Ja sorry, ik begreep dat er een arbeidsoverschot was in jullie sector, wilde toch een steentje bijdragen.quote:Op woensdag 10 januari 2024 13:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Lief hoor, maar ‘we’ kunnen er prima buiten
Toewijding op basis van verkeerde informatiequote:Op woensdag 10 januari 2024 13:29 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja sorry, ik begreep dat er een arbeidsoverschot was in jullie sector, wilde toch een steentje bijdragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op woensdag 10 januari 2024 13:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dat soort zorg zoek ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Groot gelijkquote:
Geografisch bekeken denk ik nu ook al niet. Of doen jullie dingen met het hele land?quote:Op woensdag 10 januari 2024 14:22 schreef Tele6 het volgende:
@:Vanyel op onze borrel zei het afdelingshoofd wel dat ze wilde dat we "meer productie zouden draaien" (wat ik nogal cru geformuleerd vind maar ja) dus afdelingshoofd zegt kom maar op hoor! Vanaf half februari ben je toch mijn probleem niet meer
We doen dingen voor het hele land. De meerderheid van de aanvragen komt wel uit de regio maar we zien dingen van Alkmaar tot Groningen tot Maastricht langskomen. Maar dat zijn vaak wel de "rare" gevallen en ik wens jou toe dat jij een mooi standaard, typisch en vlot traject doormaaktquote:Op woensdag 10 januari 2024 14:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Geografisch bekeken denk ik nu ook al niet. Of doen jullie dingen met het hele land?
Te laat. Is bijzonder en genant. Maar ik denk niet van het soort dat voor jou raar is.quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:01 schreef Tele6 het volgende:
[..]
We doen dingen voor het hele land. De meerderheid van de aanvragen komt wel uit de regio maar we zien dingen van Alkmaar tot Groningen tot Maastricht langskomen. Maar dat zijn vaak wel de "rare" gevallen en ik wens jou toe dat jij een mooi standaard, typisch en vlot traject doormaakt
Eerst zien, dan geloven.quote:Op woensdag 10 januari 2024 17:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
https://www.metronieuws.n(...)el-sneeuw-nederland/
Ik hang tussen![]()
![]()
, ‘het is nog best ver weg voor de voorspellingen’, en ‘Kak, die dag en de dag erna moet ik het halve land door
‘
Beverwijkquote:Op woensdag 10 januari 2024 15:01 schreef Tele6 het volgende:
We doen dingen voor het hele land. De meerderheid van de aanvragen komt wel uit de regio maar we zien dingen van Alkmaar tot Groningen tot Maastricht langskomen. Maar dat zijn vaak wel de "rare" gevallen en ik wens jou toe dat jij een mooi standaard, typisch en vlot traject doormaakt
O flut, dan is de nieuwjaarsborrel op m'n werk 80km verderop. En best wel veel andere collega's komen van ver.quote:Op woensdag 10 januari 2024 17:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik hang tussen![]()
![]()
, ‘het is nog best ver weg voor de voorspellingen’, en ‘Kak, die dag en de dag erna moet ik het halve land door
‘
Laat er een digitale borrel van maken. Doorslaand succes he @MadMasterquote:Op woensdag 10 januari 2024 17:45 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
O flut, dan is de nieuwjaarsborrel op m'n werk 80km verderop. En best wel veel andere collega's komen van ver.
quote:Op woensdag 10 januari 2024 17:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik hang tussen![]()
![]()
‘
Want die 20 cm in het noorden zijn eind volgende week weer weggesmolten of zo?quote:Op woensdag 10 januari 2024 17:52 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Eind volgende week komt niet uit, doe maar begin.
Hopelijk is het ding helemaal van slag en krijgen we een fijne 10+ grquote:Op woensdag 10 januari 2024 17:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik hang tussen![]()
![]()
‘
O, dan ga je niet naar de helquote:Op woensdag 10 januari 2024 17:57 schreef Vanyel het volgende:
Ik hoef niet naar het noorden ¯\_(ツ)_/¯
Dat bepaal ik zelf welquote:Op woensdag 10 januari 2024 17:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
O, dan ga je niet naar de hel
20!quote:Op woensdag 10 januari 2024 17:57 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hopelijk is het ding helemaal van slag en krijgen we een fijne 10+ gr
Mee eens! Ik heb plannen die dagquote:Op woensdag 10 januari 2024 17:57 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hopelijk is het ding helemaal van slag en krijgen we een fijne 10+ gr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |