Heerlijk, dat was even geleden inderdaadquote:Op zondag 7 januari 2024 17:45 schreef StateOfMind het volgende:
Nu voor het eerst sinds tijden weer eens een zonsondergang gezien
Grote mooi
Het zijn dan ook eigenlijk lichtpanelen. Je moet opwek hebben, anders is er iets kapot of niet aangesloten.quote:Op zondag 7 januari 2024 20:01 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Zeker wel, maar ik heb geen zon gezien.
Waarschijnlijk wekken ze wel iets op maar is het minder dan wat jij terugleverd. Bij mij is 13 KWh opgewekt waarvan minder dan 1 KWh terug geleverd is. Als het totaal niets heeft opgewekt klopt er iets niet idd.quote:Op zondag 7 januari 2024 19:18 schreef Kentekenplaat het volgende:
Mijn zonnepanelen hebben in december om precies te zijn 0 kWh opgewekt.
Yep het sneeuwt in de Achterhoekquote:Op maandag 8 januari 2024 08:29 schreef Scrummie het volgende:
Lichte sneeuw in het oosten des lands.
Al die auto's weg?quote:Op maandag 8 januari 2024 09:13 schreef Nattekat het volgende:
Alle auto's waren gisteravond nog bevroren, nu was daar niets meer van over. Interessant hoe dat werkt.
Lucht wordt droger I guess. Het verraste mij ook dat er vanochtend niet gekrabd hoefde te worden. Dit zag erbij het naar bed gaan anders uit.quote:Op maandag 8 januari 2024 09:13 schreef Nattekat het volgende:
Alle auto's waren gisteravond nog bevroren, nu was daar niets meer van over. Interessant hoe dat werkt.
Maar dan moet het ijs nog steeds in rook op gaan, want gisteravond lag er toch echt al een laagje ijs op de auto's.quote:Op maandag 8 januari 2024 09:38 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Lucht wordt droger I guess. Het verraste mij ook dat er vanochtend niet gekrabd hoefde te worden. Dit zag erbij het naar bed gaan anders uit.
Veel irritante users waren gisteravond nog aan het posten, nu zijn er daar niet veel meer van over, Interessant hoe dat werkt!quote:Op maandag 8 januari 2024 09:13 schreef Nattekat het volgende:
Dan zal het wel door het WEF komen of Bill Gates.quote:Op maandag 8 januari 2024 09:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar dan moet het ijs nog steeds in rook op gaan, want gisteravond lag er toch echt al een laagje ijs op de auto's.
gewoon de onkruidbrander erover is het zo opgelost.quote:Op maandag 8 januari 2024 09:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar dan moet het ijs nog steeds in rook op gaan, want gisteravond lag er toch echt al een laagje ijs op de auto's.
En daarna hoef je nooit meer te krabbenquote:Op maandag 8 januari 2024 10:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gewoon de onkruidbrander erover is het zo opgelost.
.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 januari 2024 09:13 schreef Nattekat het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |