Diequote:Op woensdag 3 januari 2024 21:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wordt schaatsgenot hier met al die weilanden dat zijn ondergelopen
Hoe noemen jullie dat eigenlijk?quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hebben kelders in België eigenlijk verwarming?quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga volgende week naar Gent. Heb jij nog tips toevallig?quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
dat?quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
De Charlatanquote:Op woensdag 3 januari 2024 21:55 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik ga volgende week naar Gent. Heb jij nog tips toevallig?
Omdraaienquote:Op woensdag 3 januari 2024 21:55 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Goeie schokdempers aanschaffenquote:Op woensdag 3 januari 2024 21:55 schreef Mansjester het volgende:
[..]
De dulle griet (al zit dat vaak vol)quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:55 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Bier drinken.quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:55 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Kunstschaatsbanen met allemaal ‘gezellige’ mensen en oliebollen is iets anders dan schaatsen.quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb vorige week zelfs nog geschaatst
(op huurschaatsen)
Vermoeden van matchfixing?quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:56 schreef Ronzz het volgende:
Oh het is allemaal nep gezien het greenscreen.
Dok Breweryquote:Op woensdag 3 januari 2024 21:55 schreef Mansjester het volgende:
[..]
878 dus 24 nodig. Moet lukken.quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Nober het melken is gestart. Hoe staan we?
quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:56 schreef Ronzz het volgende:
Oh het is allemaal nep gezien het greenscreen.
Gezelligheidquote:Op woensdag 3 januari 2024 21:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We worden beflikkerd.
Glazen straatjequote:Op woensdag 3 januari 2024 21:55 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Doen ze toch goed. Zieter goed uit op tvquote:Op woensdag 3 januari 2024 21:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We worden beflikkerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |