Tegenwoordig is alleen nog de rotte vis over. Op mij en enkele uitzonderingen na.quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:48 schreef marc0871 het volgende:
Ben er pas in 2008 bij gekomen.
BB en de Bus was ik alweer van vergeten dat het ooit een ding was.
Ik klikte op een link, nadat ik iets over iDeal zocht.
Ik dacht nog van; wat lopen ze mekaar hier allemaal uit te maken voor rotte vis?
Heeft nog bijna 2 jaar geduurd, voordat ik wat meer mee ging doen.
Meh, ik keek in de verkeerde subfora.quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tegenwoordig is alleen nog de rotte vis over. Op mij en enkele uitzonderingen na.
Same, alleen niet anoniem, gewoon geen idee meer hoe ik mezelf noemde destijdsquote:Op donderdag 11 januari 2024 09:23 schreef Mazikeen het volgende:
Ja ik, wel met mijn oude (nu anonieme) account.
KimmieBimmieBamieschijf ?quote:Op donderdag 11 januari 2024 10:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Same, alleen niet anoniem, gewoon geen idee meer hoe ik mezelf noemde destijds
Jij pareltjequote:Op woensdag 10 januari 2024 15:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tegenwoordig is alleen nog de rotte vis over. Op mij en enkele uitzonderingen na.
Het enige wat die naam doet rinkelen is een ontzettende trek in een bamischijf.quote:
Dat was het neukertje van Georgie in BB-2.quote:Op donderdag 11 januari 2024 13:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Het enige wat die naam doet rinkelen is een ontzettende trek in een bamischijf.
quote:Op donderdag 11 januari 2024 13:59 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Post nog even die foto 1998, dan weten we hoe je er omstreeks BB2 uit zag.
Ze begonnen toen in septemberquote:Op donderdag 11 januari 2024 14:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja, BB1, mijn account is van oktober 1999. Dus eerst nog gekeken zonder FOK! ... Hoe dan?
Waarom hier wel reageren, en niet op m'n Facebook bericht aan je ?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:36 schreef yvonne het volgende:
Ja, 1999, eerst bij Veronica chat En Daar werden we we afgegooid en daarna hier.
De moderators van destijds zijn doot. van Justme, @cynix en Static heb je niks meer te vrezen.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:15 schreef wolffie het volgende:
De Bus de gouden kooi heb alles gevolgd toen en hier ook, maar werd er regelmatig afgegooid. Was erg streng hier toen op fok. Ik was voor SHE Sil Huub en Erik. Dan mocht je niet teveel zeggen, door toen de moderator. Maar ik ben nu ouder en wijzer. Dus ik doe het rustiger aan, ik volg BB straks alleen op tv, ga niet 24 uur kijken. Maar de BBers zijn bekend..Dotteke slaapt nog zeker😴
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |