Als het goed is gaf hij dan aan als je daar een naam in vult niet volgens het format dat het een ongeldige waarde was.quote:Op maandag 8 januari 2024 21:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar waar dan?
Ik heb gewoon hier mijn namen bij elkaar geraapt, beetje zitten knutselen met de cijfertjes en het geknipt-en-plakt naar Kladblok en de PM
[ afbeelding ]
Weer de Franse slag?quote:Op maandag 8 januari 2024 21:38 schreef Mani89 het volgende:
Nou goed, daarom al mijn FDJ groeibriljantjes verloren. Dus we zijn blij met een jaartje subtop van de middenmoot.
Hallo:
1. David Gaudu
2. Valentin Madouas
3. Hugo Page
4. Piere Latour
5. Anthony Turgis
6. Clement Venturini
God mag weten met wat voor ellende ik dit team nog ga opvullen, met 17 miljoen.
Jij mag hem in het weekend, ik doordeweeks.quote:
Als ik dit prachtige spel niet was vergeten had ik sowieso een nieuwe schijtlollige thema act bedacht.quote:
Deal. De 0,51 die ik voor hem over had komt jouw kant op.quote:Op maandag 8 januari 2024 21:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij mag hem in het weekend, ik doordeweeks.
We hebben nog geen sheet, dus dat is lastig te bepalenquote:Op maandag 8 januari 2024 21:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wie is de winnaar van deze ronde?
@Bill_Hilliequote:Op maandag 8 januari 2024 21:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wie is de winnaar van deze ronde?
Oh. Nou ja, dan was het niet goed, want dat gebeurde niet.quote:Op maandag 8 januari 2024 21:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als het goed is gaf hij dan aan als je daar een naam in vult niet volgens het format dat het een ongeldige waarde was.
Die heeft nu weer een topjaar volgens de cyclus, dus dat was een goeie geweest inderdaadquote:Op maandag 8 januari 2024 21:47 schreef GotenSSJ het volgende:
Wel klote dat ik Demare ben misgelopen, daar had ik nog best flink op ingezet. Helaas mis gelopen op 3 miljoen.
Hier mist @Max23 nog, die de biedronde weliswaar gemist heeft, maar (daardoor) nog wel 100 miljoen heeft voor ronde tweequote:Op maandag 8 januari 2024 21:48 schreef knijn1985 het volgende:
https://www.dropbox.com/s(...)5es2kwq48dpk16s&dl=0
Bieden op een Tietema-renner in ronde 1.quote:Op maandag 8 januari 2024 21:48 schreef Pino112 het volgende:
BUDDING Martijn
MARTINEZ Lenny
PARET-PEINTRE Aurélien
CICCONE Giulio
Ach.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |