Tot je de reacties leest en er achter komt dat er een zieke zielige reden is voor dit gedragquote:
Heb je ook een muizencam?quote:Op maandag 8 januari 2024 15:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
Om het ietwat in perspectief te plaatsen: mijn muizen verzamelen hier ook allemaal troep (stokjes, takjes, bodembedekker, lege pindadoppen, mos, etc) in hun kooi en gooien dat op hun voerbakje.
Dat is simpelweg om de voerbak af te dekken zodat anderen het niet vinden.
Dus voor die muis zal het net zo'n mechanisme zijn, verwacht ik.
Neequote:Op maandag 8 januari 2024 15:53 schreef maily het volgende:
[..]
Heb je ook een muizencam?![]()
Ik vraag dit vooreen vriendin.
Lijkt het niet op. Anders maakt die nog wel plek om in te liggen en is op zoek naar warm materiaal.quote:Op maandag 8 januari 2024 16:20 schreef Kanaroe het volgende:
Wat leuk!
Zou die muis niet stiekem bezig zijn met een nestje?
Jij bent vast leuk op feestjes.quote:Op maandag 8 januari 2024 15:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
Om het ietwat in perspectief te plaatsen: mijn muizen verzamelen hier ook allemaal troep (stokjes, takjes, bodembedekker, lege pindadoppen, mos, etc) in hun kooi en gooien dat op hun voerbakje.
Geen idee, ik word nooit uitgenodigd.quote:
Broke: de eeuwige rationalist.quote:Op maandag 8 januari 2024 15:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
Inderdaad! Maar ergens ook wel zielig dat die muis zich gedwongen voelt om zo veel troep te moeten opruimen. Elke nacht weer, omdat die vent nu zelfs extra rotzooi maaktquote:
quote:Op donderdag 11 januari 2024 00:26 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Inderdaad! Maar ergens ook wel zielig dat die muis zich gedwongen voelt om zo veel troep te moeten opruimen. Elke nacht weer, omdat die vent nu zelfs extra rotzooi maakt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |