Mathieu de enige die zijn kat stuurt?quote:Op zondag 7 januari 2024 16:11 schreef DiegoFuser het volgende:
Erg veel zin in het NK bij de mannen.
Laatste twee maanden als crosser? Al scheelt het misschien dat hij een halve-Belg is waardoor er bijna altijd wel een sponsor te vinden is.quote:Op zondag 7 januari 2024 16:06 schreef franklop het volgende:
Van Kessel deed ooit nog wel eens voorin mee. Nu 28e
Er is nog hoop.quote:Op zondag 7 januari 2024 16:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Slotrondje van Nieuwenhuis even snel als de snelste ronde van Mathieu.
Op papier beloofd dit een mooie cross te worden.quote:Op zondag 7 januari 2024 16:11 schreef DiegoFuser het volgende:
Erg veel zin in het NK bij de mannen.
https://youtu.be/pqs0dI6uf3Q?t=35quote:Op zondag 7 januari 2024 14:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Net gevoetbald. Was niet te doen als je niet beweegt...
Zijn er zwembandjes nodig?quote:Op maandag 8 januari 2024 18:02 schreef TommyL0204 het volgende:
Ik ben er bij komend weekend op het NK. 10 min rijden vanaf huis. Ze zijn al bezig met de opbouw van het parcours
Eerder schaatsen denk ik.quote:
Geen fijnproever.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 08:59 schreef DiegoFuser het volgende:
Om Diegem het meest gelachen. Maar denk dat mij weinig bij gaat blijven. De crossen met Mathieu waren vooral erg saai.
Brand zal haar neus wel aan het venster steken tijdens het NK dit weekend, ondanks dat ze die gebroken heeft. Uitkijken dat ze hem niet tegen het venster drukt dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |