Rune heeft het zwaar, wankelt.quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:55 schreef TheVulture het volgende:
Nu waarschijnlijk tegen de altijd onsympathieke kleuter Rune
Ik zie het ja, maar die zal uiteindelijk wel in 4 of 5 sets winnen, met hier en daar een "blessurebehandeling"quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:03 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Rune heeft het zwaar, wankelt.
Zal in 5 moeten dan, 2-0 achter inmiddelsquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zie het ja, maar die zal uiteindelijk wel in 4 of 5 sets winnen, met hier en daar een "blessurebehandeling"
Zou wel een mooie kans voor Tallon zijn, al is in ronde 3 niemand meer makkelijk te kloppen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:54 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Zal in 5 moeten dan, 2-0 achter inmiddels
Die zijn toch allang uit elkaar?quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:03 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
De minnaar van de vrouw van Wawrinka sleept er een vierde set uit tegen Dimi. Weinig easy wins
Sinner is in mijn ogen ook wel de topfavoriet eigenlijkquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn de meeste favorieten wel wat aan het worstelen, op Sinner na wellicht?
Geen idee, heeft Kyrgios dat bevestigd?quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die zijn toch allang uit elkaar?
@GwaiLow is het hier volledig mee eens.quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sinner is in mijn ogen ook wel de topfavoriet eigenlijk
Wel erg lekker om naar te kijkenquote:Op donderdag 18 januari 2024 12:47 schreef TheVulture het volgende:
Rybakina wil er ook maar geen eind aan maken, inmiddels 18-18 in de beslissende tiebreak tegen Blinkova
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |