Zaterdag dus op FOK (BB forum)quote:Op vrijdag 5 januari 2024 13:47 schreef Mazikeen het volgende:
Vanaf 15 januari weer terug!
https://showbizznetwork.n(...)aanmeldingen-geopend
Dat dusquote:Op vrijdag 5 januari 2024 12:49 schreef rinardo het volgende:
[..]
kan ook goed dat die man of vrouw van de chat ook info van vorig jaar deelt hoor!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's weird being the same age as old people
☺smilies
Subforum gaat zaterdag open heeft Dot al gepostquote:Op vrijdag 5 januari 2024 16:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Denk dat ik het nog wel weer even ga aanzetten vanaf de 15e. Ik neem. Aan weer met een eigen subforum?
Dit is idd zoals het vaak ooit begon en juist het hele idee van het "sociaal experiment" zoals ze het nu af en toe ook nog noemen in de hut. Het meest boeiende is juist het kennis maken met elkaar vanaf eerste moment.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 15:39 schreef freaky40 het volgende:
Toch jammer, alles gaat zoals voorgaande jaren dus. Geen streams als de bewoners daadwerkelijk het huis in gaan, maar een knip/plak tijdens de eerste aflevering a.s. maandag.
Ja dat is echt jammer. Juist dat begin als ze elkaar net ontmoeten en hoe ze op elkaar reageren is mooi.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 17:36 schreef freaky40 het volgende:
Ja, eerste moment is het leukst, de 'awkwardness' bij de kennismakingen wil je juist zien, en niet in een knip en plak uitzending waarin je maar deels daar wat van terug ziet en andere speculatieve beelden.
Is dat zo?quote:Op vrijdag 5 januari 2024 17:40 schreef freaky40 het volgende:
Bij Utopia hadden we ook al streams voordat de uitzendingen goed en wel begonnen, zo hoort dat. Dit riekt gewoon naar wat achter houden en niet te veel durven spoilen wat kan uitlekken omdat de TV uitzendingen dan niet meer bekeken worden. Daar moeten we echt vanaf! Dit is de tijd van live TV/streams/reality.
Ja klopt en daarna gingen de streams aan op oudjaarsdag 2013, 17.00 uur meen ik. Eerste uitzending was 1 januari of zo.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 18:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is dat zo?
Meen dat ze bij binnenkomst op TV weer allemaal naar huis mochten om spullen te halen, zoals kleding.
Klopt, een aantal dagen er voor meen ik mocht Ruud de Wild naar binnen samen met wat luisteraars van hem. Hij zat toen nog bij 538 en die luisteraars hadden die prijs gewonnen om samen met hem de loods te verkennen en een weekend of zo te verblijven.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 18:17 schreef Chanel5 het volgende:
Bij Utopia was er een stream op de koeien en mochten er toch eerst mensen naar binnen om de boel te bekijken voordat de bewoners erin kwamen? of vergis ik me nu met iets anders
Jaaaaquote:Op vrijdag 5 januari 2024 16:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Denk dat ik het nog wel weer even ga aanzetten vanaf de 15e. Ik neem. Aan weer met een eigen subforum?
Gaat weer helemaal goedkomen ze weten je weer te vindenquote:Op vrijdag 5 januari 2024 17:45 schreef ledn81 het volgende:
Even afstoffen hoe dit ook weer werkt![]()
Op Youtube gaan mensen ook weer oude filmpjes kijken en leven toe naar nieuwe seizoen
[ afbeelding ]
Is dat 9 jaar geleden?quote:Op vrijdag 5 januari 2024 18:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja klopt en daarna gingen de streams aan op oudjaarsdag 2013, 17.00 uur meen ik. Eerste uitzending was 1 januari of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |