SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij juichen hier in dit topic overigens voor:
Fallon Sherrock
Hup Fallon!!! ( @wimderon juicht niet)
En ook voor Lewis Gurney
Niet te verwarren met:
Voormalig Keelgrijper Lewis
Voormalig WK Halve Finalist Lewis
Superchin Gurney
Hup Gurney!!!
Verder:
Lekker speren.
Lekker zuipen.
Lekker neuken.
Veel plezier in dit fantastische topic!!!quote:Momento Mori is een van mijn lijfspreuken. `Er gaat een dag komen dat ik dit aardse leven ga verruilen voor een voor mij onbekend alternatief. Deze timer geeft aan hoeveel tijd ik nog heb volgens de berekening van het Centraal Bureau van de Statistiek. Met een beetje zorg en geluk hoop ik da ik dit gemiddelde ga verhogen. Ik heb deze timer op mijn website geplaatst om mijzelf te helpen mijn kostbare tijd te besteden aan de zaken die ik echt belangrtijk vind.Met pijn en moeite derde
Jaquote:Op maandag 8 januari 2024 08:29 schreef heywoodu het volgende:
Ik neem aan dat het tellen voor de ranking pas in fase 2 gaat beginnen, zodat 'mogen' starten in fase 2 niet een nadeel ipv voordeel is?
quote:Op maandag 8 januari 2024 10:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ben benieuwd of Sergio Krassen dit keer wel of niet de 2e ronde haalt. Vind t een wonderlijk figuur.
En gelijk op niveau!quote:
Hoe zit het precies met degene die al naar de 2e ronde zijn van de Q-School? De Graaf stond nog op WK, dus zou denken dat die dan wel genoeg op OOM heeft verzameld om niet eerste ronde mee te hoeven doen? Of wat is daar de regel achter?quote:Op maandag 8 januari 2024 10:36 schreef de_boswachter het volgende:
ZWEED Jeffrey de Graaf is warming up voor zijn potje tegen Joey ten Berge
Je bent al door naar de tweede ronde op basis van Development Tour, Challenge Tour en als je afgelopen jaar je tourkaart verloren hebt.quote:Op maandag 8 januari 2024 10:37 schreef franklop het volgende:
[..]
Hoe zit het precies met degene die al naar de 2e ronde zijn van de Q-School? De Graaf stond nog op WK, dus zou denken dat die dan wel genoeg op OOM heeft verzameld om niet eerste ronde mee te hoeven doen? Of wat is daar de regel achter?
Of heeft ie gewoon te weinig geld gepakt
Die heeft vorig jaar geen geld gepakt maar zich gekwalificeerd via zo'n toernooi bij die Scandinaviërs.quote:Op maandag 8 januari 2024 10:37 schreef franklop het volgende:
[..]
Hoe zit het precies met degene die al naar de 2e ronde zijn van de Q-School? De Graaf stond nog op WK, dus zou denken dat die dan wel genoeg op OOM heeft verzameld om niet eerste ronde mee te hoeven doen? Of wat is daar de regel achter?
Een tegenstander hebben die gemiddeld krap boven de 70 komt en dan nog in drie van de vijf legs niet eens serieus bij een finish in de buurt komen.quote:Op maandag 8 januari 2024 10:38 schreef The_Undertone het volgende:
Simon Limani de eerste die onder de 50 gemiddeld duikt, 48.47 over 5 legs.
Toch handig om te zien wie er onderliggend alvast interessante cijfers halen.quote:Op maandag 8 januari 2024 09:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ja, de eerste drie dagen zijn derhalve geen reet aan.
Donderdag start het echte feest.
Alleen de top van bepaalde tours (Challenge en Development) krijgt een vrijstelling, plus verliezers van hun tourkaart. Bepaalde tours zoals de Women Tour en de Baltic Tour niet (wat eigenlijk best gek is)quote:Op maandag 8 januari 2024 10:37 schreef franklop het volgende:
[..]
Mee eens, het maakt de echte Q school veel eerlijker (in hoeverre dat het nog kan zijn, ik vind Q-school een zeldzaam oneerlijk grabbeltoernooi).quote:Op maandag 8 januari 2024 10:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
En dit is ook gewoon een fijne ronde om veel bagger alvast eruit te halen. Klaasen v Merckx is dan weer een lullige loting.
Hij eindigde tweede op de Nordic/Baltic Tour achter Kantele.quote:Op maandag 8 januari 2024 10:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die heeft vorig jaar geen geld gepakt maar zich gekwalificeerd via zo'n toernooi bij die Scandinaviërs.
Sander van Ockenburg Zwaanquote:Op maandag 8 januari 2024 10:43 schreef Evangelion het volgende:
Waar is die Momento Mori quote in de OP van?
Dat klopt. Het is ook oneerlijk.quote:Op maandag 8 januari 2024 10:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mee eens, het maakt de echte Q school veel eerlijker (in hoeverre dat het nog kan zijn, ik vind Q-school een zeldzaam oneerlijk grabbeltoernooi).
Maar voor ons begint de pret wel pas later.
Wie?quote:Op maandag 8 januari 2024 10:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Transgendertje begint er ook aan.Graag een review.
Ik snap ook niet dat de PDC dit niet wil herzien. We waren bijna Gian misgelopen en in een recent verleden natuurlijk Durrant of Rodriguez.quote:Op maandag 8 januari 2024 10:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat klopt. Het is ook oneerlijk.
Gooit een 117 en 180 in leg 4quote:Op maandag 8 januari 2024 10:47 schreef de_boswachter het volgende:
Oe en we krijgen een onder 40 gemiddeld! Karaca met 3-0 achter en 38 gemiddeld
Die scoresquote:Op maandag 8 januari 2024 10:51 schreef franklop het volgende:
https://tv.dartconnect.com/live/2575/M/pdceuqs24s1e1
@:de_boswachter @:heywoodu partij met potentie.
Daniel Domnick gooit zich stuk op 131.quote:Op maandag 8 januari 2024 10:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die scores40, 21,60. Beetje wat ik gooi.
Godsamme, op het laatste moment uit mijn namenlijstje gehaald, kan hij het toch wel weerquote:
Anton 'One-Ton' Östlund.quote:
Verliest van Rothweilertuigquote:Op maandag 8 januari 2024 10:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ben benieuwd of Sergio Krassen dit keer wel of niet de 2e ronde haalt. Vind t een wonderlijk figuur.
In de 3 ipv 19 gegooid?quote:Op maandag 8 januari 2024 11:05 schreef heywoodu het volgende:
Ik dan dit. In een scorende beurt 42 gooien is ook wel bijzonder, was de laatste dan bedoeld als 19 en heel erg mis, of om een of andere reden bedoeld als 17, of een uitschieter in de dubbel 1?
[ afbeelding ]
Oh jaquote:Op maandag 8 januari 2024 11:11 schreef franklop het volgende:
[..]
In de 3 ipv 19 gegooid?
19+20+3 dan
Of T1, 20 + 19quote:
Vladimir is hem nu al Zatko.quote:Op maandag 8 januari 2024 11:13 schreef de_boswachter het volgende:
Vervelende jongen Yannick Etter is warming up
Haha, alsof jij 60 gooit.quote:Op maandag 8 januari 2024 10:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die scores40, 21,60. Beetje wat ik gooi.
Gooit toch even mooi 100. Weliswaar om daarmee op 162 uit te komen, maar goed, ik denk niet dat hij zich druk hoeft te maken om het wegzetten op een finish zo lang hij boven de 100 staat.quote:Op maandag 8 januari 2024 11:27 schreef franklop het volgende:
Druk van de Premjur Liek slaat toe bij Frese
We gaan all-the-way!quote:Op maandag 8 januari 2024 11:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gooit toch even mooi 100. Weliswaar om daarmee op 162 uit te komen, maar goed, ik denk niet dat hij zich druk hoeft te maken om het wegzetten op een finish zo lang hij boven de 100 staat.
Ook dat is Q School.quote:
Blijven doneren.quote:Op maandag 8 januari 2024 11:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
De servers ROKEN keihard. Knap dat jullie wel iets kunnen zien
Pagina's die al open stonden blijven het hier doen, maar nieuwe nietquote:Op maandag 8 januari 2024 11:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
De servers ROKEN keihard. Knap dat jullie wel iets kunnen zien
Dat zijn er twee meer dan ik.quote:Op maandag 8 januari 2024 11:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb in mijn hele leven 3 180’s gegooid. Handtekening?
Bijnaam Forrest Gump. Omdat ik gooi als een debiel.quote:Op maandag 8 januari 2024 11:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zijn er twee meer dan ik.
Ik wacht op je opkomst tijdens het WK, ‘the Forestwaiter’.
Je gooit niet alleen als een debiel.quote:Op maandag 8 januari 2024 11:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bijnaam Forrest Gump. Omdat ik gooi als een debiel.
Zeg doe eens aardig joh hansworst.quote:Op maandag 8 januari 2024 11:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je gooit niet alleen als een debiel.
Leuke bijnaam wel
Al die beperkte mensen. Jelle kijkt zijn ogen uit.quote:Op maandag 8 januari 2024 11:35 schreef de_boswachter het volgende:
Ik was me net aan het bedenken hoeveel zwijnen er vandaag aan dat bord staan, niet normaal. De RRS moet toch wel met een vrachtwagen klaar staan naast het gebouw voor rampspoed.
Gebbetje maat, je weet toch dat ik je mag!quote:Op maandag 8 januari 2024 11:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zeg doe eens aardig joh hansworst.
Vindaloo is ook iemand die niet meer thuishoort op de tourquote:Op maandag 8 januari 2024 11:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vindaloo is door in UK. Wel maar 72 gem. Daar gaat ie niet mee winnen.
Kan EU niet zien, UK wel genot
Nou ja, die jongen zakte ook door het ijs op het WDF-WK.quote:Op maandag 8 januari 2024 11:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maendl-Lawrance eruit gesmeten door Japanner met 86 gemiddeld genot. Dan heb je ook een kutloting.
Als we geld inleggen volgend jaar, doe je dan mee aan Q School?quote:Op maandag 8 januari 2024 11:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dustin Straver gaat zo los namens de Bollenstreek en Rijnland-goden. De vorige jaren had hij nog wel eens een maatje mee die er nooit wat van bakte. De vrijdag nadat hij terugkwam van Q-School gooide ik die er met 4-1 van af, 135-finish en die jongen maar schelden op zijn ploegmakkers.
Nee, ik ben maar een bescheiden darter die eerst eens serieuze klanten moet verslaan in de competitie. Ik heb een prima basisniveau, maar niet meer dan dat voorlopig.quote:Op maandag 8 januari 2024 12:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als we geld inleggen volgend jaar, doe je dan mee aan Q School?
Zelfde voor Coni Singh Nagi trouwens.quote:Op maandag 8 januari 2024 12:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Rachel Brooks met haar jaarlijkse nutteloze poging door q school te komen, strandt ook alweer voor vandaag. Is zij de partner van iemand die ook meedoet dat ze blijft proberen? Tis nogal een kansloze missie en ze doet t al n jaar of 10.
Gewoon maar weer lekker de seniorenfinale spelen tegen Gatesquote:Op maandag 8 januari 2024 12:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Het is weer NIET gelukt
British Indian Ocean Territoryquote:Op maandag 8 januari 2024 12:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zelfde voor Coni Singh Nagi trouwens.
But can he do it on a cold windy day in Kalkar?quote:Op maandag 8 januari 2024 13:30 schreef de_boswachter het volgende:
Baetens heeft het lastig. Hopp ook.
daar zitten al 4 van mijn UK 20 lijstje tussenquote:Op maandag 8 januari 2024 13:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit is voor een eerste ronde q school wel een degelijk bord:
B15 UK:
Mark Dudbridge, Eddie Lovely, Ryan Harrington, Ciaran Teehan, Kai Fan Leung, Fallon Sherrock, John Bowles, Nathan Girvan
vandaag (2x) 8.quote:Op maandag 8 januari 2024 14:07 schreef de_boswachter het volgende:
De eerste hoeveel van vandaag kwalificeren zich automatisch voor R2?
Nee dat niet. Volgens mij dan zoals hierboven gezegd 3 x 8 ‘dagwinnaars’ die naar R2 mogen en nog een stuk of wat volgens de ranking. Dus je houdt toch nog best wel wat stront over op basis van de ranking qualifiers in R2. Maar beter kun je er maar meteen op dag 1 bij zitten lijkt me…quote:Op maandag 8 januari 2024 14:30 schreef franklop het volgende:
Ah gaan dus niet door voor een dagwinnaar? Of alsnog wel voor seeding ofzo?
Nee ze stoppen na L16quote:Op maandag 8 januari 2024 14:30 schreef franklop het volgende:
Ah gaan dus niet door voor een dagwinnaar? Of alsnog wel voor seeding ofzo?
Vorig jaar waren het er overigens nog 89 op punten. Dus 24 ‘dagwinnaars’ en 89 op punten aangevuld met automatische R2 qualifiers is R2.quote:Op maandag 8 januari 2024 14:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee dat niet. Volgens mij dan zoals hierboven gezegd 3 x 8 ‘dagwinnaars’ die naar R2 mogen en nog een stuk of wat volgens de ranking. Dus je houdt toch nog best wel wat stront over op basis van de ranking qualifiers in R2. Maar beter kun je er maar meteen op dag 1 bij zitten lijkt me…
Jannes op de Brommer Bremer. Wat een mann.quote:Op maandag 8 januari 2024 15:12 schreef de_boswachter het volgende:
Jelle staat te kutten tegen ene Jannes Bremermann en verliest in R128 met 5-4
Afgelopen week ook finale gehaald bij Modus (tegen rooie Chris).quote:Op maandag 8 januari 2024 12:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Big Ron smijt 95 gemiddeld jeetje
quote:Op maandag 8 januari 2024 14:47 schreef de_boswachter het volgende:
Vetzak John Michael zwijnt opnieuw en gaat naar de laatste 64
En ligt eruitquote:Op maandag 8 januari 2024 16:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Afgelopen week ook finale gehaald bij Modus (tegen rooie Chris).
Daar zit een drieling inquote:
Naar de kwartvinale met 80 gemiddeld. Q-school is nu pas echt begonnen.quote:Op maandag 8 januari 2024 16:10 schreef Szura het volgende:
Fijn dat Eddum Hunter Hunt er ook bijstaat @:mani89
Spontaan spijt van die frikandel op het werk.quote:
Op maandag een frikandel op het werk eten.... viesdik leven genot.quote:Op maandag 8 januari 2024 16:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Spontaan spijt van die frikandel op het werk.
Nouja noem mij dan eens 8 namen die vandaag aan de start stonden waarbij jij tevreden was geweest als die R2 hadden gehaald? Nee precies, het was altijd bagger ongeacht het resultaat.quote:Op maandag 8 januari 2024 16:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Der komt me een partij bagger op dag 1 door de EU-qualifier. Met vooraf wandelend auto-ongeluk John Michael die vorig jaar ook alweer dichtbij een tourkaart kwam
Is wel de enige dag dat ik op het werk eet, de rest van de werkweek lunch ik thuis met brood met komkommer en tomaat en kaas!quote:Op maandag 8 januari 2024 16:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Op maandag een frikandel op het werk eten.... viesdik leven genot.
Onzin. Andy Baetens, Harrysson, De Graaf, Klaasen, Maendl-Lawrence, Proosten,Robbe, Pratnemer, Springer, Kurz, Puha, Telnekes, Roetzsch, Venken, Robb, Drue Reus, Kanik zijn prima darters die er voor de laatste 64 uitvlogen.quote:Op maandag 8 januari 2024 16:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nouja noem mij dan eens 8 namen die vandaag aan de start stonden waarbij jij tevreden was geweest als die R2 hadden gehaald? Nee precies, het was altijd bagger ongeacht het resultaat.
Waarvan er een aantal 80 gemiddeld niet haalden. Zo fantastisch zijn ze dan ook weer niet.quote:Op maandag 8 januari 2024 16:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Onzin. Andy Baetens, Harrysson, De Graaf, Klaasen, Maendl-Lawrence, Proosten,Robbe, Pratnemer, Springer, Kurz, Puha, Telnekes, Roetzsch, Venken, Robb, Drue Reus, Kanik zijn prima darters die er voor de laatste 64 uitvlogen.
Dit is totale kortzichtigheid. Net pech met de loting, 1 wedstrijdje wat minder spelen etc maakt die spelers niet waardeloos.quote:Op maandag 8 januari 2024 17:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarvan er een aantal 80 gemiddeld niet haalden. Zo fantastisch zijn ze dan ook weer niet.
In het verleden behaalde resultaten...
Joh het is gewoon jouw voorkeur, dat bedoel ik. Waarom zou bijvoorbeeld een Benjamin Pratnemer nou fantastisch zijn en een Ron Meulenkamp waardeloos. Ze smijten allebei uiteindelijk niets.quote:Op maandag 8 januari 2024 17:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dit is totale kortzichtigheid. Net pech met de loting, 1 wedstrijdje wat minder spelen etc maakt die spelers niet waardeloos.
Die is ook nog niet door de qualifier vandaag. Het heeft vrij weinig met voorkeur te maken. Ik denk dat bijna iedereen het er hier wel mee eens is dat t gros van wat ik noem toch wel meer toevoegt dan Gilbert vd Meijden, Oliver Mueller, Stefaan Heydenryck, John Michael, Patrick Tringler, Moritz Hilger, Felix Schiertz of Jani Keskinarkaus.quote:Op maandag 8 januari 2024 17:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Joh het is gewoon jouw voorkeur, dat bedoel ik. Waarom zou bijvoorbeeld een Benjamin Pratnemer nou fantastisch zijn en een Ron Meulenkamp waardeloos. Ze smijten allebei uiteindelijk niets.
Je hebt het over ‘prima’ darters. In dat rijtje wat jij noemt kun je er zo nog 40 achter zetten die ook ‘prima’ zijn. Ik ken een Felix Schiertz en nog een aantal niet, dus kan er niet over oordelen. Wellicht zijn dit de nieuwe Littler’s van het vaste land.quote:Op maandag 8 januari 2024 17:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die is ook nog niet door de qualifier vandaag. Het heeft vrij weinig met voorkeur te maken. Ik denk dat bijna iedereen het er hier wel mee eens is dat t gros van wat ik noem toch wel meer toevoegt dan Gilbert vd Meijden, Oliver Mueller, Stefaan Heydenryck, John Michael, Patrick Tringler, Moritz Hilger, Felix Schiertz of Jani Keskinarkaus.
Uiteindelijk zullen de meesten hierboven te wel halen, maar dat doet weinig af aan de constatering dat de 16 die vandaag de laatste ronde spelen over t algemeen bagger zijn.
Ook zo’n ongekende instorting. Wel jammer, ik vond die kwartfinale op het WK destijds tegen Klaasen geweldigquote:Op maandag 8 januari 2024 18:21 schreef de_boswachter het volgende:
Oe ik zie Alan Norrisgod bij laatste 32 UK. Hem gun ik een toerkaartje.
Wat een kutbijnamen, zijn die door Belgen bedacht ofzo?quote:Op maandag 8 januari 2024 17:22 schreef The_Undertone het volgende:
Stefaan 'Friete' Heynderyck, de dartsende friturist gaat als enige Belg door na de eerste dag.
De leden van de Darts Academy werpen nog geen hoge ogen:
Andy “The Beast from the East” Baetens (34), Erembodegem T256
Arne “The Grey Warrior” Degryse (22), Torhout T128
Bagio “The Mystery Mind” Jacobs (27), Stabroek T512
Davyd Venken (46), Kessenich T128
Dieter “The Gladiator” Van Ham (24), Rillaar T256
Gylian “GS” Surgeon (18), Wevelgem T64
James “The Phoenix” Venbesien (45), Oostende T512
Jeffrey Vanbergen (23), Houthalen T64
Jeroen Caron (36), Langemark T256
Jody Tobback (49), Herselt T512
John “Killerbee” Desreumaux (49), Zwevegem T256
Luc “The Unstoppable” Bogaert (53), Oostende T128
Simon Teysen (29), Hoevene T32
Sybren Tysen (25), Schoten T128 (vermoed dat ze Gybels bedoelden)
Yoran Pletinck (18), Zele T512
Beffer Norrisquote:Op maandag 8 januari 2024 18:21 schreef de_boswachter het volgende:
Oe ik zie Alan Norrisgod bij laatste 32 UK. Hem gun ik een toerkaartje.
Mystery Wind ofzo, ach, maar The Unstoppable als je een veredelde kroegdarter bentquote:Op maandag 8 januari 2024 18:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat een kutbijnamen, zijn die door Belgen bedacht ofzo?
Sinds de dood van zijn vrouw is het niks meer helaas, nee.quote:Op maandag 8 januari 2024 18:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook zo’n ongekende instorting. Wel jammer, ik vond die kwartfinale op het WK destijds tegen Klaasen geweldig
Passen uiteraard in de eeuwige traditie van de Vlaamse kutbijnamen.quote:Op maandag 8 januari 2024 18:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat een kutbijnamen, zijn die door Belgen bedacht ofzo?
Gooide die zijn pijlen? @Zipportalquote:Op maandag 8 januari 2024 18:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sinds de dood van zijn vrouw is het niks meer helaas, nee.
Het proces van verval was toch al (veel) eerder gestart?quote:Op maandag 8 januari 2024 18:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sinds de dood van zijn vrouw is het niks meer helaas, nee.
Ik maak me ook zorgen ja.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:maxi-mus Het juichaapje moet nodig worden opgenomen.
Grieksegod. Als ik dit zo zie denk ik dat ik met een beetje trainen nog wel in het Grieks team kan komenquote:
Geen idee. Hij had wel een Nederlandse vrouw destijds.quote:Op maandag 8 januari 2024 19:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gooide die zijn pijlen? @:zipportal
Markus Walschshaeusl wil graag met jou pratenquote:Op dinsdag 9 januari 2024 10:26 schreef The_Undertone het volgende:
Die Baggio Jacobs kan er eigenlijk geen zak van.
Markus inderdaad op schema om ruim onder de 40 te gaan, 34.5 na 2 legsquote:Op dinsdag 9 januari 2024 10:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Markus Walschshaeusl wil graag met jou praten
Lekker man.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 10:31 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Markus inderdaad op schema om ruim onder de 40 te gaan, 34.5 na 2 legs
Ben altijd superbenieuwd wat voor figuren dat zijn. Inschrijfgeld, hotel, eten, vervoer om direct eraf te gaan.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 10:31 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Markus inderdaad op schema om ruim onder de 40 te gaan, 34.5 na 2 legs
Per ongeluk drie goede legs gegooid in de kroeg en daardoor het geluk/de pech hebben dat je vriendengroep jou stuurt?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 10:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben altijd superbenieuwd wat voor figuren dat zijn. Inschrijfgeld, hotel, eten, vervoer om direct eraf te gaan.
Dan sturen wij Alaphilippe volgend jaar!quote:Op dinsdag 9 januari 2024 10:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Per ongeluk drie goede legs gegooid in de kroeg en daardoor het geluk/de pech hebben dat je vriendengroep jou stuurt?
Dan zien dat er iemand wint met 57 gemiddeld, en ook nog eens 5-0 wint hahaha.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 10:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Patrick Maat kan beter niet Dartconnect openen als hij zichzelf niet wil verliezen. Met 83 gemiddeld onderuit in de mongolenronde (lol).
Vervelend dat die Bellmont een aardig niveau heeft gehaald, gisteren. Alleen juichaapjes zitten op die pad te wachten.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 10:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan zien dat er iemand wint met 57 gemiddeld, en ook nog eens 5-0 wint hahaha.
Zo'n naam waarvan je weet dat hij toch nooit iets gaat klaarspelen in de dartswereld. Blijf maar weg.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 10:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vervelend dat die Bellmont een aardig niveau heeft gehaald, gisteren. Alleen juichaapjes zitten op die pad te wachten.
Oh, wacht. Die 100 gemiddeld beïnvloedde het wat.
Zelfde met die Matthew Dennant, die speelt al eeuwen niets klaar op de Tour en blijft maar zijn neus aan het venster steken. Voor wie of wat?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 10:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zo'n naam waarvan je weet dat hij toch nooit iets gaat klaarspelen in de dartswereld. Blijf maar weg.
Ach bellmont ontwikkelt zich nog best. Afgelopen jaar paar keer geplaatst voor euro tour. Zo lang speelt ie nog niet mee op dit niveau. Zou t geen vervelende tchouder vinden als je moet kiezen tov die andere buikquote:Op dinsdag 9 januari 2024 10:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zo'n naam waarvan je weet dat hij toch nooit iets gaat klaarspelen in de dartswereld. Blijf maar weg.
Sowieso heeft oude kater wat pech met de loting nu al 2 dagenquote:Op dinsdag 9 januari 2024 11:31 schreef The_Undertone het volgende:
Endy met 91 gemiddeld door, Hopp-Olde Kater naar een decider 89-87
Heel mooiquote:Op dinsdag 9 januari 2024 11:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sjook van Max Hoppeloos
Olde Kalter verder
John Henderson-uit, altijd lastig! Ook op het WK2014 meegedaan tegen John Part.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 11:40 schreef The_Undertone het volgende:
Ach, met Mareno Michels doet ook nog zo'n BDO-god van in mijn studentenperiode mee.
Wel afgevallen sindsdienquote:Op dinsdag 9 januari 2024 11:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat stond Ross Smith 13 jaar geleden als een onzekere biet op het podium.
Die gaat niet door ronde 1 komen nee. Wayne Jones ligt er ook al uit.quote:
McGeeney mag meteen gaan zitten met 90 gemiddeld, erg jammer!quote:Op dinsdag 9 januari 2024 10:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Patrick Maat kan beter niet Dartconnect openen als hij zichzelf niet wil verliezen. Met 83 gemiddeld onderuit in de mongolenronde (lol).
Bij de weging vooraf?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 12:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Eerste 100+ bij EU vandaag! Jitse van der Wal
Nochtans wel dartsfitquote:Op dinsdag 9 januari 2024 13:22 schreef The_Undertone het volgende:
Leroy Clarys is blijkbaar 'zoon van'. Niet echt een godstalent zo te zien.
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 06:58 schreef wimderon het volgende:
Leroy Clarys (familie van?) is monsterlijk dik.
[ afbeelding ]
Jelle op kiepen! 3-1 achterquote:Op dinsdag 9 januari 2024 13:19 schreef de_boswachter het volgende:
Het bord van Jelle is nou echtAls hij sowieso niet het bord wint mag hij z’n pijlen doormidden breken en lekker een job gaan zoeken.
Op bord 20 doen ze maar 2 wedstrijden tegelijkertijd om tijd in te halenquote:Op dinsdag 9 januari 2024 14:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
L64 is bezig terwijl er ook L256 potjes bezig zijn bij EU. Sommige borden gaan echt mokertraag
Hij had het nog iets makkelijker voor zichzelf kunnen maken door naar Duitsland te gaan..quote:Op dinsdag 9 januari 2024 14:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Spellman gaat fluitend een tourkaart pakken
Tja. Gegokt op waar er meer tourcards zouden zijn wsl en verloren.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 15:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Hij had het nog iets makkelijker voor zichzelf kunnen maken door naar Duitsland te gaan..
Tsja in die eerste ronde ben je er volgens mij altijd al wel met een verloren 'finale' dus hij hoeft zich hier geen zorgen over te maken en kan zich gewoon gaan voorbereiden op de 2e fase.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 15:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Spellman met veruit beste gemiddeldes overall maar redt het weer niet
De grillen van Q-School
Sterker nog. Iedereen in de laatste 32 vandaag kan morgen n dag vrij nemenquote:Op dinsdag 9 januari 2024 15:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Tsja in die eerste ronde ben je er volgens mij altijd al wel met een verloren 'finale' dus hij hoeft zich hier geen zorgen over te maken en kan zich gewoon gaan voorbereiden op de 2e fase.
Ooit ja, maakte er een sport van om smerige finishes te gooien terwijl de ander stond te wachten.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 15:26 schreef The_Undertone het volgende:
Unterbuchner, was dat niet een pet peeve van @:wimderon ?
Pipe - Pratnemer op WK 2020 was wel voor de fijnproeversquote:Op dinsdag 9 januari 2024 16:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nog liever Ron dan trage Pratnemerrommel.
Wat een domkoppen. Kans op een dagje vrij en op één na (die notabene tegen andere NL’er) speelde verneuken ze het.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 17:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nederlanders kunnen er niks van als het moet
Iedereen die t nu 'verneukt' kan met gerust hart een dagje vrij nemen morgen.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 17:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat een domkoppen. Kans op een dagje vrij en op één na (die notabene tegen andere NL’er) speelde verneuken ze het.
O ja, Schmutzler, dat was heel bijzonder want we hadden een 16-jarige op het WK.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 17:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
In de EU werk voor
2 punten:
Martijn Dragt
Puha
Venken
Konterman
Wenig
Hopp
Siepmann
Kovacs
Michels
Noa Lynn-Van leuven
Kantele
1 punt
Drue Reus
Kamphuis
Van Schie
Proosten
Vos
Merkx
Riihonen
Telnekes
0 punten:
de Zwitserse Coos
Caron
Springer
Neyens
Robbe
Ten Berge
Harrysson
Blum
Olde Kalter
Schmutzler
Met name Telnekes, Harrysson, Blum, Olde Kalter Ten Berge en Proosten vind ik wel verrassend.
Gezien zijn gemiddeldes maak ik me daar niet snel zorgen om. En gezien zijn prestaties op de Amerikaanse tour ook niet. Spellman gooit ook 97 gemiddeld en 108 scorend. Daar komt niemand aan, en dat over 49 legs.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 18:02 schreef Mani89 het volgende:
Ik durf nu al mijn hele huis erop te wedden dat Alex Spellman op een hele nare manier een tourkaart misloopt dankzij een totaal random schroeiende engelse pubdarter.
Wattimena ak(a) The Machine Gun, het is nog waar ookquote:Op dinsdag 9 januari 2024 18:17 schreef spleeh het volgende:
Paul Kalashnikov is trouwens sponsor van Wattimena met zijn bedrijf PRS. Die kun je dus niet serieus neem (ondanks zijn hoge niveau)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |