abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212047807
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 09:42 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Als de zittenblijvers geld konden verliezen dan was dat toch gewoon gezegd? Lijkt mij cruciale informatie om achter te houden (liegen).
Dat is mijn probleem met bovenstaande theorie. Dat was dat vooraf of achteraf (liefst vooraf) wel gezegd.
pi_212051842
in de molimpische spelen is meer gemold denk ik

en dan met name vind ik Fons maar ook Kees heel verdacht (Kees al tweede keer dat hij nogal onduidelijk overkomt qua opnoemen van cijfers/codes)

in aflevering 1 overigens viel me ook op Kees die zoiets zei, ben m'n leesbril vergeten, oh wacht hier heb ik hem al :') uh huh, is dat dom, of gewoon opzettelijk wat tijdrekken
Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
pi_212092426
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2024 15:43 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
hoe had de mol kunnen mollen op de berg denk je? Waarom er voor 75% vanuit gaan dat de mol daar zat?
Ik zou inderdaad verwachten dat de mol (in ieder geval geprobeerd heeft) om in het zittenblijvers groepje terecht te komen.
Want hoe kun je beter mollen, dan als je weet dat de andere groep de podcast niet kan volgen als zij gaan staan, lopen etc, dus alles behalve met z'n vieren zitten.
Dus grootste kans dat de mol in die groep op het terras zat en liep.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_212093023
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 16:09 schreef sjoemie1985 het volgende:

[..]
Ik zou inderdaad verwachten dat de mol (in ieder geval geprobeerd heeft) om in het zittenblijvers groepje terecht te komen.
Want hoe kun je beter mollen, dan als je weet dat de andere groep de podcast niet kan volgen als zij gaan staan, lopen etc, dus alles behalve met z'n vieren zitten.
Ja dat gevoel heb ik ook idd. Rian zat daar en was ook verdacht bij de molympische spelen. Die staat bij mijwel hoog op het lijstje
  vrijdag 19 januari 2024 @ 17:25:13 #55
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_212093212
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 16:09 schreef sjoemie1985 het volgende:

[..]
Mol houdt vaak ook wel van om bij de spectaculaire opdrachten toch even voor te sorteren op de spectaculairste plekjes. Maar misschien houdt deze mol meer van wat dichter bij de grond blijven.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_212095897
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 17:25 schreef Perrin het volgende:

[..]
Mol houdt vaak ook wel van om bij de spectaculaire opdrachten toch even voor te sorteren op de spectaculairste plekjes. Maar misschien houdt deze mol meer van wat dichter bij de grond blijven.
Ik zou als mol ook voor geen goud die berg op gaan :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
  maandag 22 januari 2024 @ 00:29:47 #57
3542 Gia
User under construction
pi_212125724
Ben elders iets opvallends tegen gekomen. Rian zit bij elke executie op dezelfde kleur stoel als degene die eruit gaat.
En Kees zit steeds achter degene die eruit gaat.
Valt voor beide wat te zeggen.

We weten natuurlijk niet of de kandidaten random een plaats kiezen, of door de regie een stoel toegewezen krijgen.
pi_212126297
Ik heb het gevoel dat de mol iets met toekomst te maken heeft.

Waarzegster
woord toekomst uit de woordzoeker
En de vragen die gebasserd zijn op de toekomst.

Weet er jullie of er iemand van de kandidaten iets met toekomst te maken heeft?
pi_212189507
Ik ga nu vol op Anna. Het niet aanwezig zijn bij het eindspel van de afstanden-opdracht is niet-onmols. Tooske weghouden bij nieuwe antwoorden en een intelligente blik op de opdracht wel.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  zaterdag 27 januari 2024 @ 22:24:27 #60
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_212194952
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2024 16:36 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
nee was een oprechte vraag vanuit mij :)

Verder eens, denk ook dqt je beter als mol bij het zwembad kon zitten.
Hangt een beetje van de persoonlijkheid van de Mol af.

Ik was bij het zwembad gaan zitten. Maar dat is niet omdat dat Moltechnisch beter zou zijn, maar die berg ga ik niet op _O-.

Een avontuurlijke persoonlijkheid gaat gewoon lekker die berg op voor die gratis ervaring. Omdat je weet dat het bij het zwembad "zichzelf wel regelt". Je weet dat mensen rond gaan lopen en spelen. Dus je hoeft daar niet zelf te zijn om de Podcast te verstoren. Dat gebeurt vanzelf wel, omdat niemand de hele tijd blijft zitten. Mens eigen ;).
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_212198304
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 22:24 schreef Pvt.Webster het volgende:

[..]
Hangt een beetje van de persoonlijkheid van de Mol af.

Ik was bij het zwembad gaan zitten. Maar dat is niet omdat dat Moltechnisch beter zou zijn, maar die berg ga ik niet op _O-.

Een avontuurlijke persoonlijkheid gaat gewoon lekker die berg op voor die gratis ervaring. Omdat je weet dat het bij het zwembad "zichzelf wel regelt". Je weet dat mensen rond gaan lopen en spelen. Dus je hoeft daar niet zelf te zijn om de Podcast te verstoren. Dat gebeurt vanzelf wel, omdat niemand de hele tijd blijft zitten. Mens eigen ;).
En elke mol zal gewoon die berg op gaan, ook al ben je niet zo avontuurlijk.
Daar ben je mol voor.
  donderdag 8 februari 2024 @ 16:43:04 #62
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_212348176
Sterke hint in de testvragen gevonden wie de mol niet is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_212368080
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 16:43 schreef usagi414 het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zegt ie? Het filmpje loopt steeds vast.
Hotapnyc
pi_212370994
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2024 09:36 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Wat zegt ie? Het filmpje loopt steeds vast.
Dat Rian de mol niet is aangezien haar favoriete mol er niet tussen staat. (weet niet meer wie, maar schijnt bekend te zijn omdat het in haar molboekje staat)
pi_212375129
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 16:43 schreef usagi414 het volgende:

SPOILER
Van een ander forum:
quote:
Anna: “De beste weet ik niet.” Jurre en Merel heel erg leuk
Babs: Dennis Weening
Fons: Dennis Weening
Jeroen: Jan Versteegh (leuk en sneaky)
Jip: Jan Versteegh
Justin: gecharmeerd van Jurre Geluk
Kees: Dennis Weening
Rian: Jeroen Kijk in de Vegte
Sor: Everon Jackson Hooi (van wat hij gezien heeft)
Tooske: “dat vind ik een lastige”, schoonzus Susan Visser heeft het goed gedaan
https://www.widm.nl/forum(...)14-aflevering-5.html
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_212380224
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2024 22:27 schreef TLC het volgende:
Het landnummer voor Mexico is 52, en wie is er ook 52 ?

--> Rian ! :B :B :B
En 3 keer raden wie vanavond bij nr 52 stond bij het Maya spel :7

(waar ze voor het gemak ook maar even 25 zei :P )

[ Bericht 4% gewijzigd door TLC op 11-02-2024 00:03:53 ]
"You can call me Susan if it makes you happy"
  maandag 12 februari 2024 @ 14:15:49 #67
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_212400200
Is een Usher shirt in dit weekend enigszins verdacht? Of draagt men dit gewoon :P

Timeline komt niet overeen

[ Bericht 14% gewijzigd door Fretwork op 13-02-2024 09:35:02 ]
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_212404014
Misschien te voor de hand liggend, maar de test was "analoog" aka "Anna loog" (die vervolgens ook snel er over heen probeerde te praten)
  dinsdag 13 februari 2024 @ 16:41:16 #69
3542 Gia
User under construction
pi_212412616
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2024 19:46 schreef Rmco87 het volgende:
Misschien te voor de hand liggend, maar de test was "analoog" aka "Anna loog" (die vervolgens ook snel er over heen probeerde te praten)
Toevallig dat wij dat ook meteen zeiden. En Rik zei het ook eerder als Annaloog, dan analoog, vond ik.
pi_212462202
Viel het echt niemand op dat Fons 130+26 optelde (stenen opdracht) en zei dat is 146....en er stonden 4 a 5 man omheen en niemand zei dat het niet klopte.....en in Moltalk kwam ook niemand erop terug....ben ik dan gek of viel hier dat ook bij mensen op?
pi_212470283
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2024 03:50 schreef ThijsTH het volgende:
Viel het echt niemand op dat Fons 130+26 optelde (stenen opdracht) en zei dat is 146....en er stonden 4 a 5 man omheen en niemand zei dat het niet klopte.....en in Moltalk kwam ook niemand erop terug....ben ik dan gek of viel hier dat ook bij mensen op?
Zeker wel. Uiteindelijk waren er 3 van de 4 tafels juist. Best vreemd als ook gezegd werd dat de sluitsteen na het neerleggen niet meer opgetild mocht worden. Dus dan zouden er eigenlijk 2 tafels fout zijn, die van die 156 (waar dan totaal 166 ligt) en die van de opgetilde sluitsteen. Ergens klopt er dan toch iets niet?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_212472583
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2024 19:47 schreef Montagui het volgende:

[..]
Zeker wel. Uiteindelijk waren er 3 van de 4 tafels juist. Best vreemd als ook gezegd werd dat de sluitsteen na het neerleggen niet meer opgetild mocht worden. Dus dan zouden er eigenlijk 2 tafels fout zijn, die van die 156 (waar dan totaal 166 ligt) en die van de opgetilde sluitsteen. Ergens klopt er dan toch iets niet?
Ik denk dat ze die sluitsteen dan toch niet als fout geteld hebben, want Rick zei ook "wat eigenlijk niet de bedoeling was" dus dat geeft nog een opening tot door de vingers zien.
Maar oke, ik heb het dus niet verkeerd gehoord. Er werd daadwerkelijk door Fons een enorme rekenfout gemaakt en iedereen stond erbij, hoorde het, en viel niet op dat die som niet klopte. En bij Moltalk ook geen woord erover.
Heel raar....
pi_212480199
App vraagje. Ik wil mijn punten inzetten maar kan bij iedereen 5 punten inzetten behalve bij Fons. Bij hem begint het met 50. Ik heb nog genoeg punten om te verdelen. Hoe kan dit?
  maandag 19 februari 2024 @ 14:50:56 #74
3542 Gia
User under construction
pi_212497521
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2024 21:12 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
Ik denk dat ze die sluitsteen dan toch niet als fout geteld hebben, want Rick zei ook "wat eigenlijk niet de bedoeling was" dus dat geeft nog een opening tot door de vingers zien.
Maar oke, ik heb het dus niet verkeerd gehoord. Er werd daadwerkelijk door Fons een enorme rekenfout gemaakt en iedereen stond erbij, hoorde het, en viel niet op dat die som niet klopte. En bij Moltalk ook geen woord erover.
Heel raar....
Ik denk dat er bedoeld werd dat als de sluitsteen eenmaal geplaatst was, dat je niets meer mocht wijzigen. Omdat er niets gewijzigd is, hebben ze dit wellicht door de vingers gezien.
  maandag 19 februari 2024 @ 14:55:37 #75
3542 Gia
User under construction
pi_212497583
Heb vanwege de testvraag die tuk tuk opdracht nog eens terug gekeken.
Het viel me op dat Anna, omdat ze zo goed Spaans kan, heel veel informatie van haar vrachtjes wist op te dreunen.
Ook toen het rijden afgelopen was, kwam ze binnen, uitbundig de mensen begroetend die in haar tuk tuk hadden gezeten. Ze wist dus heel goed die namen.

Echter heeft ook Celis in haar tuk tuk gezeten. Met het op volgorde zetten noemde zij haar Carice en Rian noemde haar Clarice. Anna stond daar bovenop, moet geweten hebben dat het Celis was, maar verbeterde Rian niet.

Zit heel erg op Kees of Anna.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')