Geen probleem, ik heb vandaag nieuwjaarsborrels bij twee voetbalclubs dus ik ga hem nog een paar keer horen vermoed ikquote:
Sterkte ouwe reus.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 11:39 schreef Tarado het volgende:
Straks naar de chiro, m'n onderrug laten rechtzetten, had een schuivertje op de fiets gemaakt wat een paar dagen later toch wat meer gevolgen had dan ik op dat moment dacht.
Sterkte!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 11:39 schreef Tarado het volgende:
Straks naar de chiro, m'n onderrug laten rechtzetten, had een schuivertje op de fiets gemaakt wat een paar dagen later toch wat meer gevolgen had dan ik op dat moment dacht.
Sterktequote:Op zaterdag 6 januari 2024 11:39 schreef Tarado het volgende:
Ja hij lost het meestal wel in 1 keer op, ben afgelopen week ook 2 keer naar de fysio geweest maar meer dan tijdelijk de pijn verzachten door die spieren wat los te maken doet dat ook niet al sta ik alweer wat rechter.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 11:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Sterkte
Wel het gevoel dat het werkt bij jou dus? Ben er vorig jaar 4-5 keer geweest maar het deed niets voor mij
Sterkte lieverd.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 11:39 schreef Tarado het volgende:
Dat was Ronaldo denk ik, z'n vrouw/vriendin was vreemdgegaan met laten we zeggen de Tom Egbers van de Braziliaanse tv.quote:
Ik had het meer over Nederland, die fenomenale wedstrijd wel.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 13:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat was Ronaldo denk ik, z'n vrouw/vriendin was vreemdgegaan met laten we zeggen de Tom Egbers van de Braziliaanse tv.
Toen was Havelange nog voorzitter van de FIFA, anders was NL gewoon finalist geweest.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 13:57 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik had het meer over Nederland, die fenomenale wedstrijd wel.
Ik zat toen nog net in groep 6, en we hadden de volgende ochtend, vlak voor de zomervakantie, een kringgesprek van een uur om het te verwerken.
Enige controverse daaromtrent is mij onbekend.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 14:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toen was Havelange nog voorzitter van de FIFA, anders was NL gewoon finalist geweest.
Ik had finale kaartjes als Nederland had gewonnen.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 13:57 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik had het meer over Nederland, die fenomenale wedstrijd wel.
Ik zat toen nog net in groep 6, en we hadden de volgende ochtend, vlak voor de zomervakantie, een kringgesprek van een uur om het te verwerken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |