Dit is de hoogste 80s-omissie uit de Mex2000, derhalve is mijn goedkeuring gegeven!quote:
Uit deze lijst zou Under the Milky Way van The Church er ook nog wel op passen.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 23:46 schreef Tussle266 het volgende:
Echo & The Bunnyman
The Church
A Flock of Seagulls
Tubeway Army
Grant Lee Buffalo
Lloyd Cole & The Commotions
Jeff Buckley
MGMT
Manic Street Preachers
The Cult
Saybia
Hooverphonic
Coldplay
Ik ga m luisteren!quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:51 schreef BillDauterive het volgende:
Goede keuze van de dag, Scorpion!
Een paar jaar geleden had de frontman van Franz Ferdinand samen met een Franse artiest een cover van dit lied gemaakt
Die vind ik ook erg mooi.
Rattlesnakes en I Ran staan wel op de keuzelijst gok ik?quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Uit deze lijst zou Under the Milky Way van The Church er ook nog wel op passen.
Jawel.quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rattlesnakes en I Ran staan wel op de keuzelijst gok ik?
Denk dat t in hun geval gunstig is t bij die 3 te laten anders krijg je nog meer spreiding (en ze halen t nu al niet)quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:55 schreef Tussle266 het volgende:
Van de zeemeeuwen missen we alleen Space Age Love Song van de 4 hits op de keuzelijst.
Van Cohen?quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:59 schreef PippenScottie het volgende:
Er mag ook wel wat Sisters of Mercy in de Top 2000
Stond in de 2e helft van de zeroes wel in de keuzelijstquote:
En naast de nieuwe Mumford & Sons was dit eergisteren nog nieuwswaardig: https://www.rtlnieuws.nl/(...)tijn-mist-kensingtonquote:Op woensdag 17 januari 2024 11:05 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
God straft dus binnen een week.
Die man moet lekker naar Chopin gaan luisteren ipv zo popi-jopi te doenquote:Op woensdag 17 januari 2024 13:49 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
En naast de nieuwe Mumford & Sons was dit eergisteren nog nieuwswaardig: https://www.rtlnieuws.nl/(...)tijn-mist-kensington
Ik begreep deze even verkeerd, maar alles wat hier staat staat dus al op de keuzelijst. Hoewel niets zeker is in het leven mag je er dus ook wel van uitgaan dat ze ook in de themalijstjes (nee, niet die van N00bie) waarop ze van toepassing zijn tevoorschijn komen. 80's nummers op dit lijstje zou je dus ook volgende week moeten kunnen stemmen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Uit deze lijst zou Under the Milky Way van The Church er ook nog wel op passen.
Ah dus we moeten op zoek naar andere goede plTen die er nog niet op staan uit de jaren 80 om te zien of t zo werktquote:Op woensdag 17 januari 2024 16:20 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik begreep deze even verkeerd, maar alles wat hier staat staat dus al op de keuzelijst. Hoewel niets zeker is in het leven mag je er dus ook wel van uitgaan dat ze ook in de themalijstjes (nee, niet die van N00bie) waarop ze van toepassing zijn tevoorschijn komen. 80's nummers op dit lijstje zou je dus ook volgende week moeten kunnen stemmen.
De opties van Pippen zouden kunnen, allebei. Die staan er allebei niet op (tenzij ze hier meelezen en snel erop worden gezet).quote:Op woensdag 17 januari 2024 17:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ah dus we moeten op zoek naar andere goede plTen die er nog niet op staan uit de jaren 80 om te zien of t zo werkt
Ah ja dus winning, ook helemaal primaquote:Op woensdag 17 januari 2024 17:50 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
De opties van Pippen zouden kunnen, allebei. Die staan er allebei niet op (tenzij ze hier meelezen en snel erop worden gezet).
Clara!!quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:51 schreef BillDauterive het volgende:
Goede keuze van de dag, Scorpion!
Een paar jaar geleden had de frontman van Franz Ferdinand samen met een Franse artiest een cover van dit lied gemaakt
Die vind ik ook erg mooi.
Voor deze stemplaten kan ik de vrienden op MuMe ook wel warm maken. Nummers die bij ons meerdere keren de Ladderfinale gehaald hebben en zeker een groot draagvlak hebbenquote:Op woensdag 17 januari 2024 16:51 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dus we nemen hier allemaal Under The Milky Way en Winning op in onze stemlijst voor de Top 80s van Radio 2? Ik ben voor
Dat lage aantal stemmen kan wel een oorzaak zijn van die bizarre schommelingen van noteringen die je vaak ziet in die tijd.quote:Op donderdag 18 januari 2024 08:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
KC & The Sunshine band op nr. 2000 heeft 21 stemmen gekregen en Queen op nr. 1 heeft 3841 stemmen.
Ik zat eens de eerste reeksen door te lezen en kwam deze tegen (2002). Toch wel geinig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |