Dat is mijn probleem met bovenstaande theorie. Dat was dat vooraf of achteraf (liefst vooraf) wel gezegd.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 09:42 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Als de zittenblijvers geld konden verliezen dan was dat toch gewoon gezegd? Lijkt mij cruciale informatie om achter te houden (liegen).
Ik zou inderdaad verwachten dat de mol (in ieder geval geprobeerd heeft) om in het zittenblijvers groepje terecht te komen.quote:Op maandag 15 januari 2024 15:43 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
hoe had de mol kunnen mollen op de berg denk je? Waarom er voor 75% vanuit gaan dat de mol daar zat?
Ja dat gevoel heb ik ook idd. Rian zat daar en was ook verdacht bij de molympische spelen. Die staat bij mijwel hoog op het lijstjequote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:09 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad verwachten dat de mol (in ieder geval geprobeerd heeft) om in het zittenblijvers groepje terecht te komen.
Want hoe kun je beter mollen, dan als je weet dat de andere groep de podcast niet kan volgen als zij gaan staan, lopen etc, dus alles behalve met z'n vieren zitten.
Dus grootste kans dat de mol in die groep op het terras zat en liep.
Mol houdt vaak ook wel van om bij de spectaculaire opdrachten toch even voor te sorteren op de spectaculairste plekjes. Maar misschien houdt deze mol meer van wat dichter bij de grond blijven.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:09 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad verwachten dat de mol (in ieder geval geprobeerd heeft) om in het zittenblijvers groepje terecht te komen.
Want hoe kun je beter mollen, dan als je weet dat de andere groep de podcast niet kan volgen als zij gaan staan, lopen etc, dus alles behalve met z'n vieren zitten.
Dus grootste kans dat de mol in die groep op het terras zat en liep.
Ik zou als mol ook voor geen goud die berg op gaanquote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
Mol houdt vaak ook wel van om bij de spectaculaire opdrachten toch even voor te sorteren op de spectaculairste plekjes. Maar misschien houdt deze mol meer van wat dichter bij de grond blijven.
Hangt een beetje van de persoonlijkheid van de Mol af.quote:Op maandag 15 januari 2024 16:36 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
nee was een oprechte vraag vanuit mij
Verder eens, denk ook dqt je beter als mol bij het zwembad kon zitten.
En elke mol zal gewoon die berg op gaan, ook al ben je niet zo avontuurlijk.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:24 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Hangt een beetje van de persoonlijkheid van de Mol af.
Ik was bij het zwembad gaan zitten. Maar dat is niet omdat dat Moltechnisch beter zou zijn, maar die berg ga ik niet op.
Een avontuurlijke persoonlijkheid gaat gewoon lekker die berg op voor die gratis ervaring. Omdat je weet dat het bij het zwembad "zichzelf wel regelt". Je weet dat mensen rond gaan lopen en spelen. Dus je hoeft daar niet zelf te zijn om de Podcast te verstoren. Dat gebeurt vanzelf wel, omdat niemand de hele tijd blijft zitten. Mens eigen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
quote:Op donderdag 8 februari 2024 16:43 schreef usagi414 het volgende:
Sterke hint in de testvragen gevonden wie de mol niet is.Wat zegt ie? Het filmpje loopt steeds vast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hotapnyc
Dat Rian de mol niet is aangezien haar favoriete mol er niet tussen staat. (weet niet meer wie, maar schijnt bekend te zijn omdat het in haar molboekje staat)quote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:36 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Wat zegt ie? Het filmpje loopt steeds vast.
quote:Op donderdag 8 februari 2024 16:43 schreef usagi414 het volgende:
Sterke hint in de testvragen gevonden wie de mol niet is.Van een ander forum:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.widm.nl/forum(...)14-aflevering-5.htmlquote:Anna: “De beste weet ik niet.” Jurre en Merel heel erg leuk
Babs: Dennis Weening
Fons: Dennis Weening
Jeroen: Jan Versteegh (leuk en sneaky)
Jip: Jan Versteegh
Justin: gecharmeerd van Jurre Geluk
Kees: Dennis Weening
Rian: Jeroen Kijk in de Vegte
Sor: Everon Jackson Hooi (van wat hij gezien heeft)
Tooske: “dat vind ik een lastige”, schoonzus Susan Visser heeft het goed gedaan“To destroy a people you must first sever their roots.”
En 3 keer raden wie vanavond bij nr 52 stond bij het Maya spelquote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:27 schreef TLC het volgende:
Het landnummer voor Mexico is 52, en wie is er ook 52 ?
--> Rian !![]()
![]()
Toevallig dat wij dat ook meteen zeiden. En Rik zei het ook eerder als Annaloog, dan analoog, vond ik.quote:Op maandag 12 februari 2024 19:46 schreef Rmco87 het volgende:
Misschien te voor de hand liggend, maar de test was "analoog" aka "Anna loog" (die vervolgens ook snel er over heen probeerde te praten)
Zeker wel. Uiteindelijk waren er 3 van de 4 tafels juist. Best vreemd als ook gezegd werd dat de sluitsteen na het neerleggen niet meer opgetild mocht worden. Dus dan zouden er eigenlijk 2 tafels fout zijn, die van die 156 (waar dan totaal 166 ligt) en die van de opgetilde sluitsteen. Ergens klopt er dan toch iets niet?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 03:50 schreef ThijsTH het volgende:
Viel het echt niemand op dat Fons 130+26 optelde (stenen opdracht) en zei dat is 146....en er stonden 4 a 5 man omheen en niemand zei dat het niet klopte.....en in Moltalk kwam ook niemand erop terug....ben ik dan gek of viel hier dat ook bij mensen op?
Ik denk dat ze die sluitsteen dan toch niet als fout geteld hebben, want Rick zei ook "wat eigenlijk niet de bedoeling was" dus dat geeft nog een opening tot door de vingers zien.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:47 schreef Montagui het volgende:
[..]
Zeker wel. Uiteindelijk waren er 3 van de 4 tafels juist. Best vreemd als ook gezegd werd dat de sluitsteen na het neerleggen niet meer opgetild mocht worden. Dus dan zouden er eigenlijk 2 tafels fout zijn, die van die 156 (waar dan totaal 166 ligt) en die van de opgetilde sluitsteen. Ergens klopt er dan toch iets niet?
Ik denk dat er bedoeld werd dat als de sluitsteen eenmaal geplaatst was, dat je niets meer mocht wijzigen. Omdat er niets gewijzigd is, hebben ze dit wellicht door de vingers gezien.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:12 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die sluitsteen dan toch niet als fout geteld hebben, want Rick zei ook "wat eigenlijk niet de bedoeling was" dus dat geeft nog een opening tot door de vingers zien.
Maar oke, ik heb het dus niet verkeerd gehoord. Er werd daadwerkelijk door Fons een enorme rekenfout gemaakt en iedereen stond erbij, hoorde het, en viel niet op dat die som niet klopte. En bij Moltalk ook geen woord erover.
Heel raar....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |