Betalen om een verhuurde speler die bij Excelsior op de bank zit terug te halenquote:Op donderdag 11 januari 2024 16:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Fitz-Jim moet Ajax ineens gaan redden?
Gewoon opstellen tegen PSG.quote:Op donderdag 11 januari 2024 14:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat is toch die jongen die veel haat berichten krijgt dat hij op een meisje lijkt?
Weer 100 miljoen weg.quote:Op donderdag 11 januari 2024 16:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Betalen om een verhuurde speler die bij Excelsior op de bank zit terug te halen
AjaxGoden
Treurig genoeg is dat niet het enige.quote:Op donderdag 11 januari 2024 14:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat is toch die jongen die veel haat berichten krijgt dat hij op een meisje lijkt?
Ik snap dat dit je boven de pet gaat maar hij kan beter bij Jong spelen als bij Excelsior op de bank zitten.quote:Op donderdag 11 januari 2024 17:10 schreef klaasweetalles het volgende:
who the fuck is frits jim? de nieuwe verlosser?
vanuit excelsior???
![]()
hoe dan????>??>??
Neeee, bbbeter hequote:Op donderdag 11 januari 2024 19:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik snap dat dit je boven de pet gaat maar hij kan beter bij Jong spelen als bij Excelsior op de bank zitten.
Had je vader maar een robbertje om gedaan dat was een stuk beter geweest.
hee pipoquote:Op donderdag 11 januari 2024 19:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik snap dat dit je boven de pet gaat maar hij kan beter bij Jong spelen als bij Excelsior op de bank zitten.
Had je vader maar een robbertje om gedaan dat was een stuk beter geweest.
Jong Ajax heeft ook spelers nodig he chefwerkplaatsquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hee pipo
als ze hem bij excelsior niet eens goed genoeg voor een basisplek vinden wat heeft hij dan nog bij 020 te zoeken![]()
dit is gewoon het nieuwe niveau voor 020
hattrick fitz-jim. Zie het wel gebeurenquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:18 schreef franklop het volgende:
Ik droomde dus vannacht dat we 7-0 voorstonden tegen RKC. Voor rust.
Heel random
je roept dat je Henderson gaat halen en dan kom je met een aankondiging van een speler die het amateur niveau nog niet te boven isquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jong Ajax heeft ook spelers nodig he chefwerkplaats
ja Ajax roept dat?quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
je roept dat je Henderson gaat halen en dan kom je met een aankondiging van een speler die het amateur niveau nog niet te boven is
Stukje parodietopic.quote:Op donderdag 11 januari 2024 16:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Betalen om een verhuurde speler die bij Excelsior op de bank zit terug te halen
AjaxGoden
Klaas je bent weer terug met je mokerdomme posts, 2024 is weer goed begonnen !quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
je roept dat je Henderson gaat halen en dan kom je met een aankondiging van een speler die het amateur niveau nog niet te boven is
Ik weet niet wat jij verwacht had maar het blijft nog even doorbijten, ik heb me wel vergist in de duur van de winterstop, had gedacht dat er iets meer tijd zou zijn om wat zaken erin te slijpen, hopelijk heeft John de tijd die er was besteed aan wat te doen bij balverlies.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:32 schreef manny het volgende:
Zo. Dat elftal ziet er wel heel anders uit nu, na alle transfers in de winterstop en die hoopgevende oefenwedstrijden.
Iedereen doet dat maat. De rest van dit seizoen gaat behoorlijk pijnlijk worden.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:55 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik verwacht eigenlijk gewoon puntverlies a.s. zondag uit bij Go Ahead.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |