Pro-tip2 voor TS: doe er dit jaar je voordeel al mee.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 10:44 schreef Zoon_John het volgende:
Pro tip: Als je APK staat op 8 januari bijvoorbeeld, dan kan je twee maanden eerder al laten keuren. In dit geval zou dat dan pak hem beet 8 november zijn. De vervaldatum blijft dan nog steeds 8 januari.
Het was toen een graad of 9 een stuk behagelijker dan vandaag. Doe er volgend jaar je voordeel mee.
Groetjes Zoon_John.
Geen Chinees zijnquote:Op dinsdag 9 januari 2024 10:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Pro-tip2 voor TS: doe er dit jaar je voordeel al mee.
Jonge, je zegt toch zelf dat TS de volgende keer in november al zijn APK moet laten doen, dat is toch dit jaar?quote:
Zaterdag 10 februari begint het nieuwe jaar.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 10:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jonge, je zegt toch zelf dat TS de volgende keer in november al zijn APK moet laten doen, dat is toch dit jaar?
I know, maar altijd alles last minute.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 10:44 schreef Zoon_John het volgende:
Pro tip: Als je APK staat op 8 januari bijvoorbeeld, dan kan je twee maanden eerder al laten keuren. In dit geval zou dat dan pak hem beet 8 november zijn. De vervaldatum blijft dan nog steeds 8 januari.
Het was toen een graad of 9 een stuk behagelijker dan vandaag. Doe er volgend jaar je voordeel mee.
Groetjes Zoon_John.
不是.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 10:51 schreef Zoon_John het volgende:
Zaterdag 10 februari begint het nieuwe jaar.
Volgens mij is het op de scooter het allerkoudst want dan beweeg je ook bijna niet. Ik kwam vroeger half-dood aan op de scooter als het koud was. Ik kan me nog herinneren dat ik mijn gezicht bijna niet meer kon bewegen.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 10:08 schreef junkiesietze het volgende:
En dat is godverdomme KOUDDDDDD, ik voelde mijn benen niet meer toen ik afstapte.
Of heel oud.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 12:19 schreef DerekB het volgende:
Gewoon nieuw gaan rijden, hoef je niet naar die pauper APK.
Die oude Multipla keur je niet in 10 minuten.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 11:54 schreef D. het volgende:
Even 10/15 minuten wachten tot ze klaar zijn
"Breng hem maar om 08:00 langs, mevrouwtje, om 17:00 is hij klaar!"quote:Op dinsdag 9 januari 2024 11:54 schreef D. het volgende:
Even 10/15 minuten wachten tot ze klaar zijn
Dan geef je ze 9 uur de tijd om te cerzinnen wat er allemaal mankeert aan de autoquote:Op donderdag 11 januari 2024 16:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
"Breng hem maar om 08:00 langs, mevrouwtje, om 17:00 is hij klaar!"
Ze geven je mij geen tijdsblok en zeggen dat ze niet weten op welk uur van de dag ze het er even snel tussendoor doen. (Ik snap het wel maar toch.quote:Op donderdag 11 januari 2024 18:12 schreef D. het volgende:
[..]
Dan geef je ze 9 uur de tijd om te cerzinnen wat er allemaal mankeert aan de auto
Ik wacht altijd
Beetje afdwingen helpt. Dat 'even tussendoor' kan prima op het moment dat jij daar tijd voor hebtquote:Op donderdag 11 januari 2024 18:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze geven je mij geen tijdsblok en zeggen dat ze niet weten op welk uur van de dag ze het er even snel tussendoor doen. (Ik snap het wel maar toch.)
Over 2 maanden een grote beurt nodig en dan regel ik lekker een vervangende auto daar.
Ja, dat kan ik helemaal niet.quote:Op donderdag 11 januari 2024 18:32 schreef D. het volgende:
[..]
Beetje afdwingen helpt. Dat 'even tussendoor' kan prima op het moment dat jij daar tijd voor hebt
Ik vroeg of het wellicht in een dagdeel kon (ik heb elke dag m’n auto uren nodig) maar dat werd moeilijk en gevolgd door een chagrijnige reactie. Want ja, ik werd er al tussen gepropt dus… punt.quote:
jazeker, auto is nu 10jaartjes oud, 2 nieuwe bandjes achter, verder geen opmerkingen.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:12 schreef Kentekenplaat het volgende:
Maar is het hok ook goed gekeurd of kan TS nog wat langer op de scooter?
Heb je de TT wel gelezen?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:30 schreef epicbeardman het volgende:
Ben je nog wel een Trotse Scooter-rijder? Volgens mij niet meer.
Je zus heeft mij in diezelfde tijd klaar voor een appel en een ei.quote:Op donderdag 11 januari 2024 19:12 schreef gers het volgende:
Geef die keurmeneer gewoon eem barkie en je bent binnen 5 minuten klaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |