Ettifuq wil hem niet verkopen. Hij is toch de publiekstrekker daar zodat er meer dan 600 man naar de wedstrijd komt kijken.quote:
Beetje gezichtsverlies gaat het meer om en het geld hebben ze niet nodig.quote:Op maandag 15 januari 2024 08:42 schreef PirE het volgende:
[..]
Ettifuq wil hem niet verkopen. Hij is toch de publiekstrekker daar zodat er meer dan 600 man naar de wedstrijd komt kijken.
Los van of het schoten in de roos zijn of de betaalde transfersommen. Daar valt ellenlang over te twisten.quote:Op zondag 14 januari 2024 23:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je weet bij jonge spelers dat het met pieken en dalen kan gaan, maar je ziet op een gegeven moment wel of dat het een dipje is of dat het met een bepaald basisniveau te maken heeft. Bij een Forbs zie je zaken technisch mis gaan waarbij je je af kunt vragen of dat nog bij te leren valt.
Je mag ze ook wel de tijd geven en zo'n Forbs ook nog wat meer omdat hij nog vrij jong is maar van zo'n Sosa mag je inmiddels toch wel wat verwachten.quote:Op maandag 15 januari 2024 08:47 schreef Wotte het volgende:
[..]
Los van of het schoten in de roos zijn of de betaalde transfersommen. Daar valt ellenlang over te twisten.
Die jonge spelers zijn juist wel aankopen die ik als des Ajax zou duiden. Ik heb het idee dat als Overmars ze gehaald had er veel meer krediet was geweest.
Maar omdat het aankopen van Mislintat zijn wordt er verwacht dat ze op pakweg 19 jarige leeftijd, in een ander land en op hoger niveau direct pieken.
Dat is in de praktijk gewoon niet realistisch.
De situatie maakt dat Forbs ook niet heeft kunnen wennen en er meteen moest staan, mede door het gebrek aan een rechtsbuiten, al helemaal na het vertrek van Kudus. In de luwte wennen was er dus niet bij, maar om eerlijk te zijn vond ik het bedrag dat voor Forbs is neergelegd wel teveel voor hetgeen we nu te zien krijgen en de potentie.quote:Op maandag 15 januari 2024 08:47 schreef Wotte het volgende:
[..]
Los van of het schoten in de roos zijn of de betaalde transfersommen. Daar valt ellenlang over te twisten.
Die jonge spelers zijn juist wel aankopen die ik als des Ajax zou duiden. Ik heb het idee dat als Overmars ze gehaald had er veel meer krediet was geweest.
Maar omdat het aankopen van Mislintat zijn wordt er verwacht dat ze op pakweg 19 jarige leeftijd, in een ander land en op hoger niveau direct pieken.
Dat is in de praktijk gewoon niet realistisch.
Het mooie is, dat een beetje Ajacied wist en weet dat we er weer bovenop komen. Feijenoord op één goed seizoen per 10 jaar moet teren.quote:Op maandag 15 januari 2024 09:45 schreef Simmertje het volgende:
Moet zeggen dat de feyenoorders op mijn werk wel een stuk rustiger zijn. Stengs kan er opeens ook niets meer van en ze maken zich zorgen over volgend seizoen. Wel lekker vertrouwd weer
Ik denk niet dat hij een "welkom thuis" spandoek hoeft te verwachten dan.quote:Op maandag 15 januari 2024 09:43 schreef StevenHyde het volgende:
Misschien kunnen we een speler retour doen naar die club. Berghuis bijv.
Ik las van de week, in de berichtgeving rondom Henderson, dat hij vijf(!) miljoen bruto opstrijkt. Lijkt me een beetje gortig voor zijn inbreng op dit moment.quote:Op maandag 15 januari 2024 09:43 schreef StevenHyde het volgende:
Misschien kunnen we een speler retour doen naar die club. Berghuis bijv.
Zou mooi zijn om nog 3e te worden en dat dat dan het absolute dieptepunt is van de afgelopen 50 jaar.quote:Op maandag 15 januari 2024 09:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het mooie is, dat een beetje Ajacied wist en weet dat we er weer bovenop komen. Feijenoord op één goed seizoen per 10 jaar moet teren.
Als je voor plek 3 gaat is plek 2 ook een optie, daar zit maar 2 punten tussenquote:Op maandag 15 januari 2024 10:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zou mooi zijn om nog 3e te worden en dat dat dan het absolute dieptepunt is van de afgelopen 50 jaar.
Dat zijn nog de oude contracten, Bergwijn, Brobbey en Taylor zullen ongeveer hetzelfde verdienen.quote:Op maandag 15 januari 2024 10:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik las van de week, in de berichtgeving rondom Henderson, dat hij vijf(!) miljoen bruto opstrijkt. Lijkt me een beetje gortig voor zijn inbreng op dit moment.
Zo'n klasbak mag je best flink spekkenquote:Op maandag 15 januari 2024 10:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik las van de week, in de berichtgeving rondom Henderson, dat hij vijf(!) miljoen bruto opstrijkt. Lijkt me een beetje gortig voor zijn inbreng op dit moment.
Feyenoord doet nog op 3 fronten mee clownquote:Op maandag 15 januari 2024 09:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het mooie is, dat een beetje Ajacied wist en weet dat we er weer bovenop komen. Feijenoord op één goed seizoen per 10 jaar moet teren.
3?!?quote:Op maandag 15 januari 2024 10:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Feyenoord doet nog op 3 fronten mee clown
Hoezo dat? Ajax is dat afgelopen 50 jaar een aantal keer onder plek 3 uitgekomen.quote:Op maandag 15 januari 2024 10:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zou mooi zijn om nog 3e te worden en dat dat dan het absolute dieptepunt is van de afgelopen 50 jaar.
quote:Op maandag 15 januari 2024 10:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Feyenoord doet nog op 3 fronten mee clown
Natuurlijk geloven we daar niet meer in.quote:Op zondag 14 januari 2024 18:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Verschil tussen Feyenoord en PSV is 12 punten, als Feyenoord nog gelooft in het kampioenschap kunnen wij ook nog geloven in plaats 2.
In het seizoen van je dieptepunt van de afgelopen 50 jaar nog derde worden, dat idee.quote:Op maandag 15 januari 2024 10:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ajax is dat afgelopen 50 jaar een aantal keer onder plek 3 uitgekomen.
Slechtste wat ik zo snel kan vinden is seizoen 98/99 met een zesde plek.
Het beste Feyenoord van de afgelopen twintig jaar op hetzelfde moment vierde met zeven punten achterstand wat een kloebquote:
Haben sie eine stunde ?quote:Op maandag 15 januari 2024 11:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het beste Feyenoord van de afgelopen twintig jaar op hetzelfde moment vierde met zeven punten achterstand wat een kloeb
Maar gemiddeld scoort er geen club hoger dan Ajax, niet dat je daar nu wat aan hebt maar 3e is voor Ajax wel een dieptepunt en haalt dat gemiddelde naar beneden.quote:Op maandag 15 januari 2024 10:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ajax is dat afgelopen 50 jaar een aantal keer onder plek 3 uitgekomen.
Slechtste wat ik zo snel kan vinden is seizoen 98/99 met een zesde plek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |