Toevallig zag ik vanavond hier beneden een printer staan. Als ik iets moet printen dan geef ik een printopdracht op het werk. Op kosten van de baas lekke printen. Ook met scanopdrachten. Maar het is natuurlijk handiger om een printer/scanner bij de hand te hebben als je het nodig hebt.quote:Op maandag 8 januari 2024 22:20 schreef Marsenal het volgende:
Volgens mij heb ik hier al eens een topic over gemaakt maar holy shit wat heb ik een hekel aan printers.
Echt, alle printers.
Wat de fak man.
Fakking printers.
Ik denk dat er werkelijk waar nog nooit iemand is geweest die bij zichzelf dacht 'nondeju wat werken die printers de laatste tijd goed zeg, nou nou nou.'
Jezus Christus ik zou iemand helemaal de vernieling in kunnen timmeren.
Dat zou handig zijn, iets thermisch of met laser.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 01:16 schreef sturmpie het volgende:
ze kunnen beter 'n printer op de markt brengen die letters in papier brandt oid
printen met warmte oid
Of de nozzles van de printkop zitten verstopt (bij inkjets). Maar daar heb ik gelukkig nooit last van gehad omdat ik me eerst goed had ingelezen. En er alles aan deed om 'clogging' te voorkomen. Dan is het best te doen hoor. Maar dan moet je wel veel printen. En een printer niet een paar weken ongebruikt laten staan.quote:Op maandag 8 januari 2024 23:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Printers = altijd terechte klacht. Of er is geen papier of de inkt is bijna op (of dat laserding blokkeert) of papier blokkeert. Of de pc kan de printer niet vinden
Gewoon op kantoor doenquote:Op zondag 16 maart 2025 16:27 schreef Marsenal het volgende:
Nu kan ik geen Bluey en Pokemon kleurplaten meer printen.
Deze brother lijkt van een andere mother, hij doet steeds vaker lastigquote:Op zondag 16 maart 2025 17:44 schreef Rodgrod het volgende:
Mijn brother is als een broeder, werkt altijd
Vooral dat inkt is op, kutzooi. En een ruimte dat die kolere dingen innemen.. heb er al tijden geen meer. Printen is voor Duitsers.quote:Op maandag 8 januari 2024 23:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Printers = altijd terechte klacht. Of er is geen papier of de inkt is bijna op (of dat laserding blokkeert) of papier blokkeert. Of de pc kan de printer niet vinden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |