SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pacers ook grotendeels zonder Haliburton, die al vroeg geblesseerd van het veld gedragen werd.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 12:27 schreef 3rr0r het volgende:
Pacers zijn de Celtics alweer de baas. Geen Tatum echter, wel 40 punten van Brown.
Butler is er alweer lang uit bij de Heat, weet niet of het nou pech is of dat hij door z'n leeftijd steeds vaker en langer eruit ligt met dit en dan dat.
Ah oké, dan was het alsnog knap. Zie dat Mathurin een goede wedstrijd had.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 12:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Pacers ook grotendeels zonder Haliburton, die al vroeg geblesseerd van het veld gedragen werd.
Nu gaat die achter de lightskins aanquote:Op dinsdag 9 januari 2024 22:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[ twitter ]
Een veranderd persoon. Mooi man. Prachtig om te zien.
Had ook nog een mooie quote dat die had gefaald als ‘vader, echtgenoot, teamgenoot, zwarte man, business eigenaar, tv persoonlijkheid en PODCASTERquote:Op woensdag 10 januari 2024 00:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nu gaat die achter de lightskins aan
Zag net z'n press conference, die was woestquote:Op woensdag 10 januari 2024 09:33 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Had ook nog een mooie quote dat die had gefaald als ‘vader, echtgenoot, teamgenoot, zwarte man, business eigenaar, tv persoonlijkheid en PODCASTER‘
Die gozer is echt niet wijs.![]()
De league heeft weer wat dollars overgemaakt naar de refs van de Lakers game zie ik. Erg frappant hoe het altijd de big market teams die zulke voordelen lijken te krijgen. Mooi dat de Raptors coach de boete voor lief neemt en het gewoon keihard uitspreekt in zijn persconferentie. Deze onzin met vooral de Lakers, Celtics en Warriors die vaak bevooroordeeld lijken te worden (imo althans) kan echt niet, iedereen heeft 100 replays tot z’n beschikking in 10 seconden tijd.
Haha. Niet alleen laat maar kan me voorstellen dat als je als Raptors nauwelijks iets meekrijgt als jij een drive maakt, dat het extra gekmakend is.quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Even wachten of die raak schiet
Ah, de LA white boy krijgt ook weer fantoom fouls mee. Heel erg verrassend.quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
quote:LA Clippers verleiden Kawhi Leonard met lucratief contract tot drie extra seizoenen
De tweevoudige NBA-winnaar Kawhi Leonard heeft zijn contract bij basketploeg Los Angeles Clippers woensdag met drie seizoenen verlengd. De overeenkomst zal Leonard alvast geen windeieren leggen. Volgens Amerikaanse media zal het contract de speler zo’n 153 miljoen dollar opleveren.
Los Angeles Clippers lichtte in een mededeling zijn motivatie voor het lucratieve contract toe. “Vanaf het eerste moment dat hij hier was, heeft hij onze ploeg in de schijnwerpers gezet. We zijn enorm blij dat we vijf jaar geleden besloten hebben hem hierheen te halen en kijken ernaar uit om verder aan de toekomst te bouwen.”
Leonard won zowel met San Antonio Spurs (2014) en Toronto Raptors (2019) het NBA-kampioenschap. In beide gevallen werd hij ook verkozen tot MVP. Sinds 2019 verdedigt de 32-jarige vedette de kleuren van de Clippers.
Zodra die deal beklonken is speelt ie nog maar 40 games per seizoen.quote:
quote:Op donderdag 11 januari 2024 09:38 schreef GotenSSJ het volgende:
Die Jaquez hebben ze gewoon uit een tacotruck getrokken oid
Lakers kregen18 vrije worpen in de laatste 4 minuten, de NBA is lachwekkend.quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Genot.quote:Op donderdag 11 januari 2024 10:15 schreef Hathor het volgende:
Warriors trouwens uitgefloten door het eigen publiek, zat er een keer aan te komen.
Ja bedoel meer dat die er totaal niet uit ziet als een basketbalspeler maar speelt dikke primaquote:Op donderdag 11 januari 2024 09:55 schreef Salina het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja, dat is een goede. Had wel al wat jaren het idee dat ie de NBA kon halen maar dat ie zo zou spelen...altijd prima speler geweest bij UCLA. Niet enorm atletisch, maar prima body, gebruikt zijn lichaam en kracht goed, slimme speler.
Sowieso worden vierdejaars spelers regelmatig wel onderschat door de NBA-volgers, scouts en teams, heb ik het idee.
Ondertussen hebben de Warriors weer verloren zag ik op Reddit.
Misschien moet die referee Ben Taylor hun ook even een paar wedstrijdjes komen fluiten.![]()
Wembanyama heeft zijn eerste triple-double binnen in amper 21 minuten. Tegen Detroit, maar alles telt.
Zag nog niets over een boete voor die coach van Toronto. Zal wel komen vandaag.
Ja, dat snap ik wel. Daarom vond ik het wel een leuke opmerking. Ik zie me hem al voor me in een tacotruc of als assistent-kok (of afwasser) in The Bear ofzo.quote:Op donderdag 11 januari 2024 10:35 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja bedoel meer dat die er totaal niet uit ziet als een basketbalspeler maar speelt dikke primaDoen de Heat toch altijd erg goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog twee te weinig in de laatste twee minuten, volgens de NBA.quote:Op donderdag 11 januari 2024 10:12 schreef Hathor het volgende:
[..]
Lakers kregen18 vrije worpen in de laatste 4 minuten, de NBA is lachwekkend."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
https://www.reddit.com/r/(...)ght_now_is_everyone/quote:Op donderdag 11 januari 2024 10:15 schreef Hathor het volgende:
Warriors trouwens uitgefloten door het eigen publiek, zat er een keer aan te komen.
Ja, daar had ik vandaag al iets over gelezen, maar ik zou wel eens willen weten wat de totale marktwaarde is van dat zooitje, want ik kan me nauwelijks voorstellen dat mensen staan te trappelen om een psychopaat als Green, of een Thompson die niet meer kan verdedigen in te lijven voor een flinke zak geld. En wil Curry zelf nog wel blijven als iedereen straks de deur uitloopt?quote:Op donderdag 11 januari 2024 17:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)ght_now_is_everyone/
Totale Krieggenot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |