Logica hier.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels wel het gevoel dat dat meer is omdat hij een goeie kerel is dan omdat hij zo'n goeie trainer is
quote:Op zondag 14 januari 2024 16:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen idee wie Jimmy Fallon is. Voetballer ?
Mislukt zoals Vinny ?
Soort Jeroen van der Boom ? Maar uit Amerika. Dan moet het wel goed zijn ? Welke films ? Ischa Meijer heeft ook geacteerd, zoals Tatjana Simic haar talenten naast zangers niet verspeeld heeft.quote:Op zondag 14 januari 2024 17:34 schreef Beathoven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Talkshow host, kan ook wel wat acteren
Goh, men vlucht al weer weg uit de woestijn. Wie had dat nou verwachtquote:Op zondag 14 januari 2024 16:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Benzema lijkt zich ook naar de uitgang te forceren, dus misschien kunnen we een package deal met de Saudi's doen.
Ik heb het beetje hetzelfde gevoel als vorige jaar met Sjonnie. Hij heeft meer krediet als clubman en de resultaten zijn beter maar het is nog steeds pure oogaidsquote:Op zondag 14 januari 2024 16:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels wel het gevoel dat dat meer is omdat hij een goeie kerel is dan omdat hij zo'n goeie trainer is
heitinga had wel wat beter materiaal maar communicatief enorm matig.quote:Op zondag 14 januari 2024 17:44 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik heb het beetje hetzelfde gevoel als vorige jaar met Sjonnie. Hij heeft meer krediet als clubman en de resultaten zijn beter maar het is nog steeds pure oogaids
Verder had hij als trainer totaal geen visie.quote:Op zondag 14 januari 2024 17:55 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
heitinga had wel wat beter materiaal maar communicatief enorm matig.
ook dat idd.quote:Op zondag 14 januari 2024 18:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Verder had hij als trainer totaal geen visie.
Hij kent de club en kan een beetje de rust terugkrijgen dat lijkt me prima voor een tussenpaus. Als je drie maanden in het seizoen je trainer ontslaat zijn de Guardiola's en Peps van deze wereld waarschijnlijk niet beschikbaar.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja, dit. Er waren ook geen zinnige opties beschikbaar in oktober.quote:Op zondag 14 januari 2024 18:22 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hij kent de club en kan een beetje de rust terugkrijgen dat lijkt me prima voor een tussenpaus. Als je drie maanden in het seizoen je trainer ontslaat zijn de Guardiola's en Peps van deze wereld waarschijnlijk niet beschikbaar.
Beetje normaal doen kan ook wel he chefquote:Op zondag 14 januari 2024 18:29 schreef PowerLoungen het volgende:
Volgens onze mentaal beperkte aanvoerder was het juist Go Ahead wat goed is weggekomen.
nog maar 11 te gaan, op naar plek 2.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 januari 2024 18:53 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
nog maar 11 te gaan, op naar plek 2.Verschil tussen Feyenoord en PSV is 12 punten, als Feyenoord nog gelooft in het kampioenschap kunnen wij ook nog geloven in plaats 2.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
ja theoretisch kan dat wel. Moeten we alleen wel beter gaan voetballen (dus moet er wat bij).quote:Op zondag 14 januari 2024 18:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Verschil tussen Feyenoord en PSV is 12 punten, als Feyenoord nog gelooft in het kampioenschap kunnen wij ook nog geloven in plaats 2.
Denk dat deze John wel wat beter is maar het materiaal toch wel een slok minder en niet vergeten dat Heitinga altijd op mentaliteit hamerde en dat er blijkbaar ook niet in of terug in heeft gekregen.quote:Op zondag 14 januari 2024 17:44 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik heb het beetje hetzelfde gevoel als vorige jaar met Sjonnie. Hij heeft meer krediet als clubman en de resultaten zijn beter maar het is nog steeds pure oogaids
Ik vind het nogal wat om van andere ploegen die er boven staan te verwachten dat ze nog meer punten gaan verliezen dan dit Ajax al is AZ ook wel zwak bezig.quote:Op zondag 14 januari 2024 18:58 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ja theoretisch kan dat wel. Moeten we alleen wel beter gaan voetballen (dus moet er wat bij).
Altijd voor het hoogst haalbare gaan overigens
ja idem hoor. Maargoed niet onmogelijk.quote:Op zondag 14 januari 2024 19:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het nogal wat om van andere ploegen die er boven staan te verwachten dat ze nog meer punten gaan verliezen dan dit Ajax al is AZ ook wel zwak bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |