Kan ook zijn dat hij weet dat het misschien nooit gaat lukken en dan kan hij achteraf roepen: ik heb er alles aan gedaan - zie je welquote:Op maandag 8 januari 2024 14:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hij wil wel heel graag op zijn bek gaan met zijn eerste kabinet. Makkelijke uitweg uit de politiek?
Jij moet natuurlijk ook een open deur intrappen in dit eerst gesloten topic. Dat je het wel degelijk serieus neemt. Ben ook benieuwd wat er verder uit komt de aankomende maand. Maar goed, kan ook zijn dat-ie achteraf gaat roepen dat het een poging was een poging te wagen.quote:Op maandag 8 januari 2024 14:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat hij weet dat het misschien nooit gaat lukken en dan kan hij achteraf roepen: ik heb er alles aan gedaan - zie je wel
Maar goed, het is een poging, benieuwd wat er verder naar buiten komt de komende maand
Ik hoop eerlijk gezegd dat ze er wel uitkomen en dan kan Wilders eens laten zien dat ie kan regerenquote:Op maandag 8 januari 2024 14:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij moet natuurlijk ook een open deur intrappen in dit eerst gesloten topic. Dat je het wel degelijk serieus neemt. Ben ook benieuwd wat er verder uit komt de aankomende maand. Maar goed, kan ook zijn dat-ie achteraf gaat roepen dat het een poging was een poging te wagen.
Ik heb daar zelden in gepost. Ben meer van de nieuwsfeiten. Ben meer gefrustreerd door onterecht gesloten topics.quote:Op maandag 8 januari 2024 14:44 schreef thedeedster het volgende:
Gezien de vele deeltjes van de draad over de verkiezingswinst, is de frustratie bij sommigen nog steeds erg groot.
Eerlijk nog wel. Ik hoop oneerlijk dat ze er uitkomen en dat we ontiegelijk gaan lachen.quote:Op maandag 8 januari 2024 14:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik hoop eerlijk gezegd dat ze er wel uitkomen en dan kan Wilders eens laten zien dat ie kan regeren
Een positieve wending dat een minister president de grondwet respecteert? Iedere Nederlander als gelijk beschouwt. Iedere godsdienst respecteert. ? Het tegendeel stond in zijn, niet hun, verkiezingsprogramma. Daar stemden ze op.quote:Op maandag 8 januari 2024 14:49 schreef probeer het volgende:
Ik ben benieuwd naar wat de PVV-stemmers (zowel individueel, bv hier, of meer in het algemeen) hier van vinden. Was dit al bekend voor de verkiezingen, dat dit soort voorstellen (en daarmee doel ik er op dat een grondwetswijziging nodig zou zijn) er uit gewipt zouden worden ten bate van een formatie? Heeft men hier vrede mee? Vleugje kiezersbedrog?
Geen waardeoordeel, oprechte vraag.
Persoonlijk acht ik het als een zeer positieve wending in wat ik inderdaad nog steeds als een zeer ongewenste situatie (verkiezingsuitslag) zie.
Was niet naar jou persoonlijk toe bedoeld Tong.quote:Op maandag 8 januari 2024 14:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb daar zelden in gepost. Ben meer van de nieuwsfeiten. Ben meer gefrustreerd door onterecht gesloten topics.
blijkt maar weer dat je altijd moet inbinden en compromissen sluiten, zijn toch mooi 2 miljoen mensen ingestonkenquote:Op maandag 8 januari 2024 15:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wel mooi om te zien dat een kabinet Wilders ook niet meer dan een slap aftreksel zal zijn van zijn partijprogramma als er meerderheden gevormd moeten worden.
Daar heeft hij dan 9.204 dagen voor staan schreeuwen in de 2e kamer.
"Politici zijn leugenaars die van alles beloven maar hun beloften nooit nakomen, daarom stem ik nu op Geert!11!!!"quote:Op maandag 8 januari 2024 15:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wel mooi om te zien dat een kabinet Wilders ook niet meer dan een slap aftreksel zal zijn van zijn partijprogramma als er meerderheden gevormd moeten worden.
Wilders wil gewoon een zo (economisch) rechts mogelijk kabinet mogelijk maken, ongeacht wat.quote:Op maandag 8 januari 2024 15:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
Polderen hè. Dat is dus bij elke partij die wint zo, dat is namelijk een product van het Nederlandse politieke systeem.quote:Op maandag 8 januari 2024 15:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
Mooi en een opluchting dat zelfs de grootste populistische schreeuwers in de praktijk moeten dimmen.quote:Op maandag 8 januari 2024 15:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
En nu is het wachten tot de volgende messias opstaat. Want die gaat de beloftes wel echt waarmaken!quote:Op maandag 8 januari 2024 15:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
"Politici zijn leugenaars die van alles beloven maar hun beloften nooit nakomen, daarom stem ik nu op Geert!11!!!"
Stiekem lijkt me dat wel weer eens leuk.quote:Op maandag 8 januari 2024 15:15 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Mooi en een opluchting dat zelfs de grootste populistische schreeuwers in de praktijk moeten dimmen.
Hopelijk komen ze gewoon aan echt regeren toe straks en wordt het geen circus à la de 87 fantastische dagen van de LPF en daarna plas was etc. Er moeten gewoon knopen doorgehakt worden op veel punten.
Wachtgeld wordt inmiddels ook geïncasseerd door de grootste criticaster van Timmermans.quote:Op maandag 8 januari 2024 15:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik heb principieel niets tegen wachtgeldregelingen.quote:Op maandag 8 januari 2024 15:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wachtgeld wordt inmiddels ook geïncasseerd door de grootste criticaster van Timmermans.
Tot morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |