Lijkt dat alleen echt ECMWF mee gaat in de aanhoudende kou en winter voor volgende week.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:03 schreef Houtenbeen het volgende:
EC12 komt in de nieuwste run met sneeuw volgende week woensdag.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de daarop volgende nacht strenge vorst in Noord-Brabant en België
[ afbeelding ]
En vrijdag dan weer naar de 10 graden
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 januari 2024 10:13 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
https://www.weeronline.nl(...)sverwachting-14dagen
[ afbeelding ]
Windkracht 6 lijkt me stug of je moet pal aan de kust zitten, hier in Flevoland was het hooguit windkracht 2/3 rond dat tijdstip:quote:Op dinsdag 9 januari 2024 22:41 schreef ddx het volgende:
[..]
Amper waait ?
Gewoon windkracht 6 hier in Noord-Holland
Dikke pakketten, plons met mild of koud. Alles kanquote:Op woensdag 10 januari 2024 12:10 schreef Jor_Dii het volgende:
Gelukkig blijft het droge weer wel redelijk in de kaarten, toch?
Dat is pas einde middag, de rest van de dag verloopt zeer zonnig zoals vandaag.quote:Op woensdag 10 januari 2024 12:47 schreef INViCTuS het volgende:
Morgenmiddag komt de kansloze en intens trieste grijze treurnis alweer terug, helaas
[ twitter ]
Dit ja, gisteren was het zelfs tegen 18:00u nog niet volledig donker.quote:Op woensdag 10 januari 2024 13:45 schreef Pvt.Webster het volgende:
Lekker wandelweer dit. En je merkt dat het 's avonds weer langer licht is; dat viel met die grijze soep niet op.
quote:Op woensdag 10 januari 2024 13:53 schreef INViCTuS het volgende:
De Bilt alweer boven nul.weer geen ijsdag
Ik vond het vanmorgen nog vies koud. -7 en mijn wangetjes bevroren zowat als ik in de wind liep.quote:Op woensdag 10 januari 2024 13:45 schreef Pvt.Webster het volgende:
Lekker wandelweer dit. En je merkt dat het 's avonds weer langer licht is; dat viel met die grijze soep niet op.
jaa!!quote:Op woensdag 10 januari 2024 13:45 schreef Pvt.Webster het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |