Ik dacht eerder verbrand rubberquote:Op zondag 7 januari 2024 15:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het ruikt hier ineens naar benzine.
Ik denk dat Sporza een week lang Vive le Velo uit het vet haalt voor z’n terugkeerquote:Op zondag 7 januari 2024 15:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De naam Toon Aerts is gevallen.
Ik heb GEEN zin in zijn terugkeer.
Camera bij ontbijt van Toon. Aankomst van Toon. Livestream van warming up van Toon. Mevrouw Toon wordt ook geinterviewd. Zn moeder, buurvrouw en hond ook. TOON TOON TOOOOOOON!!!quote:Op zondag 7 januari 2024 15:56 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik denk dat Sporza een week lang Vive le Velo uit het vet haalt voor z’n terugkeer
Ik gun hem zijn terugkeer maar heb geen zin in het calimero gedrag van Toon en de Vlaamse media.quote:Op zondag 7 januari 2024 15:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De naam Toon Aerts is gevallen.
Ik heb GEEN zin in zijn terugkeer.
+ opening van het VRT middag- en avondjournaal.quote:Op zondag 7 januari 2024 15:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Camera bij ontbijt van Toon. Aankomst van Toon. Livestream van warming up van Toon. Mevrouw Toon wordt ook geinterviewd. Zn moeder, buurvrouw en hond ook. TOON TOON TOOOOOOON!!!
En dan 40e.
Ik hoor ze al schande spreken dat Toon op de laatste startrij staat.quote:Op zondag 7 januari 2024 16:02 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik gun hem zijn terugkeer maar heb geen zin in het calimero gedrag van Toon en de Vlaamse media.
Hij zou met een halve ronde achterstand moeten beginnenquote:Op zondag 7 januari 2024 16:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik hoor ze al schande spreken dat Toon op de laatste startrij staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |