef blablasjit het volgende:
mijn hele familie korfbalt haha en die zijn allemaal ook getrouwt nu met korfballers haha Ik word de eerste denk waarmee dat niet gaat gebeuren. Najah er moet in elke familie een buitenbeentje zijn
Trouwen ????
Dwaal.net chatbox
pi_19633713
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 10:28 schreef foksuk1981 het volgende:

[..]

Trouwen ????
nee
  vrijdag 4 juni 2004 @ 10:33:44 #149
72371 foksuk1981
Fokke vs Sukke
pi_19633737
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 10:32 schreef blablasjit het volgende:

[..]

nee

Gelukkig maar, ik dacht al bijna dat ik ook een 'korfbalstelletje' werd
Dwaal.net chatbox
pi_19633820
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 10:33 schreef foksuk1981 het volgende:

[..]

Gelukkig maar, ik dacht al bijna dat ik ook een 'korfbalstelletje' werd
haha jah stel je voor

haha wat was je naam ?
pi_19633834
steven.. jajah ik kijk nu al op je gebruikersnaam
  vrijdag 4 juni 2004 @ 10:44:25 #152
72371 foksuk1981
Fokke vs Sukke
pi_19633922
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 10:39 schreef blablasjit het volgende:
steven.. jajah ik kijk nu al op je gebruikersnaam
jah sonja (uit het gebruikersprofiel gevist ).
Dwaal.net chatbox
pi_19634064
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 10:44 schreef foksuk1981 het volgende:

[..]

jah sonja (uit het gebruikersprofiel gevist ).
is dat jah als in ik wil met je trouwen

okay we raken offtopic
  vrijdag 4 juni 2004 @ 10:57:39 #154
72371 foksuk1981
Fokke vs Sukke
pi_19634174
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 10:51 schreef blablasjit het volgende:

[..]

is dat jah als in ik wil met je trouwen

okay we raken offtopic
Eeeeuuhh jah

Volgens mij is dit alles behalve ontopic.....
* nog nooit in Rotterdam gekorfbalt heeft *
Ik zal het weer proberen on-topic te krijgen
Dwaal.net chatbox
pi_19634402
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 10:57 schreef foksuk1981 het volgende:

[..]

Eeeeuuhh jah

Volgens mij is dit alles behalve ontopic.....
* nog nooit in Rotterdam gekorfbalt heeft *
Ik zal het weer proberen on-topic te krijgen
heb jij nog nooit in Rotterdam of omgeving gekorfbalt?
  vrijdag 4 juni 2004 @ 11:09:49 #156
72371 foksuk1981
Fokke vs Sukke
pi_19634449
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 11:07 schreef blablasjit het volgende:

[..]

Eeeeuh..... neeej
Andere regio
Dwaal.net chatbox
pi_19634470
hehe waar ergens dan?
  vrijdag 4 juni 2004 @ 11:14:21 #158
72371 foksuk1981
Fokke vs Sukke
pi_19634567
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 11:10 schreef blablasjit het volgende:
hehe waar ergens dan?
Regio Oost
Ik ben woonachtig in het pittoreske Flevoland
Dwaal.net chatbox
pi_19634674
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 11:14 schreef foksuk1981 het volgende:

[..]

Regio Oost
Ik ben woonachtig in het pittoreske Flevoland
Najah gewoon ervoor zorgen dat je landelijk kan spelen hoofdklasse enzo haha
  vrijdag 4 juni 2004 @ 11:25:19 #160
72371 foksuk1981
Fokke vs Sukke
pi_19634809
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 11:19 schreef blablasjit het volgende:

[..]

Najah gewoon ervoor zorgen dat je landelijk kan spelen hoofdklasse enzo haha
Nou, dan moet ik wel heel erg mn best gaan doen
Misschien als scheidsrechter in de hoofdklasse fluiten, dat lijkt me wel wat
Dwaal.net chatbox
pi_19634931
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 11:07 schreef blablasjit het volgende:

[..]

* Wackyduck speelt bij Vitesse
pi_19635015
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 11:25 schreef foksuk1981 het volgende:

[..]

Nou, dan moet ik wel heel erg mn best gaan doen
Misschien als scheidsrechter in de hoofdklasse fluiten, dat lijkt me wel wat
fluitze misschien tot ooit!

* blablasjit speelde 12 jaartjes bij WION Rotjeknor
  vrijdag 4 juni 2004 @ 11:32:50 #163
72371 foksuk1981
Fokke vs Sukke
pi_19635026
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 11:29 schreef Wackyduck het volgende:

[..]

Wackyduck speelt bij Vitesse
* foksuk1981 speelt bij Exakwa (Lelystad)
Beetje uit de buurt van Rotterdam maar
Al kom ik wel es in Rotterdam, alleen niet voor korfbal
Dwaal.net chatbox
  vrijdag 4 juni 2004 @ 11:36:53 #164
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_19635129
Regio oost, hier. (JUKO, nieuwegein.)
Some say in ice
  vrijdag 4 juni 2004 @ 11:38:17 #165
72371 foksuk1981
Fokke vs Sukke
pi_19635172
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 11:36 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Regio oost, hier. (JUKO, nieuwegein.)
Tijd al niet meer tegen Juko gespeelt.....
Dwaal.net chatbox
pi_19635891
ook eens leuk om wat te horen van regio's waarvan je normaal nooit iets over hoort.
  vrijdag 4 juni 2004 @ 12:02:15 #167
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_19635894
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 11:38 schreef foksuk1981 het volgende:

[..]

Tijd al niet meer tegen Juko gespeelt.....
JUKO 1 moest tegen Exwava (spelling? ) 1 in de zaal.
Some say in ice
pi_19635902
hebben jullie weleems van WION gehoord?
pi_19635959
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 12:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

volgens mij zit ie in een vrienden team
  vrijdag 4 juni 2004 @ 12:04:37 #170
72371 foksuk1981
Fokke vs Sukke
pi_19635964
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 12:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Exakwa 1 moest inderdaad tegen Juko 1 in de zaal, helaas speelde ik toen niet met 1 mee......
Later in het seizoen mocht ik wel een keer met Exakwa 1 meedoen
Dwaal.net chatbox
  vrijdag 4 juni 2004 @ 12:05:55 #171
72371 foksuk1981
Fokke vs Sukke
pi_19635992
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 12:02 schreef blablasjit het volgende:
Ik heb wel eens van WION gehoord ja.... misschien zelfs wel een keer tegen gespeelt op een toernooi..... ooit een keer

En ik speel inderdaad in een vriendenteam, maar wanneer hogere teams verlegen zitten om spelers ben ik niet te beroerd om in te vallen natuurlijk
Dwaal.net chatbox
pi_19636693
haha hoger is altijd beter najah als het gezellig is dan
  vrijdag 4 juni 2004 @ 13:22:42 #173
72371 foksuk1981
Fokke vs Sukke
pi_19637759
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 12:34 schreef blablasjit het volgende:
haha hoger is altijd beter najah als het gezellig is dan
pcies... en voor een keer was het erg leuk invallen .
Maar gezeligheid vind ik wel heel belangrijk tijdens het sporten....
Dwaal.net chatbox
pi_19639324
gezelliheid brengt weer motivatie en goed teamspel... nou jah, in de meeste gevallen dan
  vrijdag 4 juni 2004 @ 14:40:56 #175
72371 foksuk1981
Fokke vs Sukke
pi_19639612
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 14:29 schreef blablasjit het volgende:
gezelliheid brengt weer motivatie en goed teamspel... nou jah, in de meeste gevallen dan
Het is een wonder als je bij ons in het team een goed teamspel ziet
Wij prutsen meestal de bal door de korf. Daardoor krijg je wel een hoog amusementsgehalte.
En dat is de kracht van ons team
Dwaal.net chatbox
pi_19639762
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 19:11 schreef foksuk1981 het volgende:

[..]

Ik vind korfbal ook heel erg leuk. En mijn vriendjes ook. Zelfs mijn vriendinnetjes vinden het heel leuk. Alleen dat zesje draaien heb ik nog moeite mee.

Wat vinden jullie; moeten dames onder de paal of mogen ze ook mee aanvallen?
pi_19639857
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 14:46 schreef Hans_en_Oscar het volgende:

[..]

Wat vinden jullie; moeten dames onder de paal of mogen ze ook mee aanvallen?
Ook aanvallen, bij ons zitten dames die de heren voorbij lopen
pi_19639943
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 12:02 schreef blablasjit het volgende:
Ja, een gast van WION A3 sloeg woensdag bijna zijn coach KO, toen hij uit het veld gestuurd werd.
pi_19640067
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 14:52 schreef Wackyduck het volgende:

[..]

Ja, een gast van WION A3 sloeg woensdag bijna zijn coach KO, toen hij uit het veld gestuurd werd.
hahaha weet je ook een naam....
  vrijdag 4 juni 2004 @ 15:14:49 #180
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_19640523
Ik speel slechts 4e klasse. (v/d 5.)

En er zijn dames die de heren voorbij lopen, in mijn team. Maar dat hangt natuurlijk wel weer van het soort speler af. Ik ben niet iemand die vaak scoort. (Toch wel 24 d'r in weten te prikken afgelopen seizoen. ) Maar ik houd het vak lekker draaiende. (En neem de strafworpen, als ik ergens goed in ben is het dat wel. 27 uit 28 is toch wel goed genoeg, niet? )

[ Bericht 0% gewijzigd door Legolas_Greenleaf op 04-06-2004 15:15:38 (Dan moet je wel het tagje afsluiten) ]
Some say in ice
pi_19640633
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 15:14 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik speel slechts 4e klasse. (v/d 5.)

En er zijn dames die de heren voorbij lopen, in mijn team. Maar dat hangt natuurlijk wel weer van het soort speler af. Ik ben niet iemand die vaak scoort. (Toch wel 24 d'r in weten te prikken afgelopen seizoen. ) Maar ik houd het vak lekker draaiende. (En neem de strafworpen, als ik ergens goed in ben is het dat wel. 27 uit 28 is toch wel goed genoeg, niet? )
inzicht/technisch stuur persoon dus?
  vrijdag 4 juni 2004 @ 15:22:48 #182
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_19640699
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 15:19 schreef blablasjit het volgende:

[..]

inzicht/technisch stuur persoon dus?
Zo kan je het ook zeggen.

Om m'n trainer te citeren:

"<mijn naam> is een dienende speler, hij houdt het vak draaiende, en geeft anderen de kans om te scoren"

Klopt ook wel, zolang ik ook m'n kansen kan meepikken. (Als ik er maar langs kom bij doorloopballen, die scoor ik ook vaak. )
Some say in ice
pi_19640792
afstandschoten ben ik fan van...van die mooie
  FOK!fotograaf vrijdag 4 juni 2004 @ 15:26:42 #184
73911 ultra_ivo
pi_19640807
Ik heb ook een aantal jaar gekorfbald. Was ene prima tijd, maar een teamsport is niet te combineren met veel reizen, dus maar overgestapt op fietsen. Ik speelde bij Trega, KCN en Kon. Gentse.
Veldkorfbal vond ik eigenlijk nog wel het mooist, vooral het middenvak. Kon je tenminste mooi stofzuigeren.

Ivo
  vrijdag 4 juni 2004 @ 15:34:04 #185
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_19641034
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 15:26 schreef blablasjit het volgende:
afstandschoten ben ik fan van...van die mooie
Ik kan van ver schieten, verste van m'n team, maar mikken is een 2e. (Al heb ik zo m'n kansjes. )
Some say in ice
pi_19641070
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 15:26 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik heb ook een aantal jaar gekorfbald. Was ene prima tijd, maar een teamsport is niet te combineren met veel reizen, dus maar overgestapt op fietsen. Ik speelde bij Trega, KCN en Kon. Gentse.
Veldkorfbal vond ik eigenlijk nog wel het mooist, vooral het middenvak. Kon je tenminste mooi stofzuigeren.

Ivo
3 vakken korfbal. das dan wel aan gehele tijd geleden. het jaar dat ik er op ben gegeaan is dat afgeschaft of een van de twee jaar erna. Ik kan me er ook niet meer veel van herinneren.
  vrijdag 4 juni 2004 @ 15:38:32 #187
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_19641154
Ik heb nooit 3 vakken korfbal gespeeld, maar ik zit er dan ook nog maar 6 jaar op.
Some say in ice
pi_19641262
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 15:38 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik heb nooit 3 vakken korfbal gespeeld, maar ik zit er dan ook nog maar 6 jaar op.
hihi dat is dan niet zo gek dat je het niet gespeeld hebt. Ik was te jong. speelde bij de welpen en de r-etjes. wat was eigenlijk die complete lijst van jong naar oud? weet iemand dat?

w, r, p, a & j. Daarna gewoon de senioren toch? ik ben eigenlijk alleen niet zeker van de a.. de rest was wel zo d8 ik! Maar corrigeer me gerust!
  vrijdag 4 juni 2004 @ 16:16:31 #189
72371 foksuk1981
Fokke vs Sukke
pi_19642254
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 15:42 schreef blablasjit het volgende:

[..]

hihi dat is dan niet zo gek dat je het niet gespeeld hebt. Ik was te jong. speelde bij de welpen en de r-etjes. wat was eigenlijk die complete lijst van jong naar oud? weet iemand dat?

w, r, p, a & j. Daarna gewoon de senioren toch? ik ben eigenlijk alleen niet zeker van de a.. de rest was wel zo d8 ik! Maar corrigeer me gerust!
w - tegenwoordig f-jes
r - tegenwoordig e-tjes
p - tegenwoordig d-tjes
c - tegenwoordig c-tjes
b - tegenwoordig nog steeds b
a - tegenwoordig a
j - tegenwoordig ook a of senioren (ligt aan de leeftijd).
s - senioren (maar das nog steeds zo)

Ik heb nog 1x met 3 vakken mee mogen doen, mocht ik hoger invallen. Ik snapte helemaal niets van het draaien na de doelpunten

Zelf ben ik een speler die 'de motor van het vak' is, maar ook aardig kan scoren (45 doelpuntjes dit seizoen is niet onaardig), aardig kan aangeven en heel vrij denkt over het spelletje. Er is maar 1 systeem en das GEEN systeem .... Dat was de motto van ons team dat 7e (en tevens laagste) klasse speelde......
Dwaal.net chatbox
pi_19642486
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 16:16 schreef foksuk1981 het volgende:

[..]

w - tegenwoordig f-jes
r - tegenwoordig e-tjes
p - tegenwoordig d-tjes
c - tegenwoordig c-tjes
b - tegenwoordig nog steeds b
a - tegenwoordig a
j - tegenwoordig ook a of senioren (ligt aan de leeftijd).
s - senioren (maar das nog steeds zo)

Ik heb nog 1x met 3 vakken mee mogen doen, mocht ik hoger invallen. Ik snapte helemaal niets van het draaien na de doelpunten

Zelf ben ik een speler die 'de motor van het vak' is, maar ook aardig kan scoren (45 doelpuntjes dit seizoen is niet onaardig), aardig kan aangeven en heel vrij denkt over het spelletje. Er is maar 1 systeem en das GEEN systeem .... Dat was de motto van ons team dat 7e (en tevens laagste) klasse speelde......
die cba klopt volgens mij niet hoor... want ik weet zeker dat er een leeftijds catogorie extra bij was gekomen met die nieuwe huidige indeling. volgens mij klopt ie bahalve de c....

De j was echt junioren 18-22 d8 ik...
maar ik was toen 5 en 6 en misschien 7 maar d8 het niet. in de tijd dus uhm tjah. ikk kan het me ook niet meer goed herinneren bahelve dat ik als welp heel vaak met de r mee mocht doen zowel r1 als r2.. en dat vnd ik tof nu denk ik... ach ik had toen zin om te spelen en ze hadden me nodig. maar met al die kleintjes word tegenwoordig gewisseld als ze maar kunnen gooien en vangen en een beetje het spelletje onder de knie hebben.
  vrijdag 4 juni 2004 @ 20:04:23 #191
72371 foksuk1981
Fokke vs Sukke
pi_19647673
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 16:25 schreef blablasjit het volgende:

[..]

die cba klopt volgens mij niet hoor... want ik weet zeker dat er een leeftijds catogorie extra bij was gekomen met die nieuwe huidige indeling. volgens mij klopt ie bahalve de c....

De j was echt junioren 18-22 d8 ik...
maar ik was toen 5 en 6 en misschien 7 maar d8 het niet. in de tijd dus uhm tjah. ikk kan het me ook niet meer goed herinneren bahelve dat ik als welp heel vaak met de r mee mocht doen zowel r1 als r2.. en dat vnd ik tof nu denk ik... ach ik had toen zin om te spelen en ze hadden me nodig. maar met al die kleintjes word tegenwoordig gewisseld als ze maar kunnen gooien en vangen en een beetje het spelletje onder de knie hebben.
Ik weet het ook niet meer precies..... Er is best wel wat veranderd sinds die tijd....
En toch ben ik na al die jaren nog steeds met plezier aan het ballen......
misschien wil blablasjit wel bij foksuk1981 in het team komen ballen .....
we kunnen nog wel wat vrouwkracht gebruiken
Dwaal.net chatbox
pi_19651611
nou uhm ik zit al een half jaar thuis met een gescheurde meniscus en moet nog geopereerd worden! ennuh als uh jij wat dichter bij rotterdam komt wonen hmmz alleen 2 keer per jaar kan ik dan meedoen. 2x een verjaardag in Almere per jaar..
  maandag 7 juni 2004 @ 08:48:53 #193
72371 foksuk1981
Fokke vs Sukke
pi_19697797
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 22:49 schreef blablasjit het volgende:
nou uhm ik zit al een half jaar thuis met een gescheurde meniscus en moet nog geopereerd worden! ennuh als uh jij wat dichter bij rotterdam komt wonen hmmz alleen 2 keer per jaar kan ik dan meedoen. 2x een verjaardag in Almere per jaar..
Ik dichter bij Rotterdam kom wonen ?? Als jij nou gewoon dichter bij mij komt wonen ..... Das makkelijker voor mij .
En 2x per jaar meedoen is ook voldoende hoor...... .

Wel minder van je meniscus...... Maar ik wil je wel door het veld heen dragen hoor .
Al enig idee wanneer je er aan geholpen gaat worden ??
Dwaal.net chatbox
pi_19698390
En gaan er nog mensen 26 juni naar het FLUKS Beachkorfbal toernooi?
  maandag 7 juni 2004 @ 10:38:32 #195
72371 foksuk1981
Fokke vs Sukke
pi_19699566
het staat wel in mijn agenda, maar hoogstwaarschijnlijk kan ik er niet heen, in verband met de voorbereiding op mijn korte vakantie.
Wel jammer, maar ja, het is niet anders..... Vanavond eerst het schoolkorfbaltoernooi in Lelystad.
Dat is altijd zeer gezellig met zo'n 700 leerlingen van de basisscholen.
Dwaal.net chatbox
pi_19703060
quote:
Op maandag 7 juni 2004 08:48 schreef foksuk1981 het volgende:

[..]

Ik dichter bij Rotterdam kom wonen ?? Als jij nou gewoon dichter bij mij komt wonen ..... Das makkelijker voor mij .
En 2x per jaar meedoen is ook voldoende hoor...... .

Wel minder van je meniscus...... Maar ik wil je wel door het veld heen dragen hoor .
Al enig idee wanneer je er aan geholpen gaat worden ??
haha nee ik moet te veel opgeven voor korfbal dan haha. Ik blijf hier lekker in Rotjeknor vertoefen.
over precies 1 week word ik geholpen... MRI scan denk.
pi_19703114
quote:
Op maandag 7 juni 2004 10:38 schreef foksuk1981 het volgende:
het staat wel in mijn agenda, maar hoogstwaarschijnlijk kan ik er niet heen, in verband met de voorbereiding op mijn korte vakantie.
Wel jammer, maar ja, het is niet anders..... Vanavond eerst het schoolkorfbaltoernooi in Lelystad.
Dat is altijd zeer gezellig met zo'n 700 leerlingen van de basisscholen.
ow schoolkorfbal

haha in mijn basisschool tijd hadden we altijd twee teams die meededen... haha team 1 bestond uit 8 wion spelende kinderen. en team 2 uit niet kofbal spelende kinderen... Wat hadden wij toch veel bekers En ik speelde als groep 5-er met de groep 7/8 ers mee hahaaha
pi_19703379
quote:
Op maandag 7 juni 2004 10:38 schreef foksuk1981 het volgende:
Ben je er wel eens heen geweest? En kan je me vertellen hoe het is dat beachkorbal?
  maandag 7 juni 2004 @ 13:33:41 #199
72371 foksuk1981
Fokke vs Sukke
pi_19703687
quote:
Op maandag 7 juni 2004 13:20 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Ben je er wel eens heen geweest? En kan je me vertellen hoe het is dat beachkorbal?
Nee.. ik ben er nog nooit geweest, daarom wilde ik er ook heen gaan. Het lijkt me wel eens leuk om te zien. Het schijnt een stuk intensiever te zijn dan een normaal spelletje korfbal in ieder geval.
Dwaal.net chatbox
  maandag 7 juni 2004 @ 13:38:32 #200
72371 foksuk1981
Fokke vs Sukke
pi_19703839
quote:
Op maandag 7 juni 2004 13:07 schreef blablasjit het volgende:

[..]

ow schoolkorfbal

haha in mijn basisschool tijd hadden we altijd twee teams die meededen... haha team 1 bestond uit 8 wion spelende kinderen. en team 2 uit niet kofbal spelende kinderen... Wat hadden wij toch veel bekers En ik speelde als groep 5-er met de groep 7/8 ers mee hahaaha
Jammer dat je in Rotjeknor blijft vertoeven .....
Hou me een beetje op de hoogte van je 'revalidatie-proces'.

Vorig jaar zat ik nog in de organisatie van het schoolkorfbaltoernooi. Maar dit jaar kwam dat niet echt uit met mijn werk.
Wij hebben een regel: Er mogen maar 2 korfballende kinderen per team in een wedstrijd mee doen... Dit om 'oneerlijke' partijen te voorkomen....
En omdat Lelystad maar 1 korfbalvereniging heeft is dat redelijk makkelijk te controleren.
Het zal mij benieuwen hoe het dit jaar geregeld is. Maar dat zie ik vanavond wel.
Dwaal.net chatbox
pi_19704017
quote:
Op maandag 7 juni 2004 13:38 schreef foksuk1981 het volgende:

[..]

Jammer dat je in Rotjeknor blijft vertoeven .....
Hou me een beetje op de hoogte van je 'revalidatie-proces'.

Vorig jaar zat ik nog in de organisatie van het schoolkorfbaltoernooi. Maar dit jaar kwam dat niet echt uit met mijn werk.
Wij hebben een regel: Er mogen maar 2 korfballende kinderen per team in een wedstrijd mee doen... Dit om 'oneerlijke' partijen te voorkomen....
En omdat Lelystad maar 1 korfbalvereniging heeft is dat redelijk makkelijk te controleren.
Het zal mij benieuwen hoe het dit jaar geregeld is. Maar dat zie ik vanavond wel.
er waren wel meer scholen die dat deden met korfballende kids.. maar meestal hadden die geen team compleet... stuk of 4-6... en dat overtref je wel met een vol team van 8 waarvan er in ieder geval 4-6 hoofdklasse van speelde enzo was altijd heel eerlijk
  maandag 7 juni 2004 @ 13:47:22 #202
72371 foksuk1981
Fokke vs Sukke
pi_19704052
quote:
Op maandag 7 juni 2004 13:45 schreef blablasjit het volgende:

[..]

er waren wel meer scholen die dat deden met korfballende kids.. maar meestal hadden die geen team compleet... stuk of 4-6... en dat overtref je wel met een vol team van 8 waarvan er in ieder geval 4-6 hoofdklasse van speelde enzo was altijd heel eerlijk
Zo lang het eerlijk is in jouw voordeel dat is het altijd eerlijk .....
Dwaal.net chatbox
pi_19705174
quote:
Op maandag 7 juni 2004 13:47 schreef foksuk1981 het volgende:

[..]

Zo lang het eerlijk is in jouw voordeel dat is het altijd eerlijk .....
precies
  maandag 7 juni 2004 @ 16:19:47 #204
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_19705211
Hmm, net via de mail (omdat ik er vanavond op trainen niet ben) de indeling voor volgend seizoen gekregen, ben er niet blij mee.
Some say in ice
pi_19705256
quote:
Op maandag 7 juni 2004 16:19 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Hmm, net via de mail (omdat ik er vanavond op trainen niet ben) de indeling voor volgend seizoen gekregen, ben er niet blij mee.
Auw....laag team? slecht team?
  maandag 7 juni 2004 @ 16:29:02 #206
72371 foksuk1981
Fokke vs Sukke
pi_19705476
quote:
Op maandag 7 juni 2004 16:19 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Das minder,
Volgende week worden hier de 'voorlopige' indelingen bekend gemaakt.
Ik zie het wel.

Succes Legolas !!!!!
Dwaal.net chatbox
  maandag 7 juni 2004 @ 16:30:29 #207
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_19705517
quote:
Op maandag 7 juni 2004 16:21 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Auw....laag team? slecht team?
2 dingen, het loopt niet goed, de heren hebben al meerdere malen geklaagd over de instelling van de dames. (Weglopen _in_ het veld tijdens een wedstrijd.)

En de beste uit het team moet weg, een enorm gemis, aangezien hij erg goed was in rust houden in een vak, zelfde type speler als ik. En daar hebben we er nu geen 2 meer van. Dus dat kan nog wat minder aflopen.

En hij is de enige die weggaat, dus we zitten nu met 8, wat genoeg is, maar ook elke wedstrijd een dame als heer oplevert. (5 dames 3 heren)
Some say in ice
  maandag 7 juni 2004 @ 16:34:40 #208
72371 foksuk1981
Fokke vs Sukke
pi_19705622
quote:
Op maandag 7 juni 2004 16:17 schreef blablasjit het volgende:

[..]

precies
* foksuk1981 geeft al het voordeel aan blablasjit
Dwaal.net chatbox
pi_19705649
ow wat ben ik blij dat ik van die nieuwe seizoen indeling af ben! dat is echt het grpptste minpunt van korfbal... vooral met selecties... de gehele zomer zorgen maken om de selectie trainingen in augustus...
pi_19707268
quote:
Op maandag 7 juni 2004 16:30 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

En hij is de enige die weggaat, dus we zitten nu met 8, wat genoeg is, maar ook elke wedstrijd een dame als heer oplevert. (5 dames 3 heren)
Sorry, maar dan zou ik toch echt niet gaan spelen
pi_19707300
quote:
Op maandag 7 juni 2004 16:35 schreef blablasjit het volgende:
ow wat ben ik blij dat ik van die nieuwe seizoen indeling af ben! dat is echt het grpptste minpunt van korfbal... vooral met selecties... de gehele zomer zorgen maken om de selectie trainingen in augustus...
Ik zat in de A1, heb al vele wedstrijden meegespeeld met het 1e, maar ze wilen me nu eerst in het 2e hebben om me nog wat dingen bij te leren. Dus ik weet eigeniljk ook al waar ik aan toe ben. Gelukkig
  maandag 7 juni 2004 @ 17:53:10 #212
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_19707538
quote:
Op maandag 7 juni 2004 17:43 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Sorry, maar dan zou ik toch echt niet gaan spelen
Ik wel, maar niet van harte.

Hoop wel dat ik word opgeroepen voor de A3 etc als er een heer niet is. Ik ben waarschijnlijk wel de beste van het stel. (Niet om op te scheppen, maar de 2e heer die mist doorloopballen enorm vaak, en de 3e is nog maar 13, en die legt het fysiek gewoon af tegen 16 jarigen.)
Some say in ice
pi_19711781
quote:
Op maandag 7 juni 2004 17:53 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Ik wel, maar niet van harte.

Hoop wel dat ik word opgeroepen voor de A3 etc als er een heer niet is. Ik ben waarschijnlijk wel de beste van het stel. (Niet om op te scheppen, maar de 2e heer die mist doorloopballen enorm vaak, en de 3e is nog maar 13, en die legt het fysiek gewoon af tegen 16 jarigen.)
Nouwuh veel plezeier er mee
pi_19714625
quote:
Op maandag 7 juni 2004 16:34 schreef foksuk1981 het volgende:

[..]

* blablasjit geeft al het voordeel aan blablasjit
jajah het waren goede tijden
  maandag 7 juni 2004 @ 22:31:17 #215
72371 foksuk1981
Fokke vs Sukke
pi_19714929
quote:
Op maandag 7 juni 2004 22:22 schreef blablasjit het volgende:

[..]

jajah het waren goede tijden
Die goede tijden komen wel weer.....
Want na regen komt zonneschijn
Dwaal.net chatbox
pi_19724509
quote:
Op maandag 7 juni 2004 22:31 schreef foksuk1981 het volgende:

[..]

Die goede tijden komen wel weer.....
Want na regen komt zonneschijn
alleen zijn die goede tijden niet meer met korfbal terug te krijgen voor mij...
  dinsdag 8 juni 2004 @ 13:04:22 #217
72371 foksuk1981
Fokke vs Sukke
pi_19725144
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 12:37 schreef blablasjit het volgende:

[..]

alleen zijn die goede tijden niet meer met korfbal terug te krijgen voor mij...
Misschien niet meer met korfbal, maar nog wel met genoeg andere dingen natuurlijk .
Dwaal.net chatbox
  dinsdag 8 juni 2004 @ 13:23:40 #218
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_19725634
Ik ga gewoon lekker veel trainen, en m'n teamgenoten even een poepie laten ruiken, lekker beter worden
Some say in ice
  dinsdag 8 juni 2004 @ 13:25:57 #219
72371 foksuk1981
Fokke vs Sukke
pi_19725706
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 13:23 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik ga gewoon lekker veel trainen, en m'n teamgenoten even een poepie laten ruiken, lekker beter worden
Das de beste manier om te laten zien dat je WEL kan korfballen.....
Heb ik ook gedaan dit seizoen..... Dat resulteerde erin dat ik vaker met hogere ploegen mee mocht.
Dwaal.net chatbox
  dinsdag 8 juni 2004 @ 13:29:21 #220
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_19725818
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 13:25 schreef foksuk1981 het volgende:

[..]

Das de beste manier om te laten zien dat je WEL kan korfballen.....
Heb ik ook gedaan dit seizoen..... Dat resulteerde erin dat ik vaker met hogere ploegen mee mocht.
Some say in ice
  dinsdag 8 juni 2004 @ 13:38:09 #221
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_19726068
De concept-indelingen staan online, ik speel 2 keer 4e klasse.

Op het veld tegen:

SGV B2
Ter Leede B1
VIKO B2

Waar komt ter Leede vandaan?

In de zaal, naast deze 3 eerder genoemde:

Dalto B2 (Dat die B2 4e klasse speelt, ze hebben 7 Senioren teams. )
Victum B4 (Dit heb ik eerder gezien, ben Victum dit seizoen al 4 keer tegengekomen, 2 keer de B4 en 2 keer de B3. De 2e wedstrijd tegen de B4 wonnen we met 16-3, met 4 doelpunten van ondergetekende)
Tiel B3 (Tiel, die weg kan ik onderhand al dromen, net zoals SKF. )
Some say in ice
  dinsdag 8 juni 2004 @ 13:50:21 #222
72371 foksuk1981
Fokke vs Sukke
pi_19726387
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 13:38 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
De concept-indelingen staan online, ik speel 2 keer 4e klasse.

Op het veld tegen:

SGV B2
Ter Leede B1
VIKO B2

Waar komt ter Leede vandaan?

In de zaal, naast deze 3 eerder genoemde:

Dalto B2 (Dat die B2 4e klasse speelt, ze hebben 7 Senioren teams. )
Victum B4 (Dit heb ik eerder gezien, ben Victum dit seizoen al 4 keer tegengekomen, 2 keer de B4 en 2 keer de B3. De 2e wedstrijd tegen de B4 wonnen we met 16-3, met 4 doelpunten van ondergetekende)
Tiel B3 (Tiel, die weg kan ik onderhand al dromen, net zoals SKF. )
Ter leede komt uit Leerdam..... Net even opgezocht op www.oost.knkv.nl (de brakke site van de korfbalbond )

Als ik in hetzelfde team blijf zitten als vorig seizoen zou ik tegen ASVD 7, Hellas '63 4 en MIA 5 moeten spelen..... De 1e 2 heb ik afgelopen seizoen ook al tegen gespeeld..... ASVD (3x gewonnen en 1x gelijk) en Hellas 2x gewonnen. MIA (Amersfoort) is voor mij totaal onbekend.

In de zaal zouden we tegen (dan worden we ipv Exakwa S4 - Exakwa S5):
ASVD/Syconos 7
Ermelo 4
Hellas '63 5
Huizen 5
Rood-Wit 3
Sparta Nijkerk 7

moeten spelen, waarbij ik me kan herinneren van afgelopen seizoen dat het tegen (en bij) Ermelo best wel rellen met de scheidsrechter was.
Dwaal.net chatbox
  dinsdag 8 juni 2004 @ 13:52:02 #223
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_19726426
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 13:50 schreef foksuk1981 het volgende:

[..]

Ter leede komt uit Leerdam..... Net even opgezocht op www.oost.knkv.nl (de brakke site van de korfbalbond )

Als ik in hetzelfde team blijf zitten als vorig seizoen zou ik tegen ASVD 7, Hellas '63 4 en MIA 5 moeten spelen..... De 1e 2 heb ik afgelopen seizoen ook al tegen gespeeld..... ASVD (3x gewonnen en 1x gelijk) en Hellas 2x gewonnen. MIA (Amersfoort) is voor mij totaal onbekend.
Dank.

Dat is dus de andere kant op. (Normaal blijf ik boven de lek)

Nu 3 keer onder de Lek.
Some say in ice
  dinsdag 8 juni 2004 @ 13:55:41 #224
72371 foksuk1981
Fokke vs Sukke
pi_19726516
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 13:52 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Dank.

Dat is dus de andere kant op. (Normaal blijf ik boven de lek)

Nu 3 keer onder de Lek.
Tegen Victum en SKF heb ik ook vaak gespeeld. Afgelopen seizoen nog tegen Victum. De weg naar Veenendaal is inmiddels wel blind te vinden ja
Dwaal.net chatbox
  dinsdag 8 juni 2004 @ 13:59:15 #225
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_19726623
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 13:55 schreef foksuk1981 het volgende:

[..]

Tegen Victum en SKF heb ik ook vaak gespeeld. Afgelopen seizoen nog tegen Victum. De weg naar Veenendaal is inmiddels wel blind te vinden ja
Victum anders ook wel.

En Minerva al helemaal.
Some say in ice
  dinsdag 8 juni 2004 @ 14:02:52 #226
72371 foksuk1981
Fokke vs Sukke
pi_19726720
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 13:59 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Victum anders ook wel.

En Minerva al helemaal.
Dat heb ik met ASVD (Dronten), Unitas (Harderwijk), Dindoa (Ermelo), De Meeuwen (Putten), Dos Kampen........ Dat zijn verenigingen die elkaar steeds weer tegen komen.... Op een gegeven moment ook niet meer leuk
Dwaal.net chatbox
  dinsdag 8 juni 2004 @ 14:03:45 #227
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_19726743
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 14:02 schreef foksuk1981 het volgende:

[..]

Dat heb ik met ASVD (Dronten), Unitas (Harderwijk), Dindoa (Ermelo), De Meeuwen (Putten), Dos Kampen........ Dat zijn verenigingen die elkaar steeds weer tegen komen.... Op een gegeven moment ook niet meer leuk
Ik heb buiten gym bij het veld van Minerva.

Die hebben btw geen clubhuis, maar een clubkrot.
Some say in ice
  dinsdag 8 juni 2004 @ 14:06:13 #228
72371 foksuk1981
Fokke vs Sukke
pi_19726825
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 14:03 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Ik heb buiten gym bij het veld van Minerva.

Die hebben btw geen clubhuis, maar een clubkrot.
Net als D'Ommerdieck..... Die hebben ook een keetje staan wat voor clubhuis door moet gaan
Even om mn geheugen op te frissen.... Waar speelde je ook alweer ???
Dwaal.net chatbox
  dinsdag 8 juni 2004 @ 14:08:49 #229
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_19726898
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 14:06 schreef foksuk1981 het volgende:

[..]

Net als D'Ommerdieck..... Die hebben ook een keetje staan wat voor clubhuis door moet gaan
De andere Nieuwegeinse club, JUKO.
Some say in ice
  dinsdag 8 juni 2004 @ 14:16:10 #230
72371 foksuk1981
Fokke vs Sukke
pi_19727100
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 14:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

De andere Nieuwegeinse club, JUKO.
Heel lang geleden een oefenwedstrijd tegen gespeeld.....
In de laatste minuut vroeg ik aan de scheidsrechter: hoelang is het nog spelen ???
Die zei: iets minder dan een minuut......
Ik: Oh, dan schiet ik hem er nog wel even in.

En inderdaad..... Ik schoot hem er nog even in
Dwaal.net chatbox
pi_19727175
Waar kani k de nieuwe indelingen vinden voor het veld/zaal? Want op de site van KNKV staat nog helemaal niets bij Noord West
  dinsdag 8 juni 2004 @ 14:19:34 #232
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_19727196
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 14:16 schreef foksuk1981 het volgende:

[..]

Heel lang geleden een oefenwedstrijd tegen gespeeld.....
In de laatste minuut vroeg ik aan de scheidsrechter: hoelang is het nog spelen ???
Die zei: iets minder dan een minuut......
Ik: Oh, dan schiet ik hem er nog wel even in.

En inderdaad..... Ik schoot hem er nog even in
Some say in ice
  dinsdag 8 juni 2004 @ 14:20:08 #233
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_19727208
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 14:18 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Waar kani k de nieuwe indelingen vinden voor het veld/zaal? Want op de site van KNKV staat nog helemaal niets bij Noord West
Ik kwam er achter via het JUKO forum, aangezien daar de concept-indeling stond voor het 1e/2e.
Some say in ice
pi_19727224
En dit formulier heb ik een jaar geleden helaas moeten invullen: http://www.noordwest.knkv(...)n/Strafformulier.pdf schaam me er nog steeds voor
  dinsdag 8 juni 2004 @ 14:22:22 #235
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_19727277
Wat had je dan gedaan?
Some say in ice
pi_19727359
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 14:22 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Wat had je dan gedaan?
Het is niet zo fijn als je tegen een tegenstander speelt die nog alcohol in hun bloed hadden. Moest invallen in de A2. Tegenstanders gaven dus de hele tijd tikken in je rug als je de bal ving, en vielen expres tegen je aan, heel intimiderend. Toen op een gegeven moment vang ik af en heb ik de bal. wat doet mijn tegenstander die valt en klemt zich (letterlijk) vast aan mijn been. Toen heb ik zeg maar een beweging gemakt met mijn been dat hij moest loslaten (de scheids zei een trapbeweging) en toen kreeg ik rood. Coach van hun kwam kwaad op me af rennen, toen naar kleedkamer gegaan en daar heel kwaad geworden. Tsjaa, maar wel een rode kaart aan je broek + 2/3 wedstrijden schorsing.
  dinsdag 8 juni 2004 @ 14:25:31 #237
72371 foksuk1981
Fokke vs Sukke
pi_19727370
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 14:20 schreef tongytongylickylicky het volgende:
En dit formulier heb ik een jaar geleden helaas moeten invullen: http://www.noordwest.knkv(...)n/Strafformulier.pdf schaam me er nog steeds voor
De conceptindelingen van district Oost staan wel al op de KNKV site. Dus die van Noord West zouden ook binnenkort online moeten staan....

Als scheids heb ik dat formulier afgelopen seizoen maar 1x hoeven in te vullen..... Toen een coach een 'zeer grove belediging' maakte... Heb ik hem meteen rood gegeven.... Kreeg ik later een brief van de tuchtcommissie dat ik daar geel voor had moeten geven..... Het is heel simpel: ik laat mij (en zeker niet mn familie) zwart maken door een coach.... Daar staat 1 straf op: ROOD.

Wel 4 gele kaarten gegeven dit seizoen, maar ach, daar hoef je alleen maar een klein formulier / postkaartje voor in te vullen.
Dwaal.net chatbox
pi_19727414
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 14:25 schreef foksuk1981 het volgende:

[..]
Als scheids heb ik dat formulier afgelopen seizoen maar 1x hoeven in te vullen..... Toen een coach een 'zeer grove belediging' maakte... Heb ik hem meteen rood gegeven.... Kreeg ik later een brief van de tuchtcommissie dat ik daar geel voor had moeten geven..... Het is heel simpel: ik laat mij (en zeker niet mn familie) zwart maken door een coach.... Daar staat 1 straf op: ROOD.
Geef ik je groot gelijk in. Als ik hoor wat er soms van buiten de lijen allemaal geschreeuwd/gescholden word richting o.a. de scheids niet normaal (en zeker niet hier in omgeving den-haag )
  dinsdag 8 juni 2004 @ 14:27:11 #239
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_19727430
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 14:06 schreef foksuk1981 het volgende:

[..]

D'Ommerdieck, bestaat dat nog?

* Tjabbo heeft hoofdklasse gespeeld bij Top Vroomshoop. wereldtijd gehad.
  dinsdag 8 juni 2004 @ 14:29:11 #240
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_19727480
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 14:25 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Het is niet zo fijn als je tegen een tegenstander speelt die nog alcohol in hun bloed hadden. Moest invallen in de A2. Tegenstanders gaven dus de hele tijd tikken in je rug als je de bal ving, en vielen expres tegen je aan, heel intimiderend. Toen op een gegeven moment vang ik af en heb ik de bal. wat doet mijn tegenstander die valt en klemt zich (letterlijk) vast aan mijn been. Toen heb ik zeg maar een beweging gemakt met mijn been dat hij moest loslaten (de scheids zei een trapbeweging) en toen kreeg ik rood. Coach van hun kwam kwaad op me af rennen, toen naar kleedkamer gegaan en daar heel kwaad geworden. Tsjaa, maar wel een rode kaart aan je broek + 2/3 wedstrijden schorsing.
Ik zou dan eerst netjes vragen of hij los wil laten, luid en duidelijk, zodat de coach het ook kan horen, en de scheids ook, zodat de andere lekker de pineut is. (Hopelijk een stip, die ik zelf mag nemen. )

Waaruit scoren jullie het meest? En dan heb ik het niet over in de wedstrijd (mag wel natuurlijk.) maar gewoon, waar scoren jullie de meeste doelpunten uit?
Some say in ice
  dinsdag 8 juni 2004 @ 14:29:17 #241
72371 foksuk1981
Fokke vs Sukke
pi_19727483
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 14:26 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Geef ik je groot gelijk in. Als ik hoor wat er soms van buiten de lijen allemaal geschreeuwd/gescholden word richting o.a. de scheids niet normaal (en zeker niet hier in omgeving den-haag )
Vaak krijg je (ik tenminste wel) tijdens de wedstrijd wat commentaar (geen erge dingen hoor zoals beledigingen).... En na de wedstrijd (ook al heeft de ploeg verloren) krijg je te horen dat je een puike wedstrijd hebt gefloten. Dit gebeurd vooral bij supporters.....

Raar volk die supporters
Dwaal.net chatbox
  dinsdag 8 juni 2004 @ 14:30:37 #242
72371 foksuk1981
Fokke vs Sukke
pi_19727525
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 14:27 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

D'Ommerdieck, bestaat dat nog?

* foksuk1981 heeft hoofdklasse gespeeld bij Top Vroomshoop. wereldtijd gehad.
Jah, omkleden bij de voetballers en dan 750 meter naar het veld toe lopen. Daar op een koeienveldje je wedstrijd spelen en dan weer terug.
Dwaal.net chatbox
pi_19727540
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 14:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Ik zou dan eerst netjes vragen of hij los wil laten, luid en duidelijk, zodat de coach het ook kan horen, en de scheids ook, zodat de andere lekker de pineut is. (Hopelijk een stip, die ik zelf mag nemen. )
Ik stond in de verdediging
  dinsdag 8 juni 2004 @ 14:31:04 #244
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_19727541
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 14:30 schreef foksuk1981 het volgende:

[..]

Jah, omkleden bij de voetballers en dan 750 meter naar het veld toe lopen. Daar op een koeienveldje je wedstrijd spelen en dan weer terug.
ja en intussen je enkels breken in al die kuilen.
  dinsdag 8 juni 2004 @ 14:31:16 #245
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_19727548
Ik zat btw een keer te kijken bij de A3, en de coach van de tegenstander had constant commentaar op de scheids, tot vervelens aan toe, en toen mocht hij eens even de tribune op. Dat was btw bij de strengste, maar beste scheids die ik ooit heb gehad.
Some say in ice
pi_19727554
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 14:31 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

ja en intussen je enkels breken in al die kuilen.
Hahahhahha
  dinsdag 8 juni 2004 @ 14:31:49 #247
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_19727562
quote:

[..]

. (Hopelijk een stip, die ik zelf mag nemen. )
zelf de stip nemen is een doodzonde, dat weet je he
  dinsdag 8 juni 2004 @ 14:31:52 #248
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_19727564
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 14:31 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Ik stond in de verdediging
Tja.

Een keertje theatraal vallen en heel hard au roepen doen ook wonderen.
Some say in ice
pi_19727587
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 14:31 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik zat btw een keer te kijken bij de A3, en de coach van de tegenstander had constant commentaar op de scheids, tot vervelens aan toe, en toen mocht hij eens even de tribune op. Dat was btw bij de strengste, maar beste scheids die ik ooit heb gehad.
Ook weleens een scheids gehad die de wedstrijd stopte naar de toeschouwer toeliep en zei: nou (bij naam, hij kende de toeschouwer) fluit jij maar verder. Toen werd die toeschouwer heel hard uitgelachen
  dinsdag 8 juni 2004 @ 14:32:38 #250
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_19727592
quote:

[..]

Tja.

had jij niet beter kunnen gaan voetballen
  dinsdag 8 juni 2004 @ 14:32:56 #251
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_19727603
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 14:31 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

zelf de stip nemen is een doodzonde, dat weet je he
Who gives a damn, ben verreweg de beste uit mijn team in stippen.
Some say in ice
  dinsdag 8 juni 2004 @ 14:33:11 #252
72371 foksuk1981
Fokke vs Sukke
pi_19727612
quote:

[..]

Waaruit scoren jullie het meest? En dan heb ik het niet over in de wedstrijd (mag wel natuurlijk.) maar gewoon, waar scoren jullie de meeste doelpunten uit?
* foksuk1981 scoort het meeste uit kansjes onder de korf (meestal meteen na het afvangen) en daarna uit strafworpen, dan afstandschoten, dan doorloopballen, dan vrije ballen, dan uitwijkballen.

Als de categorie 'vage doelpunten' ook meedoet dan komt die na de doorloopballen
Dwaal.net chatbox
pi_19727616
quote:

[..]

Tja.

Na die trap was er ook een wonder dat hij die gozer stil was en de wedstrijd met veel pijn uit heeft meoten spelen
  dinsdag 8 juni 2004 @ 14:34:35 #254
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_19727647
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 14:33 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Na die trap was er ook een wonder dat hij die gozer stil was en de wedstrijd met veel pijn uit heeft meoten spelen
mooier is tijdens blok zetten even de paal beetpakken en dan keihard trekken zodat je tegenstander geplet wordt tussen jou en de paal.

Regelmatig gedaan
pi_19727654
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 14:33 schreef foksuk1981 het volgende:

[..]

* tongytongylickylicky scoort het meeste uit kansjes onder de korf (meestal meteen na het afvangen) en daarna uit strafworpen, dan afstandschoten, dan doorloopballen, dan vrije ballen, dan uitwijkballen.

Als de categorie 'vage doelpunten' ook meedoet dan komt die na de doorloopballen
STippen MOET ik nemen, ben nogal lang. En ik ga meestal voor de mooie/sneaky balletjes, opeens een bal snel aangespeeld krijgen terwijl je langzaam naar de bal loopt en natuurlijk de doorloopjes (met basketbal acties/ 1 hand enzo) en op toernooi natuurlijk strafworp met 1 hand nemen
pi_19727665
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 14:34 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

mooier is tijdens blok zetten even de paal beetpakken en dan keihard trekken zodat je tegenstander geplet wordt tussen jou en de paal.

Regelmatig gedaan
haaahaha :')

Heb ik ook weleens gedaan, maar ja dan willen ze altijd meer
  dinsdag 8 juni 2004 @ 14:35:14 #257
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_19727668
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 14:32 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

had jij niet beter kunnen gaan voetballen
Nee, kan niet voetballen.

En ik kan dat alleen op het veld, uit, uithalen, aangezien wij op kunstgras spelen. Niet dat ik het zo vaak nodig heb, ik heb slechts aan 1 ploeg een hekel, dus.

Niet leuk om op te vallen.

* Legolas_Greenleaf heeft dit seizoen nog even een vleeswond opgelopen in een wedstrijd, thuis, maar de bal had ik wel.
Some say in ice
  dinsdag 8 juni 2004 @ 14:35:59 #258
72371 foksuk1981
Fokke vs Sukke
pi_19727698
ik heb me 1x theatraal laten vallen, maar dat was omdat mn tegenstander met steeds in de nek sprong en de scheids daar niet voor floot, toen ben ik (toen ie me maar heel zacht aanraakte) op de grond gaan liggen...... scheids gaf hem meteen een waarschuwing
Dwaal.net chatbox
  dinsdag 8 juni 2004 @ 14:36:33 #259
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_19727713
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 14:34 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

Regelmatig gedaan
Some say in ice
pi_19727714
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 14:35 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

En ik kan dat alleen op het veld, uit, uithalen, aangezien wij op kunstgras spelen. Niet dat ik het zo vaak nodig heb, ik heb slechts aan 1 ploeg een hekel, dus.

* tongytongylickylicky heeft dit seizoen nog even een vleeswond opgelopen in een wedstrijd, thuis, maar de bal had ik wel.
Daarom hou ik ook van echt gras, gras was je kan ruiken wat je e voelt en wat NAT is als het heeft geregent, voor de echte bikkels
  dinsdag 8 juni 2004 @ 14:37:41 #261
72371 foksuk1981
Fokke vs Sukke
pi_19727748
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 14:34 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

STippen MOET ik nemen, ben nogal lang. En ik ga meestal voor de mooie/sneaky balletjes, opeens een bal snel aangespeeld krijgen terwijl je langzaam naar de bal loopt en natuurlijk de doorloopjes (met basketbal acties/ 1 hand enzo) en op toernooi natuurlijk strafworp met 1 hand nemen
Ik heb dit seizoen een strafworp achterstevoren genomen, dus met mn neus naar de middenlijn. Met de stand 19-4 (ons voordeel) kan dat ook wel. Merkwaardig genoeg gingie er nog in ook
Dwaal.net chatbox
pi_19727776
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 14:37 schreef foksuk1981 het volgende:

[..]

Ik heb dit seizoen een strafworp achterstevoren genomen, dus met mn neus naar de middenlijn. Met de stand 19-4 (ons voordeel) kan dat ook wel. Merkwaardig genoeg gingie er nog in ook
Dat zijn de doelpunten natuurlijk

En het mooiste is natuurlijk ook als de tegenstander al naar de bal gaat lopen en nog eventjes roept: "ach laat maar schieten" en je de bal 1 meter voor de middenlijn erin knalt
  dinsdag 8 juni 2004 @ 14:38:38 #263
72371 foksuk1981
Fokke vs Sukke
pi_19727780
Echt gras speelt het lekkerste, tenzij het heel lang droog is geweest..... Dan is het zoooooo hard..... Dan wil je niet eens meer vallen en doen je voeten pijn aan het einde van de wedstrijd
Dwaal.net chatbox
  dinsdag 8 juni 2004 @ 14:38:41 #264
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_19727781
Persoonlijk ben ik nog al lang, dus stippen en doorloopballen staan op 1 en 2 bij mij. Op 3 staan de kleine kansjes. Vrije ballen word ik meestal als 4e man gebruikt. (2 nemen, 3 gaat voor vang en 4 is alternatief schot), en daar scoor ik het minste uit. Gewone schoten krijg ik niet zo veel, en afstandsschoten die vallen er nog wel eens in, maar meestal zijn het meer ballen die niet zitten, maar wel een aangeef neerzetten.
Some say in ice
  dinsdag 8 juni 2004 @ 14:39:07 #265
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_19727800
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 14:35 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

* Tjabbo heeft dit seizoen nog even een vleeswond opgelopen in een wedstrijd, thuis, maar de bal had ik wel.
wij (naja wij, ik ben gestopt helaas.) hebben ook kunstgras.
Perfect om op te spelen, vaak voordelen ten opzichte van de tegenstander die dat niet gewend is. je krijgt sneller spel, een beetje net zoals zaalkorfbal.
  dinsdag 8 juni 2004 @ 14:39:19 #266
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_19727806
ik heb het eens gepresteerd om van een meter of 10 achterstevoren de bal er in te schieten
  dinsdag 8 juni 2004 @ 14:40:07 #267
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_19727830
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 14:38 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

En het mooiste is natuurlijk ook als de tegenstander al naar de bal gaat lopen en nog eventjes roept: "ach laat maar schieten" en je de bal 1 meter voor de middenlijn erin knalt
Nooit gehad dat ie er in ging, wel gehad dat ie op de achterkant (het ijzeren uiteinde van de paal zelf) wegstuitte van een metertje of 4 voor de middellijn.
Some say in ice
pi_19727832
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 14:38 schreef foksuk1981 het volgende:
Echt gras speelt het lekkerste, tenzij het heel lang droog is geweest..... Dan is het zoooooo hard..... Dan wil je niet eens meer vallen en doen je voeten pijn aan het einde van de wedstrijd
Droog gras is niet lekker nee, maar ik hou gewoon van springen om de ballen binnen te houden. Dat moet ik gewoon een paar keer doen per wedstrijd, op toernooi probeer ik een bal binnen te houden in de verdediging (nooit doen, dat leer je in de f-jes) dus daar dacht ik weer aan, gooi ik die bal 3 velden verder (had het dus niet in de gaten)
  dinsdag 8 juni 2004 @ 14:40:10 #269
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_19727833
Oh ja, ik scoorde het meest uit schoten.
Schoot erg veel raak vanuit elke hoek al zeg ik het zelf.
  dinsdag 8 juni 2004 @ 14:40:12 #270
72371 foksuk1981
Fokke vs Sukke
pi_19727835
quote:

[..]

Dat zijn ook de betere doelpunten ja
Vooral als je het 2 keer achter elkaar doet..... En je tegenstander bij de 2e keer zegt: Dat doe je niet nog een keer..... En het toch doen
Dwaal.net chatbox
pi_19727841
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 14:40 schreef foksuk1981 het volgende:

[..]

Dat zijn ook de betere doelpunten ja
Vooral als je het 2 keer achter elkaar doet..... En je tegenstander bij de 2e keer zegt: Dat doe je niet nog een keer..... En het toch doen
Amen!
pi_19727868
OF wat ook prachtig is, je tegenstander + zijn vak zo opfokken. Door jou team zwaar aan te moedigen en te gaan roepen: HET GAAT PERFECT JONGENS, HET GAAT ZO GOED, ZE KUNNEN DE PAAL NIET EENS RAKEN. En dan je tegenstander zo boos zien worden op elkaar en helemaal gaan schelden
  dinsdag 8 juni 2004 @ 14:42:08 #273
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_19727885
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 14:40 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Droog gras is niet lekker nee, maar ik hou gewoon van springen om de ballen binnen te houden. Dat moet ik gewoon een paar keer doen per wedstrijd, op toernooi probeer ik een bal binnen te houden in de verdediging (nooit doen, dat leer je in de f-jes) dus daar dacht ik weer aan, gooi ik die bal 3 velden verder (had het dus niet in de gaten)
Ik vind dat niet zo leuk, maar oh wee je gebeente als de bal naar mijn tegenstander wordt gegooid, en ik sta er vlak bij.
Some say in ice
pi_19727932
Jongens hebben we wel in de gaten dat het topic bijna vol is? Voor de 1e keer, een historisch moment
  dinsdag 8 juni 2004 @ 14:44:57 #275
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_19727956
Oh ja, ik moest een keer lachen om het wedstrijdverslag van de tegenstander:

Einduitslag was 9-1 voor ons, waarvan 7 door de heren, en 4 door 1 heer.

Schreef ie in het verslag dat onze heren bijna niets konden.
Some say in ice
  dinsdag 8 juni 2004 @ 14:45:10 #276
72371 foksuk1981
Fokke vs Sukke
pi_19727963
offtopic: maar wat een stormlooptopic is het opeens geworden......

ontopic: wie opent het vervolg ???
Dwaal.net chatbox
pi_19727968
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 14:44 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Oh ja, ik moest een keer lachen om het wedstrijdverslag van de tegenstander:

Einduitslag was 9-1 voor ons, waarvan 7 door de heren, en 4 door 1 heer.

Schreef ie in het verslag dat onze heren bijna niets konden.
  dinsdag 8 juni 2004 @ 14:45:41 #278
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_19727977
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 14:44 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Jongens hebben we wel in de gaten dat het topic bijna vol is? Voor de 1e keer, een historisch moment
Nu al?

Wie heeft er een leuke OP voor topic 2?
Some say in ice
  dinsdag 8 juni 2004 @ 14:45:51 #279
72371 foksuk1981
Fokke vs Sukke
pi_19727986
Bij ons is de score meestal 50-50 verdeelt over de dames en heren
Dwaal.net chatbox
  dinsdag 8 juni 2004 @ 14:46:22 #280
72371 foksuk1981
Fokke vs Sukke
pi_19728000
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 14:45 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Nu al?

Wie heeft er een leuke OP voor topic 2?
ik ga effe op zoek
Dwaal.net chatbox
  dinsdag 8 juni 2004 @ 14:50:32 #281
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_19728126
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 14:45 schreef foksuk1981 het volgende:
Bij ons is de score meestal 50-50 verdeelt over de dames en heren
Even kijken hoor.

Alle wedstrijden:

Totaal heren: 103
Totaal dames: 67
Totaal invallers: 9
Totaal aantal doelpunten: 179
Some say in ice
pi_19728142
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 14:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Even kijken hoor.

Alle wedstrijden:

Totaal heren: 103
Totaal dames: 67
Totaal invallers: 9
Totaal aantal doelpunten: 179
En jij staat er niet bij
  dinsdag 8 juni 2004 @ 14:51:55 #283
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_19728164
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 14:51 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

En jij staat er niet bij
Ik hoor bij de heren.
Some say in ice
  dinsdag 8 juni 2004 @ 14:53:18 #284
72371 foksuk1981
Fokke vs Sukke
pi_19728200
Hoeveel posts hebben we hier nog ???
Dwaal.net chatbox
  dinsdag 8 juni 2004 @ 14:54:00 #285
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_19728220
Minder dan dat ik er afgelopen seizoen heb ingeprikt. (Nog 17 ofzo)
Some say in ice
  dinsdag 8 juni 2004 @ 14:54:03 #286
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_19728224
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 14:53 schreef foksuk1981 het volgende:
Hoeveel posts hebben we hier nog ???
16 te gaan...

edit
  dinsdag 8 juni 2004 @ 14:55:40 #287
72371 foksuk1981
Fokke vs Sukke
pi_19728263
Owkee.... Ik heb wel al wat voor de opening van deel 2
Dwaal.net chatbox
  dinsdag 8 juni 2004 @ 14:58:10 #288
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_19728356
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 14:55 schreef foksuk1981 het volgende:
Owkee.... Ik heb wel al wat voor de opening van deel 2
waar spelen jullie dan als ik vragen mag?

(geen zin het topic door te spitten. veel te veel bagger)
  dinsdag 8 juni 2004 @ 14:58:39 #289
72371 foksuk1981
Fokke vs Sukke
pi_19728373
Exakwa -> Lelystad
Dwaal.net chatbox
pi_19728403
quote:

[..]

Ik heb er ooit eens een ondersteboven genomen. We stonden toen met 13-3 achter. Hij ging er in natuurlijk. Je had de tegenstander moeten zien kijken...
  dinsdag 8 juni 2004 @ 15:01:04 #291
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_19728437
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 14:58 schreef foksuk1981 het volgende:
Exakwa -> Lelystad
okay. dat ken ik niet. en dat terwijl ik van mijn 24 jaren die ik leef zo'n 19 jaar gespeeld heb.

Ben ermee geboren. mijn ouders zaten in de 12-tal commissie destijds, en waren jeugdtrainer.
tjabbo mocht als hummel van 4 ook meelopen met de trainingen. en is met 6 al begonnen aan wedstrijden (is dispensatie aangevraagd, mocht toen pas vanaf je 8e).

Zodoende heb ik nogal wat gezien van nederland zeg maar. ik heb van het allerlaagste niveau gespeeld tot hoofdklasse junioren. wel kewl overigens.

maar the dream is over.
pi_19728438
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 14:59 schreef Hans_en_Oscar het volgende:

[..]

Ik heb er ooit eens een ondersteboven genomen. We stonden toen met 13-3 achter. Hij ging er in natuurlijk. Je had de tegenstander moeten zien kijken...
Huh? Hoe bedoel je?
  dinsdag 8 juni 2004 @ 15:02:34 #293
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_19728481
Olympia '22 Borculo, 2e en 6e klasse
  dinsdag 8 juni 2004 @ 15:03:14 #294
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_19728498
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 15:02 schreef greatgonzo het volgende:
dat ken ik wel ja.
  dinsdag 8 juni 2004 @ 15:03:32 #295
72371 foksuk1981
Fokke vs Sukke
pi_19728509
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 15:01 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

okay. dat ken ik niet. en dat terwijl ik van mijn 24 jaren die ik leef zo'n 19 jaar gespeeld heb.

Ben ermee geboren. mijn ouders zaten in de 12-tal commissie destijds, en waren jeugdtrainer.
tjabbo mocht als hummel van 4 ook meelopen met de trainingen. en is met 6 al begonnen aan wedstrijden (is dispensatie aangevraagd, mocht toen pas vanaf je 8e).

Zodoende heb ik nogal wat gezien van nederland zeg maar. ik heb van het allerlaagste niveau gespeeld tot hoofdklasse junioren. wel kewl overigens.

maar the dream is over.
Ik ben ook al 23 jaar lid (tevens heb ik dezelfde leeftijd).... Ik heb van zeer zeer laag tot hoofdklasse (in de C-jeugd) en 1e klasse in de B-jeugd..... Nu ben ik weer zeer zeer laag aan het spelen (7e klasse). Zolang ik er nog lol in heb, blijf ik lekker doorballen
Dwaal.net chatbox
  dinsdag 8 juni 2004 @ 15:04:10 #296
72371 foksuk1981
Fokke vs Sukke
pi_19728525
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 15:02 schreef greatgonzo het volgende:
Dat ken ik dan weer niet
Dwaal.net chatbox
pi_19728532
SEV 3e klasse A1
  dinsdag 8 juni 2004 @ 15:05:08 #298
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_19728548
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 15:04 schreef tongytongylickylicky het volgende:
SEV 3e klasse A1
Zelhem? Das vlakbij!
pi_19728559
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 15:05 schreef greatgonzo het volgende:

[..]

Zelhem? Das vlakbij!
Leidschendam (Den-Haag)
  dinsdag 8 juni 2004 @ 15:05:54 #300
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_19728568
Jeej, wat een korfballers hier opeens

Al een paar post geen post als 'mietjessport' gezien
  dinsdag 8 juni 2004 @ 15:06:13 #301
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_19728574
ach so