Dikke pakketten, plons met mild of koud. Alles kanquote:Op woensdag 10 januari 2024 12:10 schreef Jor_Dii het volgende:
Gelukkig blijft het droge weer wel redelijk in de kaarten, toch?
Dat is pas einde middag, de rest van de dag verloopt zeer zonnig zoals vandaag.quote:Op woensdag 10 januari 2024 12:47 schreef INViCTuS het volgende:
Morgenmiddag komt de kansloze en intens trieste grijze treurnis alweer terug, helaas
[ twitter ]
Dit ja, gisteren was het zelfs tegen 18:00u nog niet volledig donker.quote:Op woensdag 10 januari 2024 13:45 schreef Pvt.Webster het volgende:
Lekker wandelweer dit. En je merkt dat het 's avonds weer langer licht is; dat viel met die grijze soep niet op.
quote:Op woensdag 10 januari 2024 13:53 schreef INViCTuS het volgende:
De Bilt alweer boven nul.weer geen ijsdag
Ik vond het vanmorgen nog vies koud. -7 en mijn wangetjes bevroren zowat als ik in de wind liep.quote:Op woensdag 10 januari 2024 13:45 schreef Pvt.Webster het volgende:
Lekker wandelweer dit. En je merkt dat het 's avonds weer langer licht is; dat viel met die grijze soep niet op.
jaa!!quote:Op woensdag 10 januari 2024 13:45 schreef Pvt.Webster het volgende:
Zonnetje helpt daar ook wel aan mee.quote:Op woensdag 10 januari 2024 17:17 schreef Straatcommando. het volgende:
Kwart over 5 en het is nog aan het schemeren
Zeker, met die grijze soep is het veel eerder donker.quote:Op woensdag 10 januari 2024 17:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zonnetje helpt daar ook wel aan mee.
Nu in 3 dagen bijna evenveel zon gehad als de afgelopen 2 maand. Dat is eigenlijk toch triestquote:Op woensdag 10 januari 2024 17:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zonnetje helpt daar ook wel aan mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |