hmmm weet niet oz goed wat ik zou kiezen.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 18:13 schreef Karzai het volgende:
https://www.madamefificaribbeanfood-amsterdam.nl/
Subsidies stoppen en meer bescherming van de interne markt ja.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hele markt maar opengooien dan? Stoppen met subsidies en bescherming van de interne markt. Dan krijgen we de beste prijzen.
Jammer de bammer van de winst dan. Die komt toch niet bij het volk terecht.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als gevolg van diezelfde marktwerking stijgen de lonen nu gigantisch terwijl de productiviteit niet toe neemt. Daar gaan bedrijven last van krijgen want dan gaat gegarandeerd ten koste van de winst. En Nederland heeft gemiddeld al den hoge arbeidsproductiviteit dus het is niet alsof daar nog gigantisch veel efficiëntiewinst valt te halen.
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 18:27 schreef datismijnmening het volgende:
ëén van mijn gaatjes zit dicht
Geil @dud0r @Wereldgozerquote:Op zaterdag 6 januari 2024 18:27 schreef datismijnmening het volgende:
huehue?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 18:27 schreef datismijnmening het volgende:
Nope, die komt bij de aandeelhouders. En zolang die mandaat hebben om keuzes te maken die leiden tot winstmaximalisatie draagt 'het volk' de consequenties. Hallo loon-prijsspiraal.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 18:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jammer de bammer van de winst dan. Die komt toch niet bij het volk terecht.
Op een tube secondelijm gaan zitten?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 18:27 schreef datismijnmening het volgende:
Jep! Jumbo heeft best wel goede echt verse maaltijden, dit was een ouderwetse en meteen blehquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |